Hoihoi!
Ik zit met een klein ENORM probleem…
ik ben sinds 4 weken door mijn tante uit huis gehaald en woon nu bij haar…
ik vind het vreselijk hier.
de rede ervoor was dat mijn ouders niet met mij om kunnen gaan.
Ik heb ADD, en mijn vader heeft ZEKER weten ook een autistisch iets, alleen wil hij daar niet op getest worden en niet voor uitkomen dat hij ook iets heeft.
we zijn dus 2 stijfkoppen met agressie problemen tegen elkaar.
we hebben dus weer ruzie … (geen idee waarom en waar t over gaat)
ontstond altijd als hij terug kwam van het werk, en weer zijn frustratie ging uitlaten op mij .
ik wil het aller liefste weg hier en gewoon naar huis…
mijn eigen bed, eigen kamer, en eigen huis.
en ook mijn hondjes :’( ik moet nu een kamer delen met mijn nicht.
geen eigen vertrouwd plekje dus.
maar dat mag niet van mijn tante.
maar wie beslist dit! ik ben immers 18 jaar…
mijn vader is het er wel niet mee eens dat ik terug kom ( vernomen van mijn moeder) ik heb nl al 4 weken niet met hem gepraat.
Vandaag heeft hij dus ineens mijn spaarrekening helemaal leeg gehaald.
dit is diefstal ? hij benoemd het als “bescherming tegen mijzelf”
aangezien ik helemaal blut ben en over 4 weken pas loon krijg ( wat dus helemaal niks zal zijn omdat er geen werk was ) .
van mijn tante wil ik niks lenen… dat geeft mij zon minderwaardigheid gevoel.
ik wilde dus afspreken dat ze 100 euro overmaken zodat ik de komende 4 weken kan overleven en nieuwe kleding kan halen …( aangezien deze net zoals mijn nagellakverzameling de kliko in zijn verdwenen. THANKS PAP! ) ik zou dit bedrag dan terug storten in termijnen van mijn loon.
maar dat is te veel gevraagd.
hij wilt niet met me praten,
hij wilt niet dat ik thuis kom,
hij wilt niet dat ik … leef?
mijn moeder zit er tussen in. en als we afspreken om te gaan lunchen gaat het allemaal goed… maar komt pap in beeld slaat ze heeeeeeelemaal om.
Geld afhalen met welke gedachte achter de actie dan ook zonder toestemming van de rekeninghouder is toch DIEFSTAL!?