Vader bezoekt parenclub

Hey,

Laatste weken is mij opgevallen dat mijn vader wekelijks een parenclub bezoekt (ik kan zijn locatie volgen, je ik weet heel erg creeperig maar dat terzijde). Nu zit ik met de grote vraag of ik mij hier zorgen om moet maken? Mijn ouders zijn nog samen.
Nu heb ik gelezen dat het bezoeken van een parenclub niet perse iets seksueels hoeft te zijn, echter aangezien hij deze bezoekt in de ochtend/middag neem ik aan dat hij deze niet bezoekt voor een “feestje”. Nu heb ik gevraagd waar hij was en hij vertelde mij dat hij een vergadering had. (Uiteraard hij gaat niet zomaar zeggen dat hij in een parenclub was, dat snap ik ook wel)
Ik wil graag jullie mening hebben, moet ik mij zorgen maken dat hij andere vrouwen ziet zonder dat mijn moeder het weet? Moet ik hem hiermee confronteren? Moet ik het mijn moeder vertellen? Ik weet niet wat ik hier mee aan moet.

Ik zou hem denk ik er niet mee confronteren. Grote kans dat hij zich afvraagt hoe jij dat weet en gaat het waarschijnlijk ontkennen.
Ik heb zelf Tinder op de telefoon van mijn vader zien staan (hij zat naast mij in de trein en wilde mij wat laten zien), dus ik vroeg daar naar, maar hij zei er niks over. Dit zegt natuurlijk niks over jouw vader

Lastig. Als ik in jouw schoenen stond dan had ik het zo gelaten. Kan jouw moeder ook zijn locatie volgen of zien waar hij uithangt? Zo ja, misschien hebben ze dit wel besproken en is zij er helemaal oké mee? Je weet het niet. Daarnaast kun je ook jezelf afvragen of de ‘tracker’ heel accuraat is. Mocht je je vader willen confronteren dan kun je er misschien casual erover beginnen.
Naar mijn mening, zijn ouders ook mensen en zij hebben ook recht op een privéleven zonder inmenging van kinderen. Idk, ik hoef niet de seksuele voorkeuren of fantasieën van mijn ouders te weten.

Nee, dit is iets wat jou niet aangaat. Het is zijn privéleven en je weet niet welke afspraken hij heeft met je moeder. Hij hoeft zijn seksleven niet te vertellen aan jou, en jij hoeft jouw seksleven ook niet te delen met je vader.

… het is misschien wel handig dat je niet op dezelfde dagen gaat. Hahaha :stuck_out_tongue_winking_eye:

Als ik jou was zou ik dit juist wel aan m’n moeder vertellen. Ik zou het heel vervelend vinden als ik dit zou weten van mijn vader (zonder dat mijn moeder van iets weet)

Echt geen goed advies. Dan eerder haar vader bevragen, maar zeker niet de moeder. Stel dat de moeder van niks weet, dat kan een grote crisis geven binnen het gezin, misschien wel een scheiding. Wil jij daar als kind verantwoordelijk voor zijn? Mensen hebben, naast privacy, ook nog iets als een eigen verantwoordelijkheid.

Ik zou het gewoon laten rusten. Het gaat je niet aan namelijk. Heb je er toch veel last van, dan zou ik eerst mijn vader bevragen en om uitleg vragen.

lastige situatie. ik snap dat je hier mee zit. als dit zo blijft, zou ik het er wel met je vader over hebben.

Eerlijk gezegd lijkt mij van alle genoemde opties, dit de best, als je wil praten.

Hoor zijn verhaal aan, anders kan het misschien zoveel schade aanbrengen.
Misschien kiest je pa ervoor het zelf te gaan vertellen, en jij kan doen alsof je niets weet.

Eigenlijk durf ik echt niet op mijn vader af te stappen, het lijkt mij zo’n ongemakkelijk gesprek en ik ben bang dat ik na dat gesprek hem nooit zonder ongemak kan aankijken.

Laat het dan gewoon los en vergeet het. Volg ook je vader niet met je telefoon. Dat is niet cool. Jij zou dat ook niet willen.
Je weet niet of je ouders er wel of geen afspraken over hebben. Dat hoeft ook niet. Ze hebben je vast ook niet verteld welk standje je moeder fijn vind. Je ouders hebben een privéleven, jij ook.

Ja, misschien het zo zien, zou je willen dat jou ouders alles weten over jouw liefdeleven? Heb jij nooit dingen stiekem gedaan?

Dankjewel voor het advies, ik heb besloten het los te laten. Voor verdere informatie heeft hij mij gewoon toegang gegeven om hem te volgen, dat kan onze familie van elkaar allemaal. Waarschijnlijk heeft hij geen idee meer fat hij dit gedaan heeft aangezien hij niet het grootste verstand heeft van telefoons.

Bedankt iedereen voor het advies.

1 like