Vage bubbeltjes

Heeya!
Sinds een paar dagen verschijnen er steeds meer vage, kleine bubbeltjes op mn vingers… Ik weet honderd procent zeker dat dit geen wratten zijn ofzo, daar zijn ze veel te klein voor, maar heeft iemand hier er toevallig verstand van of zelf een keer gehad ofzo? Mag van mn ouders niet naar de huisarts, maar ergens wil ik wel gewoon ff weten wat dit is…
Thanks in advance!^^

Waarom mag je niet naar de huisarts? Zitten de bultjes als groepje bij elkaar en prikt het een beetje? Dat kan een allergische reactie zijn.

Heh, mn moeder denkt dat ik me aanstel en zeurt zo van ‘‘Joh, een ander ziet daar toch helemaal niks van?!’’ Maar dunno, ik irriteer me er echt enorm aan…
Het doet verder echt helemaal niks… t zijn gewoon kleine bubbeltjes in een groepje maar het doet verder helemaal niks. Staat lelijk though.

Gekke vraag; hebben jullie een echte kerstboom thuis? Het zou kunnen dat het daar aan ligt. En anders trekt het vanzelf wel weg, het is niks ergs!

Blaren of eczeem?

Nope, wel 6 nepperds haha! En dat mag ik idd hopen…!

Volgens mij niet, dan zou t groter moeten zijn denk ik…

Is het niet een soort eczeem door de koud?
Ik heb dat namelijk heel vaak in de winter.

Normaal heb ik er nooit last van eigenlijk, maar het zou best wel goed kunnen denk ik! Hadden jullie ook dat ze dan ineens uit het niets met zn allen te voorschijn komen zeg maar of…? Het worden er bij mij steeds meer, voel me zo awkward… :s

Jeukt het ook? Want ik heb dat ook regelmatig, vooral in de winter. Vaak helpt het al om mijn handen goed in te smeren.

Jeukt het heel erg? Heb ik ook wel eens gehad namelijk en toen kreeg ik een zalfje van de huisarts. Was een soort schimmelinfectie.

En waarom mag je niet naar de huisarts?

Mijn ouders denken dat ik me aanstel en ‘het is toch maar amper zichtbaar’. Meh, zichtbaar genoeg om er last van te hebben haha!

Ow, het jeukt juist absoluut niet trouwens.

Haha okee, dit is een beetje overdreven om mee te vergelijken maar; Een tumor in je maag is ook amper zichtbaar. Dat je het niet kan zien betekent niet dat je er geen last van kan hebben, top argument

Ik heb het heel vaak, bij mij zijn het allemaal vochtbultjes door zweet (omdat ik nogal zweethanden heb, ok klinkt vies maar bon, kan er niets aan veranderen).

Nu in de winter heb ik er maar eentje op m’n duim maar in de zomer heb ik ze vaker. Het zijn hele kleine bultjes, misschien een milimeter groot.

En deze bultjes jeuken ook niet, ze zitten er gewoon te zitten. Misschien kun je er eens voorzichtig in prikken, I dunno? Ik prik ze altijd uit met een naald.

Waarschijnlijk door de kou inderdaad! Ik ben er ook al een aantal keer voor naar de huisarts en zelfs naar het ziekenhuis geweest, maar ze konden er niks aan doen.
Gewoon ALTIJD handschoenen aan doe zodra het koud wordt buiten, en vaak insmeren met creme.

Oh oops, ik zie nu pas dat je zei dat het niet jeukt. Sorry, dan klopt mijn verhaal niet!