Vader doodt kind (4) met hangslot en strijkijzer

[i]Een Nigeriaanse vader is gearresteerd omdat hij verantwoordelijk wordt gehouden voor de lugubere moord op zijn vierjarige zoon. De 30-jarige Chris Elvis boorde een hangslot door de mond van zoon Godrich en zou het lichaam van de kleuter ook met een heet strijkijzer bewerkt hebben.

Duivelskind
Chris Elvis hield Godrich verantwoordelijk voor alle pech en tegenslagen die hij had. Volgens de beveiliger was de kleuter een Ogbanje, oftewel door de duivel bezeten. Godrich’s moeder trof hem dood aan bij terugkomst van de markt en nam direct contact op met de politie.

Geestelijk ziek?
Volgens de International Business Times deed Chris Elvis bij zijn arrestatie alsof hij geestelijk ziek was, maar daar trapte de politie niet in. Hij is opgesloten en wordt verdacht van de lugubere moord op zijn zoon. [/i]

Bah, ik heb hier gewoon geen woorden voor. Hoe ziek ben je in je hoofd dat je dit je eigen kind aan doet!
Er zijn ook al foto’s te vinden van het overleden kind, maar die hoef ik dus echt niet te zien

Verschrikkelijk, heb er niet eens woorden voor.

En op dit soort mensen moeten ze dus cosmetica testen i.pv. al die onschuldige dieren.

Nee maar serieus. Ik vind het echt vreselijk om dit soort dingen te horen. Jammer dat er inderdaad mensen zo ziek in hun kuthoofd zijn dat ze dit soort dingen doen.

Ik ben in dit soort gevallen altijd erg blij dat ze in zulke landen nog vreselijke straffen hebben en de gevangenen elkaar vaak martelen, vermoorden en weet ik veel wat.

Dit is echt te verschrikkelijk voor woorden… Stél nu nog dat je denkt dat het een duivelskind is, wat al gestoord is, waarom hem dan martelen? Zieke geest.

Dat kind is 4. Een kleuter die aandacht en liefde nodig heeft, iets om zijn energie in kwijt te kunnen etc. Beveiliger denkt dat het kind bezeten is door de duivel? Koekoek?

Dafuq

Karma will get you.

WTF. Dít is écht ziek.

Ah bah. Nee ga weg.

^ Dat.

Verschrikkelijk. Gewoon geen woorden voor.

afgrijselijk ofcourse
Maar ik weet niet zo goed wat we hier over moeten dicussieren. Ik ga er vanuit dat iedereen het er (hopelijk) toch wel mee eens is dat dit sick is.

Ziek. Gewoon ziek. Het is vervuiling van de wereld dat zulke mensen bestaan.

Goldie, ik had het niet beter kunnen verwoorden

Ik mijn best doen om nog netjes te blijven hier, zeggen andere mensen wat ik echt denk. Ach ja, zulke mensen zijn gewoon zwaar ziek in hun hoofd en moeten zwaar gestraft worden(al dan niet met TBS)