Nou, ik heb dus een abonnement bij tmobile dat vanaf zaterdag ingaat, maar ik dacht vanaf september omdat een vrouw @ de tmobile site zei dat je kan instellen vanaf wanneer je abo ingaat en dat ze in september die telefoon die ik wou niet meer zouden hebben, dusja. Ik bestelde dat dus, maar blijkt dat men abo vrijdag ingaat en dat je dat nieti n kan stellen… En mijn vader wil persee dat men abo in september pas ingaat. Dus heeft hij men telefoon afgepakt, en vindt dat ik nu moet betalen voor niks en dat het mijn schuld is, dat ik beter zou moeten weten en dat ik gelogen heb dat het vanaf september in zou gaan.
Iemand tips om me telefoon terug te krijgen?
Niet veel nee, en hoe kan die vrouw van de tmobile site dat zomaar zeggen?
Heeft zij inzage in de voorraad van jouw telefoon?
Ik zou even wachten tot je pa wat rustiger is, en het met hem erover hebben, want nu betaal je ook voor niks.
Nee, maar ze zei dat die waarschijnlijk niet meer in t assortiment zou zijn. Tja, hij was net al rustig, maar kga t morgen ofzo nog eens proberen…
Hahaha wat belachelijk, betaald hij je abonnement tot September? Don’t think so, gewoon terug pakken.
Was t maar zo makkelijk, als ik m pak als hij t niet merkt pakt hij wss me laptop ook nog eens af…
Ik snap die actie van je vader sowieso niet.
Hij wil dus dat je pas vanaf September gaat betalen. Oké, prima, maar ik zie niet echt in wat dat te maken heeft met je mobiel afpakken…
Daarmee gaat dat abonnement echt niet later in ofzo.
helaas heb ik ook geen tips voor je. misschien er toch nog eens rustig met je vader over praten.
Beetje stom. Ik weet niet hoe oud je bent… maar je ouders hebben er waarschijnlijk ook gewoon mee ingestemd dat het mocht.
Ben 13, en ja, maar we dachten dus dat het vanaf september inging.
hmm. dan vraag ik me af hoe jij dat wilt gaan betalen dan? Omdat je nog maar 13 bent.
Het abonnement staat neem ik aan op je vaders rekening? Regel eventueel een leen telefoon bij iemand.
Als die vrouw zegt dat je het moet instellen, heb je dat dan ingesteld? Zoiets gaat niet automatisch :’)
Beste wat je kan doen is terugbellen of langs de winkel gaan, en vragen of ze iets voor je kunnen regelen. Soms lukt het wel. En zo niet, haal hier een les uit.
Bel samen met je vader T-Mobile of ga langs bij de winkel.
Ik heb een krantenwijk.
Eh jawel, het ging automatisch, ik heb niks gedaan. Ja, ik ga zo bellen
vader pakt telefoon… ik brak zijn hand.
nee just kidding maar als je ervoor betaald is er toch niks aan de hand zeg dat je betaald als hij je je telefoon terug geeft anders betaal je voor iets dat je niet kunt gebruiken.
ps. er werd net hierboven gezegt gaat niet automatisch nee die vrouw aan de telefoon heeft jou abbonement geactiveert die heeft dus gelogen
waarom heeft 1 van je ouders het trouwens niet gewoon geregeld had toch veel makkelijker geweest…
Ja hij vindt dat dat mijn ‘straf’ moet zijn dat ik ‘gelogen’ heb… En ik moet sws betalen, abo staat op mijn rekening
Omdat die er niks van snappen xD
ik vind het ook een beetje raar om je 13jarige dochter der abonnement zelf af te laten sluiten, dan kan je der vergif op innemen dat de kleine lettertjes niet goed gelezen worden of dat er iets mis gaat zoals dit…
Nouja, dat vind ik raar. Jij betaalt dat abonnement zelf, dus waarom zou je vader dat afpakken?
Ik zou gewoon gaan praten en samen met je vader bellen naar T-mobile en vertellen dat jou was toegezegd dat je abonnement in september in zou gaan en hoe je dat nu dus moet regelen. Als ze dan zeggen dat dat niet kan, zou ik het zo regelen dat je vraagt of je die telefoon dan terug mag sturen.
Overigens vind ik dat je ouders niet moeten zeiken. Uit jouw verhaal begrijp ik dat ze zelfs niks van abonnementen snappen, dan kun je niet van je 13-jarige dochter verwachten dat ze het gelijk allemaal goed weet.