Vaders, Dochters, Zonen en Seks

Frustrerend!
twee dingen:
1. Waarom denken vaders (en moeders?) altijd dat als je bij je vriendje wilt slapen, dat je dan eigenlijk vraagt; mag ik seks met mijn vriendje?
waar slaat dat op? ik bedoel; neuken doen we toch wel.
we willen gewoon zo lang mogelijk bij elkaar zijn, that’s all…

2. waarom mogen onze broers (als we die hebben) dat wel, en wij niet. Waarom zeggen vaders tegen hun zonen, als ze horen dat ze voor het eerst hebben geneukt; goed zo jongen, ik ben trots op je!
En als wij dochters vragen of we bij ons vriendje mogen blijven slapen is het meteen; NEE. punt uit.
En dat terwijl we even oud zijn als onze broerliefs toen zij met hun vriendin samen sliepen…

IK kan dit zo niet uitstaan!

What about you guys? wat vinden jullie hier van? hebben jullie hetzelfde? Iemand tips?

Ik weet zeker het antwoord op vraag nummer 2: meisjes worden in hun ogen al snel als hoer bestempeld (tegenwoordig, is eigenlijk ook zo maarja…), dus ze zijn bang als het uitgaat dat er allemaal verhalen rondgaan over de seks enzo. (Ja ik weet dat het nergens op slaat maar het is zo)

1. Waarom denken vaders (en moeders?) altijd dat als je bij je vriendje wilt slapen, dat je dan eigenlijk vraagt; mag ik seks met mijn vriendje?
“waarom wil je anders bij je vriendje slapen?” omdat het gezellig is!?
Mijn vader denkt ook alleen maar aan sex als ik een vriendje zou hebben. maar je kan er toch ook andere leuke dingen mee doen? Niet alles draait om sex toch :’]
gezeik. pff

2. waarom mogen onze broers (als we die hebben) dat wel, en wij niet.
Omdat wij meisjes zijn. Meisjes hebben veel nadelen haha :’]
Ze zijn vet voorzichtig met meisjes ofzo. het is oneerlijk.

bij de eerste, let op wat je schrijft, altijd?
omdat 's nachts misschien nóg meer de gelegenheid geeft omdat dan de ouders slapen ofzo
en twee
wat arcticmonkeys hierboven al zei
maar het is onzin want het is vas niet altijd het geval, en dat vaders dat bij zonen doen vind ik ook bélachelijk

Het geldt natuurlijk niet voor alle ouders.

Lekker generaliserend :’)

Ik mocht van mijn ouders altijd al bij jongens slapen, mijn ouders vertrouwen me gewoon wat drank en drugs en seks betreft.
Ik bedoel, bovendien zouden ze het helemaal niet erg vinden als ik seks met iemand had als ik bij diegene blijf slapen, al doe ik dat niet. Toen ik veertien was mocht ik al bij oudere jongens blijven slapen (al was dat toen wel met een andere vriendin) en zelfs toen deden ze er niet moeilijk over.

Dus ik denk dat het gewoon ligt aan hoe erg je ouders je vertrouwen :’) Mijn broertje bijvoorbeeld vertrouwen ze voor geen meter (wat drank enzo betreft voornamelijk) omdat hij gewoon al eerder hun vertrouwen beschaamd heeft (met school en internetverslavingen en teveel geld uitgeven enzo).

tjah… denk dat de meeste van ons zich er maar het beste bij kunnen neerlegen. maar vind het wel ongeloofelijk oneerlijk!

Haha, herken het wel. Ben ook nog eens de oudste thuis. Niet dat ik al met mijn vriend naar bed ben geweest, maar zou het verschrikkelijk vinden als mn ouders er achter zouden komen. Hoe zit dat eigenlijk bij jullie? =P

Misschien niet de beste manier: maar zeg gewoon dat je bij een vriendin ofzo slaapt… (als het wel van zijn ouders mag, want ja, ze hebben inderdaad het voordeel dat jongens het wel mogen, maar hé! Laten we daarvan profiteren!)

Geen last van.
Mag gewoon bij mn vriendje slapen wanneer ik wil.

-

haha ja idd echt raar

Ik mag wel bij jongens slapen, alleen de jongen waarbij ik wil slapen mag niet van ze ouders O_O?

Ik mag alleen bij een jongen slapen als t m’n vriend is. Eerder niet, punt. En dat vind ik niet erg opzich.
Waarom zou je als meisje zijnde bij allemaal jongens willen slapen? Dan weet je zeker dat er verhalen komen, want wie gelooft nou dat je géén seks gehad hebt als je er bent blijven slapen? niemand toch??

bij mij is het andersom,
ik mag van mijn ouders wel bij mn vriendje slapen,
maar hij mag dat niet van zijn moeder!

Ik heb er gelukkig geen last van.
Hij mag bij mij en/of daar slapen van z’n moeder, en van m’n ouders mag ik bij hem slapen en/of hier. Daarin zijn mijn ouders heel makkelijk in. Maar, ik mag bij een jongen slapen als het maar m’n vriend is, en niet bij janenalleman gaan slapen.

Ik zou met goede argumenten komen waarom je dat wilt en ook vragen waarom het niet mag/kan van hun kant, en dat is tóch wel spraken is van seks. Ouders zijn echt niet dom hoor n_n. En ze kunnen je toch op een geven moment niet tegen houden. Maar, als het niet lukt leg je je er gewoon bij neer…

Nou, mijn ouders vertrouwen mij veel meer dan dat ze mijn broertje (15) vertrouwen. En toen hij seks had gehad, zei mijn vader echt niet van ‘goed zo!’, ze waren juist vet kwaad en teleurgesteld over de manier hoe het was gegaan. Mijn ouders doen helemaal niet moeilijk over slapen bij mijn vriendje of hij bij mij :]

Nou dan vraag ik me af waar jij vandaan komt hoor! Slapen met een jongen en dan al tot hoer bestempeld worden! Sorry dan ligt het ook aan de imago die je hebt. Ga je veel met jongens om in de zin dat je ze bespeelt en vaak zoent of verder gaat met ze, en je slaapt bij ze. Ja , dan is het logisch. Maar als je na vier maanden voor het eerst bij elkaar slaapt, zonder ook dan maar iets te doen, waar is het dan voor nodig om te zeggen dat ze een hoer zijn. maarjaa. that’s life

Nog nooit last van gehad. mocht het altijd gewoon

Mijn moeder vertrouwde mn vriendje niet helemaal in het begin en was bang dat ie dingen ging doen die ik niet wou. Best logisch, ouders zijn misschien iets bezorgder over hun dochters dan over hun zonen, die kunnen beter voor zichzelf op komen (denken ze, want meiden kunnen dat ook wel)