Vader

ou, ik zou vandaag eigenlijk naar mijn vader gaan, samen met m’n zusje

Dus belt ie vanmorgen; Ja ik moet wat doen voor het werk, ik kom Mabrouka vanmiddag halen

Oke, het is FUCKIN HALF 3 en hij is er nog steeds niet, en hij heeft me nog niet gebeld ofzo, en ik weet uberhaupt niet of hij me komt halen, en dan moeten we dus ook nog naar m’n zusje, en nu ben ik eigenlijk een beetje boos, nou wat zou jij doen

Ja, hij moet het goedmaken, en dat gaat hem echt geld kosten,veel geld :'D

Maar, wat zou jij doen :'D

Wachten?

Zelf bellen?

Wtf? Het gaat hem geld kosten? Verwend nest dat je dan bent.

En bel hem gewoon, doe niet zo moeilijk.

Wachten? En waarom zou je je pa z’n geld aftroggelen? Ik begrijp dat je boos bent, maar om dan maar omgekocht te worden…

dit is een vaag topic, zeg.

:relieved:

Wtf.

Nee, want hij wilde zelf dat ik kwam, en steeds als ik kom slaapt hij de hele dag enzo, zit ik bij mijn stiefmoeder in de kapsalon me wat te vervelen enzo, en hij zegt altijd zovan; ja kom nou, ik mis je enzo, en dat vind ik gewoon niet leuk En ook als ik zelf vraag of ik kan komen gebeurd zoiets

Het gaat hem geld kosten ? O_o Pardon ?!
De middag is nog niet voorbij hoor -.-’ Jeez doe niet zo moeilijk en je klinkt als een verwende kleuter :’)

De middag is nog niet om.

Praat er dan met je moeder over. Ik snap het niet echt trouwens, wat voor vader heb jij dan? Hij gaat je bellen om af te spreken en dan komt hij zelf niet. Dat is apart.

Ja mijn vader geeft me altijd geld of spullen, dan blijf ik gewoon weg, ben ik rustig :H

En ligt het nou aan mij of vergeet je je dochter gewoon niet?

^Nee je kan je dochter niet vergeten, dat is niet wat vaders moeten doen. Is hij altijd zo geweest?

Waarschijnlijk is het iets belangrijks voor z’n werk ofzo. Wordt ie ontslagen als hij het niet doet weet ik veel. En tja als hij ontslagen wordt kan hij al helemaal geen spulletjes voor je kopen hè.

Aha, incapabel om vaderliefde te tonen? Of scheelt er ook wat aan jou als dochter?

Als mijn ouders niet komen opdagen, dan verwacht ik een excuses en geen geld.

Ligt het aan mij of worden er steeds meer achterlijke topics geopend? Echt jammer.

Jezus zeurjan. Wees blij dat je vader je uberhaupt op wil halen, ik had het wel geweten als ik hem was.

Geloof me, hij word niet ontslagen.