Vader 50

Hoi allemaal,
Mijn vader wordt volgende week donderdag 50. We willen het graag versieren (pop enzo). We weten niet hoe we dit moeten doen zonder dat hij het weet. Als we hem woensdag avond weglokken, weet hij dat we gaan versieren. We willen echt dat het een verassing blijft. Mijn stiefzussen en ik kunnen onze wekker zetten maar we hebben onze (stief)moeder wel nodig. Haar kunnen we niet wakker maken want mijn vader slaapt heel onrustig dus dan wordt hij ook wakker. Hoe kunnen we dit oplossen?

Werkt hij woensdag overdag niet? Dan kun je die pop maken, ergens verstoppen en dan donderdagochtend neerleggen.

Vandaag is zijn laatste werkdag. Het is dus erg vervelend dat hij in de vakantie jarig is.

Aah. Tja dan zou ik waarschijnlijk woensdagavond/nacht als hij slaapt de boel proberen te versieren en hopen dat ie het niet merkt.

Kon je het niet gewoon vandaag doen als die aan het werk was?

^ Hij is volgende week pas jarig he.

Maar waarom hebben jullie perse je stiefmoeder nodig dan? Ik zou dan gewoon met je stiefzussen het snachts doen.

Zij wilt graag helpen en bovendien moet zij 's nachts een collage maken op het raam met foto’s. Wij zijn ook te klein om de slingers op te hangen. Zij kan er wel bij.

^^Stoel of krukje?

Maar misschien woensdagavond wachten tot je vader slaapt en midden in de nacht versieren?

Maar je kan het toch ook nu alvast doen? Als verrassing?

sla hem knock out als het zo ver is

Ik heb weleens tijdens mijn krantenronde meegemaakt dat een man om 6 uur ´s ochtends bezig was met een enorme opblaasbare pop omdat zijn vrouw 50 werd. Dus dat is ook een idee. :cold_sweat: