Oke ik zit dus echt met een k*t probleem.
Ik woon bij mijn vader, omdat ik niet bij mijn moeder kan wonen, mijn moeder heeft een nieuwe vriend en er is daar altijd geruzie, ik mag die nieuwe vriend niet enz.
Uiteindelijk had ik ruzie met mijn ma haar vriend, en werd ik uit huis geschopt, ik moest bij mijn vader wonen.
Mijn vader heeft al eerder vast gezeten door schulden.
Alleen nu heeft hij dus steeds geld tekort, en word hij boos op mij als ik dat irritant vind, of als ik zeg dat er niks te eten is.
Het is een keer zo ver gegaan dat hij naar mijn beste vriend ging bellen of die geld mocht lenen, gelukkig heeft mijn vriend toen gewoon nee gezegt, en ik ben al heel boos op mijn vader geworden.
Mijn vader heeft geen werk, en het is moeilijk om aan werk te komen aangezien hij in de 50 is en dus vast heeft gezeten.
Ik ben ten einde raad, en erover praten heeft geen zin.
Bijvoorbeeld nu ook, ik heb echt nieuwe lenzen nodig, ik doe al 4 maanden met maandlenzen, en dat kunnen we dan gewoon niet halen, terwijl mijn ogen echt pijn doen.
Het ergste is natuurlijk dat er amper eten is, en we nu al 2 dagen achter elkaar patat eten en pannekoeken enz.
Nu is hij zo boos geworden net dat hij heeft gezegt: Dan ga je maar lekker bij je moeder wonen.
Ik weet echt niet meer wat ik moet doen!
Sorry voor het lange verhaal.
Maar er is toch altijd wel werk érgens werk te vinden? Al is het in een fabriek ofzo? En een uitkering?
Hij heeft een uitkering maar daarmee komen we dus niet rond.
En hij zegt dat hij werk zoekt, maar hij doet alles via internet enz, volgens mij heeft ie er ook niet zo’n zin in
Ik zie op je profiel dat je 16 bent, dan zijn er twee dingen die je zou kunnen doen. Bureau jeugdzorg inschakelen. Want dit kan niet langer, jij wordt verwaarloost.
Of je zou op kamertraining kunnen gaan, dat is vanaf 16 jaar.