Vader in ziekenhuis.

Ik weet niet of het hier hoort, sorry.

Haaai meiden!

Mijn vader is 2 weken terug opgenomen in het ziekenhuis, met een acute suikerziekte aanval, longontsteking, lekkende hartklep en hartritme stoornis. Hierdoor heeft vooral mijn moeder het heel erg druk met het heen en weer rijden naar het ziekenhuis, alles vertellen aan de mensen die ernaar vragen en mijn vader geruststellen enzo. Vandaag hebben we te horen gekregen dat hij een hartoperatie moet begaan.

Mijn zus en ik helpen mijn moeder gewoon goed en normaal in het huishouden. Maar eigenlijk wilde ik iets speciaals gaan doen voor mijn moeder, omdat ze het zo druk heeft. Alleen kan ik niet echt op leuke ideeën komen. Hebben jullie er een paar? x

Misschien kan je een blog bijhouden, zodat je moeder niet alles persoonlijk tegen iedereen hoeft te vertellen! :slightly_smiling_face:

Ik zou het eigenlijk niet weten… Misschien een lekker ontbijtje ofzo maken? Of een paar keer koken?

Heel erg veel sterkte!!

Trakteer haar samen met je zus op een dagje sauna/massage als het wat rustiger is zodat ze bij kan komen? Je kan heel leuke deals vinden op www.vakantieveiliingen.nl

Heel veel sterkte trouwens!

Oei wat vervelend! Ontzettend veel sterkte voor jullie allemaal.

Misschien een dagje sauna/bon voor een verwendagje? OF en middagje manicure/pedicure/massage zoiets?

Of verras haar met een lekker etentje, door jou en je zus gemaakt. Met de tafel sjiek gedekt, allemaal lekkere hapjes, zelfgebakken taart als toetje?

@_Maaike: Ja, we zetten het sinds kort ook op facebook! Maar ze komen ook de hele tijd naar ons toe, dus dat is ook wel druk. Dankjewel!

@Moonstone: Hmm, dat is wel leuk jaa! Dankje!

@Stjarnor: Ja, dat laatste klinkt inderdaad ook leuk!

Meer ideeën? (:

Je kan een high tea doen met je moeder en zus?

Mijn vader heeft ook een maand lang in ziekenhuis gelegen, hele heftige hartoperatie en daarna nog herstellen enzo. Ik heb mijn moeder heel erg gesteund door dingen thuis te doen, voor haar te koken ofzo.

Wow, ja. Mijne gaat dat dus ook krijgen. Ik ga haar ook heel erg helpen!

Jaa, ga ik doen. (:

heel veel sterkte.

Heel veel sterkte! Misschien kun je op www.bongo.nl kijken.

Lief van je trouwens! :slightly_smiling_face:

Een lekker verwenpakketje met lekker eten, lekkere thee, lekkere zeep/shampoo/bodylotion (aanrader om een keer bij sabon of de lush te gaan kijken) geurkaarsjes, een fles wijn en desnoods een leuke film!

Sauna zou ik persoonlijk afraden hoor! Je kan haar beter afleiden met een etentje of filmpje, anders gaat ze constant denken aan je vader in die sauna. En dat werkt juist frustrerend. Houd haar dus ergens mee bezig.

Heel veel sterkte =)

Awh, ik vind het echt heel kut voor jou, je zus en je moeder.

Ik denk trouwens dat de meeste ideeen al genoemd zijn!

Pff, ja. Elke dag komt er weer slecht nieuws bij, dus is niet bepaald fijn. Maarja. Daarom wil ik ook zo graag iets doen! Ik wil graag nu iets doen, alleen ze heeft geen tijd voor de sauna/etentje/high tea… Dus dat wordt zo lastig! Ik kan wel een keer het eten doen, maar mijn kook kunsten zijn nou niet bepaald geweldig. Dus misschien nog een ander idee? ;x

Heel veel sterkte! Misschien moet je gewoon af en toe haar een knuffel geven of zeggen dat je van haar houdt, dat kleine gebaar kan al veel betekenen!

Inderdaad dat. Een film kijken is waarschijnlijk geen goed idee, omdat haar gedachtes dan afdwalen.

Heftig en wat fijn dat jullie je moeder zo goed helpen.
Maak een avondje met lekkers voor haar als ze bij je vader vandaan komt.
Thee met wat lekkers, of kaasjes met een wijntje.
Of vraag je moeder of ze iets graag wilt. Een avondje weg of juist lekker op de bank.
Ik denk dat je moeder vooral even een rustmoment moet aanbieden.
En sterkte met je paps.