Ik ben op school mijn papiertje kwijt geraakt waar al mijn inentingen op staan, vanaf dat ik een baby ben. Moeder helemaal kwaad natuurlijk. Nu heb ik op internet proberen te zoeken of dat ergens is vastgelegd door je dokter ofso, maar ik kon niet echt een goed antwoord vinden. Iemand enig idee?
Alvast bedankt!
ga naar je dokter toe en vraag het daar…
waarom o waarom neem je dat mee naar school?
Gewoon even je dokter/huisarts bellen? Misschien is het opgeslagen in de database daar.
Ik moest hepatitus b vaccinatie halen en ze zeiden dat ik dan me papieren moest meenemen. Ik legde ze toen neer maar die vrouw zei dat heb je niet nodig hoor :s nou dan niet. Toen dacht ik dat ik ze in me tas had gedaan ( weet ik eigenlijk wel zeker ) maar ze zaten er toch echt niet in toen ik thuis kwam…
Ik zou ook niet weten waar die papieren heen zijn, maar ik heb al best wat ‘nieuwe’ vaccinaties gehad voor reizen etc. en ze vragen er nooit naar hoor… Zou dus ook niet weten wat je er verder mee moet, maar als je het wil weten moet je het even navragen bij de huisarts/GGD.
Ja me moeder vind het belangrijk dat als ik klaar ben met die vaccinaties dat die ook op die kaart kwam te staan, maar bedankt iedereen