Vader

Hoi, even een vraagje.
Ik woon nog thuis en ik vraag mij af of mijn vader kan zien op welke sites ik surf.
Hij komt nooit op mijn laptop, maar we zitten wel op hetzelfde wifi netwerk…
Weet iemand dit?
Alvast bedankt :slightly_smiling_face:.

Ja dat is mogelijk, daar zijn bepaalde programma’s voor.

Whut ?! Echt Ö

Ook als je je geschiedenis wist ?

Jij denkt ‘shit’

Ja, dat kan hij alleen zien als je de geschiedenis aan heb staan, ik zou deze uitzetten of na een tijdje iedere keer verwijderen (dus geschiedenis en dan alle geschiedenis tonen en dan de sites verwijderen), dit kun je ook voor een bepaalde site doen zodat hij die niet kan zien en de rest wel bijvoorbeeld :slightly_smiling_face:

OMG… Dat is minder… Hoe kom ik er achter of hij dat doet?

Dus de geschiedenis verwijderen^

uhm, je kan incognito surfen dan hoef je je geschiedenis niet te wissen? dat gaat wel met google chrome

Doe je zulke geheime dingen dan… :’)

Oh oke, dus hij kan niet reallife volgen wat ik doe, maar wel mijn geschiedenis zien? Zou ik ook in zijn PC kunnen gaan nu:P? En hoe? Dan weet ik hoe dat er uit ziet.

Inderdaad :’)

Volgens mij kan je dat wel zien ja, op welke sites je bent geweest op dat wifinetwerk.

Nee geen geheime dingen, maar wel dingen wat mijn vader nou niet hoeft te weten:P

^Bij mij ook. :’)

Maar als je je geschiedenis gewoon normaal verwijderd, kan hij het niet zien? Is dat zeker?

I think we are in trouble :stuck_out_tongue:

Dan is het nog steeds terug te halen hoor. Staat opgeslagen op de harddrive.

Indeed Ö

Juist niet, als je cookies verwijderd staan ze ook nergens op de computer meer (en ik doe de ICT opleiding, dus ik weet er genoeg van af :slightly_smiling_face:)