vader/moeder verloren

Hoi allemaal,
20 december 2009 (vandaag precies 2 maanden geleden) is mijn papa overleden aan een plotselinge hersenbloeding. Ik vroeg me af of er meiden zijn die ook (een van) hun ouders zijn verloren, en wie hierover mee kunnen praten. Hoe het nu is, hoe het was en hoe ze alles hebben beleeft.

Ik heb daar geen ervaring mee, maar heel veel sterkte met het verlies.

Heel veel sterkte ermee! :sob::muscle:
Maar ik vrees dat ik je niet kan helpen…

Mijn vader heeft zijn vader verloren toen hij elf was, zijn zusje was vlak daarna geboren. Mijn oma (mijn vaders kant) heeft allebei haar ouders verloren toen ze 5 was. Ik zelf heb er geen ervaring mee, maar heel veel sterkte met het verlies

Wat vreselijk voor je. Ik heb er (godzijdank) ook geen ervaring mee, maar ik wens je alle sterkte! Ik moet er niet aan denken…

Heel veel sterkte meid!

Mijn vader is 21 augustus vorig jaar overleden. Hij had slokdarmkanker. Het was niet plotseling dus. Je moet nu wel een zware tijd doormaken, aangezien het nog niet zo lang geleden is… (tenminste, ik heb het ook zwaar, 7 maanden later).

Goed topic :wink:

ik heb 3,5 jaar geleden mn moeder verloren(ook heel plotseling)…

• empty -

Dat plotselinge lijkt me zo erg… Ik heb nog afscheid kunnen nemen enzovoorts. Maar aan de andere kant, ik heb mijn vader zien vermageren, steeds zieker zien worden. Op het laatst leek hij geeneens meer op mijn papa. Echt vreemd is dat.

jeetje wat heftig… sterkte!

ik niet maar mijn bf wel… ze houdt zich groot maar ze is heel verdrietig… ik kende haar vader ook erg goed. het was een lieve man hij is 1 juli 14.57 overleden

Heel veel sterkte allemaal!!

Ik had niet zulke snelle reacties verwacht!
Wat fijn dat jullie reageren, ik wil graag mijn verhaal wel even neerzetten. Ik had dit een tijdje geleden opgeslagen in een document

Ik zal maar bij het begin beginnen, en het een beetje kort houden.