Vader en dochter (23) delen het bed

‘‘Een 51-jarige man is tot 21 maanden cel veroordeeld omdat hij seks had met zijn eigen dochter. Niet omdat hij haar dwong, maar omdat hij en zijn 23-jarige dochter tot afgrijzen van hun omgeving zo gek op elkaar zijn.
Eleanor Jackson was op zeer jonge leeftijd door haar moeder weggehaald bij de man. Ze besloot vervolgens als volwassene om haar biologische vader op te sporen via Facebook. Toen ze de man vond, ontstond er opvallend genoeg een seksuele relatie tussen de vader en dochter.
Beiden bekenden voor de rechter dat ze schuldig waren aan incest en hoewel de vader dus voor bijna twee jaar de gevangenis in mag, kwam de dochter er vanaf met twee jaar taakstraf.’’
bron: Ondertussen.nl

Wat vinden jullie hier nou van, ook als het gebeurd tussen bijvoorbeeld neef en nicht? Er was laatst ook al een nieuwsbericht waarin verteld werd dat een neef en nicht getrouwd waren. Ikzelf vind het behoorlijk ziek, maar ben wel benieuwd naar jullie mening

Het hangt af van de situatie. Ik vind het zeker vies maar ik vind het wel idioot dat die man 2 jaar de cel in moet. Ze is overigens meerderjarig en het was vrijwillig.

Ranzig…

Ik snap ook niet waarom je daar een straf voor krijgt. Het is inderdaad verderfelijk en vuil, maar wettelijk gezien: Ze doen niemand pijn. Als zij zo ziek willen leven, tja…

In welk land is dit gebeurd?

Ja persoonlijk vind ik het een beetje raar, naar mijn mening was dit vrijwillig van alle twee kanten. Daarbij is de dochter meerderjarig.

Ja ik vind het gewoon smerig trouwens. Kan er niet meer woorden over vuil maken.

Ik vind dit trouwens niet te vergelijken met neef-nicht. Dat is heel wat anders.
Naar mijn mening kunnen neef en nicht heus wel met elkaar gaan, ik zou het zelf niet doen, maar ik vind het niet heel raar ofzo.
Het is totaal anders dan broer-zus of vader-dochter.

Heel erg disturbing, maar het is vrijwillig en er is ook geen sprake van een minderjarige. Geef dan op z’n minst beiden evenveel straf.

dit is een uitgebreider verslag + foto’s. wow dat meisje is echt fragiel!

wel in het engels

Nicht/neef is totaal niet te vergelijken met vader/dochter, want dat is gewoon incest. Zolang het geen volle neef is vind ik een relatie wel kunnen.

Ze is meerderjarig,het was vrijwillig dus aan die kant zie ik het probleem niet.
Alleen het zijn vader en dochter en dat vind ik wel raar en ieh nee.
Maar jeetje 2 jaar werkstraf is ook niet niks …
Maar stel,ze gaan na die 2 jaar ermee verder ? Wat dan ?

Dat meisje lijkt echt een junkie…

neef/nicht is even vies als vader/dochter vind ik

Je hoort zoiets wel vaker. Je mist je vaderfiguur in je leven, en als je hem later ontmoet kunnen er zulke gevoelens optreden. Maar nee, ik vind dit echt niet kunnen. Tussen neef en nicht… oke. Maar geen vader en dochter, gadverdamme.

Maar aan de andere kant… zij heeft hem dus nooit gezien als ‘‘vader’’, want hij was er niet in haar jeugd. Officieel is het haar vader. Maar ik kan ergens wel ‘‘snappen’’ dat zij elkaar niet echt als familie en vader-dochter zien, maar meer als vreemden/kennissen/vrienden … Maar alsnog, smerig.

ja idd. Ik vind incest gewoon echt niet oké. Maar als mensen het toch niet kunnen laten, hoop ik in ieder geval dat ze zich niet voorplanten.

Ja precies. Als je nu kijkt naar GTST, Nina weet ook niet dat Vincent haar volle neef is, dus ja kan gebeuren.