Hey girls!
Ik heb maybe een beetje een rare vraag … Maar ik zit ergens mee … Ik vertrouw mijn vader wel gewoon enzo, maar als ik een kort rokje of een bikini aanheb, of er op een dag heel mooi uitzie omdat ik er veel moeite voor gedaan heb dan voel ik me gewoon niet gemakkelijk (bijv op vakantie). Hebben jullie dit ook? Ik bedoel ik weet wel dat ik gewoon zijn dochter ben enzo maar het blijft een ‘man’ en het is zegmaar zo goed als een feit dat mannen ‘het vrouwelijk schoon’ zegmaar leuk vinden, ik bedoel als je in een kort rokje over straat loopt zijn er meestal wel veel mannen die naar je fluiten enzo en die naar je omkijken. Ik heb hem ook een keer met zijn vriend over Shakira horen praten, toen zei die vriend (die ook gewoon een dochter heeft enzo) van ‘ja ze is echt sexy, kijk hoe ze danst, maar ze zou gewoon je dochter kunnen zijn’, mijn vader antwoordde daar niet echt op maar hij was het er wel zegmaar mee eens ofzoiets …
Maar ik heb van nature wel een beetje een pedoangst voor alle mannen, dus misschien ligt het wel aan mij.
Maar nu is dus mijn vraag: wie heeft ook dit ‘probleem’ en hoe gaan jullie daarmee om? En wie heeft dit niet en hoe komt dat?
Alvast bedankt! X