Vaderdag

Het is weer bijna zover en ik ben zoals altijd compleet inspiratieloos…
Dus, wat geef jij voor vaderdag? :slightly_smiling_face:

Ben ik even blij dat wij daar thuis niet aan doen.
Vader- en moederdag is gewoon één grote marketingstunt, net zoals Valentijn.

Mijn vader is overleden, maar ik heb een steentje met tekst op het graf gelegd.

Deze tekst staat er op:
Lieve papa.
Als kind keek ik al tegen je op en dat is eigenlijk nooit veranderd.
Jouw liefde, geduld en wijsheid draag ik bij me.
Ik prijs me echt gelukkig met jou als mijn vader.
Jij was, bent en blijft mijn held.
Ik hou van jou.

Zondag is het alweer 10 jaar geleden.

:sob::muscle:

Is het ook, hij is overleden in juni, vaderdag is in juni en zijn verjaardag ook.
Op de basischool mocht ik altijd andere dingen maken dan de rest, vele leukere dingen haha. Vond ik zelf dan. Maar het went wel hoor. Rond deze tijd van het jaar is het altijd wat moeilijker, dat wel.

Hij zit op dit moment opgenomen in een afkickkliniek, bleek al 15 jaar verslaafd te zijn aan cocaine en niemand heeft het ooit geweten… dus wat ik hem geef is een bezoekje.

Doe niet aan vaderdag.
En anders klei ik een asbak.

wanneer is het vaderdag? :astonished:

17e toch?

Alweer?! Jezus, het nog maar net moederdag afgehandeld. Een grappige kaart en een CD. Scoort altijd!

Ik doe niks aan vaderdag (ken mijn vader niet),
Vind het altijd een rotdag, waarvan ik hoop dat die zo snel mogelijk over is.
(Helemaal als het liedje ‘vaderdag’ van Simon (en Nick) 1000x op de radio komt.)

_Maaike:
Voor jou moet het helemaal een rot-dag zijn, super veel sterkte (niet alleen op vaderdag, maar voor alle dagen wanneer je het nodig hebt…)

Ik ben niet in NL met vaderdag. Jammer dan.

ik ben dan jarig, dus dat is wel gezellig voor mn pap en ik :stuck_out_tongue:

Zo’n onzin

Sterkte! Mijn vader is ook overleden toen ik een jaar of zes was, helaas.

Verder heb ik niks gekocht voor vaderdag, doet m’n mama altijd, haha :'D Maar misschien koop ik wel nog een speciaal potje confituur, hij eet namelijk graag confituur (:

Ik ken mijn vader ook niet ! Dus wij doen er thuis ook niet aan!

Niks, ik heb geen contact meer met mijn vader.

Wij doen er thuis wel aan, uit gewoonte. Al heb ik geen idee wat ik moet kopen. En ik ben helemaal niet creatief, dus kopen is de enige optie.

Mijn pa boeit het niet. Al die jaren dat ik op de basisschool iets maakte keek hij er een keer na en ging dan verder met TV kijken :") En als het wat te eten was ging ie etend verder TV kijken.

Hij krijgt denk ik een ontbijt op bed, en that’s it.
Of een kleinigheidje erbij ofzo. Maar wanneer hij eenmaal uit bed is is er niks bijzonders meer aan vaderdag XD