Vader gaat vreemd

Ik ben voor bijna 100% zeker dat mijn vader vreemdgaat. Het begon dat hij als maar later van zijn werk terugkwam en dat hij plots op een vrije dag toch eens even een klant nog moest gaan bezoeken. Dat vond ik vreemd want dat deed die normaal nooit. Dus ben ik mijn vader gaan ‘observeren’: wanneer hij sliep of in de tuin werkte of iets anders bezig was, ging ik op zijn gsm kijken of hij niet berichtjes had. Enja, hij had er, het stond in een afgezonderde map met de naam: '. Een doodgewoon accentje tussen allerlei mappen van zaken etcetera. Eén naam kwam voor in die map: Gennick. Er stonden van allerlei berichtjes in zoals: “Ik mis je, konden we nog maar eens afspreken”, “Het was heel erg leuk vandaag en wat kan jij lekker zoenen”, “Ik kan niet wachten tot maandag!”. En het ergste berichtje van allemaal: “Kon ik maar met Karen (mijn moeder) en met jouw samen in 1 bed vrijen, maar dat gaat helaas niet.” Ik was in shock. Ik ben er vrij zeker van dat Gennick een schuilnaam is, ik heb het nummer van Gennick ook al een paar keer stiekem gebeld maar zij (?) neemt niet op. Mijn vader weet niet dat ik het weet. Mijn broer weet het half maar hij trekt er zich niet veel van aan en mijn moeder weet het al helemaal niet.

Wat moet ik nu doen? Mijn vader er mee confronteren? Het vertellen aan mijn moeder?

confronteer je vader…

Inderdaad, hoe moeilijk het ook voor je zal zijn… Anders loop jij er vanaf nu altijd mee rond… want zoiets kan je natuurlijk niet zomaar laten rusten.

zeker je vader ermee confronteren, misschien je moeder erover inlichten.

zoals al gezegt werd, confronteer je vader.
Jeu dat is echt zielig voor je moeder als het echt zo is.

Wacht met je moeder erover inlichten
eerst je vader confronteren.

Ik heb dat ook gehad, vroeger toen ik wat jonger was.
Ik heb mijn moeder er toen over ingelicht en er samen over gepraat en toen besloten op een rustige volwassen manier samen mijn vader ermee te confronteren.
Sterkte in ieder geval!

Ik zou het heel graag willen vertellen aan mijn moeder maar ik ben bang dat er ruzie komt, ofja daar ben ik zeker van. Maar stel je voor als mijn moeder wilt scheiden? Alles behalve dat.

o wat erg voor je ;o naja ik weet niet precies wat je het beste kan doen… toch je vader confronteren?

ik zou het tegen je vader zeggen. Ik vind niet dat het jou taak is om het je moeder te vertellen. Hij is hier verkeerd bezig, dat wil niet zeggen dat jij zoiets moeilijks moet doen als je moeder vertellen dat je vader vreemd gaat…

sterkte in ieder geval :open_mouth:

.

heb hetzelfde meegemaakt
m’n ma kwam er zelf achter, maar ik zou je mama toch inlichten, zodat zij hem kan confronteren (bij mij ook zo gebeurd).
En als dat gebeurd is, kan je zelf met je vader praten en gaan zeggen dat je hem niet kwijt wilt enz.

sterkte <3

Ik zou je vader confronteren waar je moeder bij zit.

Dat dus en niet eerst aan je moeder vertellen.

jeetje, wat een rot situatie :\ misschien kun je eerst is met een goede vriendin gaan praten ofzo? zij kent je ouders vast ook wel een beetje, en maybe kunnen jullie samen beslissen hoe je het dan gaat aanpakken. sterkte.

inderdaad.

Ik zou het er met je broer over hebben! & daarna je vader confronteren.

rustig je moeder inlichten en samen confronteren of dat je moeder laten doen.