Vaders gave !

Oke voor sommige klink dit mischien onzin dat kan maar ga dan geen rare opmerken er over maken.

Mijn vader heeft de gave dat die afentoe dingen in de toekomst ziet ( erge dingen)
Nu heb ik vanacht zo’n droom gehad , net echt. Het ging over me beste vriend ( broer van me beste vriendin ) en over zijn vriendinnetje ( die niemand mag ). Dat meisje verbied hem nu met zijn familie om te gaan en ZIJN ultieme baan als schipper te moeten opgeven. Mijn droom was dat hij dat als hij uiteindelijk een jaar met haar heeft dat ze hem laat vallen ( uitmaken ) en hard , maar dat zijn familie niet meer voor hem klaar staat ( zelfs ik niet ) .

Mijn vraag is. Als jij dit zou weten over je beste vriend ( of broer van je beste vriendin ) wat jij zou doen? Vertellen aan hem direct of aan zijn zus ??

xx Jessica

vertellen aaan allebei

Nah ik zou het niet vertellen, niet op deze manier. Het kan namelijk net zo goed een doodgewone droom zijn. Als je merkt dat het ‘uitkomt’ kan je hem hoogstens adviezen geven, ik vind niet dat je hem moet vertellen wat hij moet doen. Probeer hem te laten inzien dat hij niet voor zijn vriendin moet veranderen, mss komt die relatie dan niet eens zover of slaagt het juist wel.

Als het uitkomt is het al te laat om te vertellen, je zegt niet zelf dat jij dan ook niet meer voor hem klaarstaat.

das probleem ik heb pas 2 van die dromen gehad :stuck_out_tongue: eentje dat me arm brak ( dat werd me sleutelbeen ) en nu deze droom dus ben ook bang dat het mischien erger is dan in die droom, en merk gelukkig wel verschil tussen ( voorspellende ) echte dromen en gewone. Anders zullen er namelijk ook pratende frietjes over de aardbol lopen :stuck_out_tongue:

Het vertellen alleen niet op deze manier…
Dadelijk gebeurd het echt en is het te laat.

Hij gaat je nooit serieus nemen en daar komt ruzie van. Kan je jezelf gewoon niet voornemen dat als het ooit zou uitkomen, je wel voor hem klaar zal staan?

Ik zou de droom zelf denk ik niet vertellen, maar dat hangt er ook af van hoe hij tegenover dit soort dingen staat en jullie band. Je kan misschien eerst eens hebben over voorspellende dromen (bv na inception gekeken te hebben?). Als hij er dan totaal niet in gelooft zou ik niks over de droom vertellen. Dan kan je het wel over het onderwerp hebben zonder de droom te noemen. Dus over dat een vriendin net voor alles gaat en je eigen ontwikkeling soms belangrijker is enzo. Daarmee kan je het dan hopelijk voorkomen.
Verder gewoon hopen dat het geen echte voorspellende droom was.

Inderdaad.
Of je zegt: “Goh, ik had me toch een rare droom vandaag…” Maar laat dan niet merken dat je denkt dat die droom uitkomt.

Dromen moet je nooit vertellen. Juist dan komen ze tot werkelijkheid heb ik gehoord.

ik heb ere gister gedroomd dat de vader van een vriendin drugs voor ons zou kopen.

dus gister een een dronken bui van hem geeist dat hij het nu moest halen O_o
die gast was boos XD

aniway, vertel het dus maar niet. komen geen goede dingen van :stuck_out_tongue: