Vader gevonden wat nu?!

Ik heb denk ik mijn vader op Facebook gevonden want alle informatie die ik over hem heb komt overeen… (woonde eerst in Frankrijk en nu in Groningen en dat hij 2 zonen heeft doe ouder dan mij zijn) en mijn moeder wil niks over hem loslaten… en ik weet niet wat ik moet doen, wat zouden jullie doen?

Want ik heb hem nooit gekend want mijn moeder en hij hebben een korte tijd iets gehad… en daarna zijn ze uitelkaar gegaan nadat ik wad geboren

Wat zegt je gevoel? Je kan hem misschien een bericht sturen?

maar ik weet het niet 100 % zeker ookal komt alles wel overeen…

Je kan het alsnog vragen aan hem. Vergissen is menselijk, dat zou hij ook wel begrijpen als je de verkeerde voor je hebt.

Je zoekt hem niet voor niets op, op Facebook. Ook al weet je niet zeker of hij het is, je zou altijd een berichtje kunnen sturen. Dan zijn er 3 dingen, hij kan je negeren, hij kan zeggen geen contact te willen of hij wil je ontzettend graag spreken. Luister naar je gevoel en onderneem dan actie. En een berichtje kan niet veel kwaad.

En wat je moeder betreft. Ik ken haar niet dus ik kan niet oordelen maar misschien is er een reden dat zij niets wil zeggen. Dus ik zou haar niet pushen.

Als het goed is kan je een geboorteakte van jezelf aanvragen in de gemeente waar je bent geboren, daar zou de naam van je vader op moeten staan.

Doe wat Petal zegt inderdaad en stuur hem een berichtje van ‘‘Hey misschien een rare vraag maar ken jij toevallig (naam van je moeder)?’’ Dan zie je daarna wel hoe het verder gaat.

Ik denk dat ik eerst een foto boek opzoek om te kijken of hij er ergens tussen staat en dan stuur ik een berichtje of vraag ik een geboorteakte aan, dankje wel voor de tips! !

Er lag een geboorteakte in ons huis in een laatje in de keuken maar daar staat geen vader op alleen mijn moeder… en ik heb een foto gevonden van hem maar hij lijkt er niet op, die foto van Facebook is waarschijnlijk wel 15 jqar later gemaakt dan die foto die ik heb maar alsnog…

Wil je ook echt contact met je pa of is dit gewoon van ‘oh even kijken of hij dat ook echt is’? Het klinkt raar, weet ik.

Dat weet ik dus niet…

Alleen als de vader het kind heeft erkent bij de gemeente, anders staat zijn naam er niet op.
Anyway, gewoon een bericht sturen. Je hebt niets te verliezen toch.