Er is dus een jongen die ik via een oude klasgenoot heb leren kennen, ik vind hem echt super leuk! Alleen z’n vader wilt het niet… Hij vind dat we tever uit elkaar wonen, ongeveer 20 kilometer… Ik vind het niet eens zo ver, hij kwam gewoon op de fiets naar me toe, en anders kon toch ook gewoon de bus of trein? Ik weet niet wat ik moet doen… Die oude klasgenoot mocht ook niet meer met hem omgaan, z’n vader vond dat hij “een verkeerde jongen” is… Maar dat was zo’n 2/3 jaar geleden, en nu hebben ze weer beetje msn-contact, dus vandaar… Ik weet niet wat ik moet doen… Die oude klasgenoot zei tegen hem dat z’n vader en ik elkaar moeten ontmoeten enso, maarja ik twijfel of dat helpt… Ik hoop dat jullie me kunnen helpen! Ik zit er echt erg mee… xox
Wat erg voorje ! Ik heb dat ookal gehad. Het beste is gewoon vergeten ookal is het moeilijk waarschijnlijk zal hij het nooit goedkeuren.
Hoe kan die vader het er nou niet mee eens zijn als hij je niet eens kent en jullie niet eens iets hebben. Ik zou inderdaad die vader ontmoeten, misschien dat hij dan van gedachten veranderd. Als hij ziet dat jij een leuk meisje bent kan hij er toch niets op tegen hebben. 20 kilometer is niet eens ver, zoals je zegt is het makkelijk te fietsen…
die vader had gezegt “zoek maar iemand uit de buurt” ik snapte er echt niks van…
up
Ik denk dat die vader vol vooroordelen zit en dat je hem inderdaad moet leren kennen om hem het tegendeel te bewijzen.
Ik weet alleen niet hoe…
20 km is werkelijk NIKS.
Ik en m’n vriend wonen bijna 200 km uit elkaar! Die vader is waarschijnlijk bang om z’n zoon te verliezen aan iemand anders. Zijn ze ook close, ofzo?
Ik denk dat die jongen gewoon moet doen wat hij wil, z’n vader moet wel bijdraaien.