Vaders

Hey girls!
Ik heb maybe een beetje een rare vraag … Maar ik zit ergens mee … Ik vertrouw mijn vader wel gewoon enzo, maar als ik een kort rokje of een bikini aanheb, of er op een dag heel mooi uitzie omdat ik er veel moeite voor gedaan heb dan voel ik me gewoon niet gemakkelijk (bijv op vakantie). Hebben jullie dit ook? Ik bedoel ik weet wel dat ik gewoon zijn dochter ben enzo maar het blijft een ‘man’ en het is zegmaar zo goed als een feit dat mannen ‘het vrouwelijk schoon’ zegmaar leuk vinden, ik bedoel als je in een kort rokje over straat loopt zijn er meestal wel veel mannen die naar je fluiten enzo en die naar je omkijken. Ik heb hem ook een keer met zijn vriend over Shakira horen praten, toen zei die vriend (die ook gewoon een dochter heeft enzo) van ‘ja ze is echt sexy, kijk hoe ze danst, maar ze zou gewoon je dochter kunnen zijn’, mijn vader antwoordde daar niet echt op maar hij was het er wel zegmaar mee eens ofzoiets …
Maar ik heb van nature wel een beetje een pedoangst voor alle mannen, dus misschien ligt het wel aan mij.

Maar nu is dus mijn vraag: wie heeft ook dit ‘probleem’ en hoe gaan jullie daarmee om? En wie heeft dit niet en hoe komt dat?
Alvast bedankt! X

dat heb ik niett.
Maar sterkte ;d

Eigenlijk een upje dus.

Ik niet, ik mag niet eens inkijk hebben bij mijn vader, dat vindt hij respectloos.

Bedenk je dat het je vader is. Vaders vinden over het algemeen hun eigen dochters niet aantrekkelijk en als jij een kort rokje draagt denkt hij waarschijnlijk eerder ‘nee meisje zo trek je allemaal enge mannen aan’ dan ‘oei nu is mijn dochter wel heel aantrekkelijk’. Geloof me, zo denken vaders gewoon niet bij hun dochters.

nee ik heb dat echt niet. in de buurt van sommige mannen ben ik ook wel bang af en toe maar voor mijn eigen vader niet. tuurlijk houdt hij van vrouwelijk schoon, elke man houdt daarvan, maar je eigen dochter? neeee

Geen ervaring mee!

Succes met je probleem.

Dat, tenzij het een enge vieze man is.

Heb het zelf helemaal niet . Volgens mij beeld je het wat in, ik denk niet dat een (normale) vader zich aangetrokken voelt tot zijn dochter ofzo.

Geen ervaring mee. Mijn pa maakt al problemen over make-up. =.=

Geen ervaring, maar ik weet wel dat hij niet over mijn make up zeurt, maar dat komt omdat ik niet veel op doe :relieved:, alleen mijn moeder zeurt erover wanneer ik een jurkjes met bandjes aandoe. Ik ben te wit daarvoor -.-. Hmm, nu ben ik echt heel off topic bezig.
Als je denkt dat je vader een normale man is, dan hoef je je nergens zorgen over te maken. Die voelen zich niet (sexueel) aangetrokken door hun dochters :slightly_smiling_face:

Bij andere mannen zou ik het snappen maar bij je vader snap ik echt niet :stuck_out_tongue:

Dus ik kan je niet verder helpen sorry ):

ik heb die angst eerder bij mijn broertjes hahaha

Dit, tenzij hij 1 van die vieze mannen is maar daar gaan we niet vanuit.

een nieuw fenomeen: pedoangst… oh god…
Mijn vader zegt ook vaak dat ik er goed uitzie… soms zegt hij ook dat ik er sexy uitzie, maar ik wéét dat hij daar niks mee bedoelt!

ok het klinkt misschien raar… maar daarmee bedoelt hij echt niks… Da’s zeg maar, om mij goed te doen voelen, mij wat zelfvertrouwen te geven…

Ik vind dat normaal…
Wees nou maar niet bang van je vader

Ik heb precies hetzelfde als jou. Heel vervelend want ik durf dus geen korte broekjes, rokjes of een bikini aan.

Haha, nu komen er allemaal scenario’s in mijn hoofd…
Weet je wat nog gekker zou zijn? Dat jij (dochter), je vader erg aantrekkelijk vind en dan op ‘m valt. :’)

Je kan dit ook gewoon met je vader bespreken, dat je je een beetje ongemakkelijk voelt als je vader je halfnaakt (bikini) ziet. Maar natuurlijk niet die pedoangst met hem bespreken, dan wordt het wel héél erg ongemakkelijk.

Ik denk dat mijn vader woest op me zou worden als ik zo raar over hem zou denken en het ging vertellen xD

Kom op je kan je vader toch gewoon vertrouwen.

Ja, dat heb ik ook.
Het klinkt misschien heel hard, maar ik voel me niet echt zijn dochter (meer), aangezien ik niet goed met hem kan praten. Ik snap het zelf ook niet, misschien is het iets geestelijks, pfff ik weet het ook niet meer.

Ohh ik kan me zo in jou inleven he :’) Ik heb echt precies dezelfde gevoelens als jou, ik kan totaal geen gesprek beginnen met mijn vader en ik voel me ook niet echt ‘‘verbonden’’ met hem dat ik toch wel heb met de rest van mijn familie.