Vader

Sinds mijn jeugdjaren heb ik nooit mijn vader bij me gehad, me moeder heeft me veel over hem vertelt en ik vind hem best wel een klootzak.
Mijn probleem nu is, me vader zoekt contact met me op en belt me vaak.
Hoe hij aan mijn nummer komt en alles weet ik niet, maar hij vertelt me dat hij me weer wilt zien, ik heb dit ook niet aan mijn moeder vertelt omdat ik weet dat ze dit echt niet goed gaat vinden.
Ik weet nu niet wat ik moet doen, het verleden achter me laten en aan iets nieuws beginnen of het laten voor wat het is want tenslotte heeft me vader dit allemaal zelf gedaan …

je kan altijd een keer afspreken en kijken hoe het gaat
ookal vind je moeder hem een klootzak het blijft je vader dus je kan altijd proberen
als het je toch geen fijn gevoel vind kan je altijd nog het contact verbreken

Ik zal een keer afspreken, maar dat ben ik :’) Sowieso heb je waarschijnlijk maar één kant van het verhaal gehoord, dat gebeurt vaak.

Ik zou als ik jou was gewoon een keertje met hem afspreken in een openbare en neutrale plaats, bijvoorbeeld een café, om een keertje samen koffie te drinken/te lunchen.
Misschien is hij wel echt heel erg veranderd en misschien heeft hij juist een heel andere kijk op wat er gebeurd is…
Ik zou hem in ieder geval even willen zien, zelfs al is het alleen maar om voor mezelf vast te kunnen stellen dat het een klootzak is… :slightly_smiling_face:

Je kent maar één kant van het verhaal. Als je hem niet ontmoet hebt vind ik niet dat je zo kunt zeggen dat je hem een klootzak vindt.

Je hoort maar een kant van het verhaal, neit de kant van je vader. En je kan hem altijd ontmoeten gewoon om zijn kant ook aan te horen

Hier dacht ik dus ook aan, maar ik heb zoiets van ik ben al 19 en waar was hij al die tijd dan
De tijden dat ik hem echt nodig had