Vage deuken bij billen.

Ok, dit klinkt echt heel raar maar ik dus een soort van ‘deuken’ aan de zijkant van mijn billen, bij mijn heupen. In plaats van dat het mooi rond doorloopt heb ik echt een soort van deuk waar geen vet zit, en daardoor valt het vet erboven ook veel meer op. Heeft iemand hier een biloefening voor ofzo haha? Bij mijn heupen zitten trouwens ook vreemde deuken (die lopen over bij mijn billen) waardoor strakke rokjes er altijd vaag uitzien omdat het niet mooi doorloopt.

Duss, herkent iemand dit en weet een goede bilspieroefening :grinning:?

Bedoel je dit?

Ik dacht eerst dat je cellulitis bedoelde maar dat je het door rokjes ziet is wel extreem dus volgens mij bedoel je iets anders? Maar ik snap het niet :’)

Bedoel je van die kleine kuiltjes, zoals dit plaatje hierboven of gewoon twee deuken, een aan elke kant? Want volgens mij heb ik ook al eens van iemand ander gehoord die dat tweede was. Misschien kun je er met oefingen wat aan doen, maar ik denk niet veel. het ligt aan je bouw enzo.

Bedoel je bij je heupen zeg maar dit?

Je ziet het niet heel goed hoor. Maar dat je hebt : heupen- stukje deuk alsof je string heel strak zit-lovehandles

Nee geen cellulite haha. Ik bedoel echt 2 grote deuken aan de zijkanten zeg maar…

Ja! Dat. Maar ik heb daar dus geen vet zitten, het is gewoon bot. Bot met een deuk :frowning_face:

Dat heb ik ook, zoals iedereen van mijn moeders kant.
Daar kan je gewoon écht niks aan doen, dat is je bouw.
Wat je wel kunt doen is proberen de lovehandles te verminderen zodat het minder opvalt

Ik heb dat ook volgensmij :’)

Wie is dat? Zij is mooi.

Dat ben ik zelf haha :3 dankjewel

Ah shit. Ik heb het ook van mn moeder. Maar omdat mijn moeder brede billen heeft, valt het bij haar neit op omdat haar billen er zeg maar verder uitsteken dan die deuken. Helaas heb ik evenveel bil als een aardbei, dus daarom dacht ik aan bilspieroefeningen om ze mooi breder en ronder te krijgen, en zo ze breder dan de deuken te krijgen.

Ok ik zit echt onzin te lullen nu ik het zo lees

Ik heb ook twee deuken aan de zijkant van mijn billen, en als je ze aanspant worden ze erger. Zo vervelend, ik zal eens even kijken of ik een plaatje/foto vind.

^Ik span dus ook nooit meer mn billen aan, omdat het dan echt verschrompelde bessen lijjken ofzo, omdat ze dan zo raar gedeukt zijn.

Als ik jou was zou ik het gewoon accepteren.
Ik vond mijn lichaam enorm lelijk, maar als ik het zo zie valt het amper op!
Dit is iets wat je nooit weg kan krijgen, je kan daar moeilijk vet plaatsen.
Maar kijk gewoon naar de positieve dingen aan je lichaam!

Ik ben echt altijd jaloers op meisjes waarbij het zo mooi rond doorloopt als ze een strak jurkje aanhebben.

Ik vind het zo kut omdat ik de rest van mijn lichaam echt perfect vind, en als het zo mooi door zou lopen zou het ook echt perfect zijn. En die deuken verpesten echt het hele plaatje, omdat je dan een mooi lichaam hebt met rare deuken.

Ik vind het ook altijd héél irritant met jurkjes oid. Blijkbaar werkt corrigerend ondergoed wel ertegen!
Maar ik heb er voor gekozen om mijn lichaam te laten zoals het is, wanneer anderen het lelijk vinden is het hun probleem! Zolang ik mij maar goed voel.

Oke ja, ik heb dus precies dit. Maar als ik misschien wat afval gaat dat ‘vet’ boven die deuken misschien weg en vallen die deuken minder op?

Afvallen zal niet echt helpen. Dan gaat er maar heel weinig op die plekken weg omdat lovehandles heel hardnekkig zijn. Wat wel helpt is oefeningen tegen lovehandles doen. Die kan je zo googlen!
http://www.trendystyle.net/beauty/invorm/lovehandles.html