vaak verkouden!

ik ben de afgelopen 2 jaar heel vaak lange poos verkouden geweest, ook in de lente/zomer. is dit wel normaal? ik heb mijn amandelen niet laten knippen, zou dit er wat mee te maken kunnen hebben?

tsjaa…
ik ben ook vaak verkouden hihi

Een woord: Huisarts.

Ik denk dat hier maar 1 op de 1400 leden een opleiding geneeskunde hebben gedaan, en dan nog werkt een consult bij de huisarts veel beter.
Die mensen zijn er niet voor nietsxD

haha, het probleem is: ik heb een fobie voor de dokter! veel problemen gehad toen ik klein was, en nu vind ik het zegmaar best wel eng ;$

Vraag of een van je ouders meegaat, of een vriendin ofzo? Dan ligt die drempel wat minder hoog…

misschien krijg je te weinig vitaminen binnen

Heb ik ook! Tis te zeggen, ik niest heel vaak! En mijn neus gaat ook snel lopen enzo. Maar net als jij ben ik niet zo voor dokters! Ik denk aan een allergie ofzo?

ik heb dat ook! ik ben echt heel snel en heel vaak verkouden, en heb ook best vaak keelpijn. Ik ben al een paar keer naar de dokter geweest omdat mn keel echt verschrikkelijk pijn deed, maar er was toen niks te zien zei die… behalve dat mn klieren opgezet waren.
ik weet ook niet wat het is, maar t is wel zwaar irritant. =(

ik heb iets heel vaags, is bij ons altijd al in de familie geweest,
ik heb iets bij mijn jukbeen zegmaar :'3. en daardoor heb ik een afwijking
aan mn neus, waardoor ik niet goed kan ruiken, soms zelfs helemaal niet,
en ben ik eigenlijk altijd verkouden, alleen in de zomer niet altijd, soms wel.
;p.

xoxoxo(ll’).

Misschien ben je chronisch verkouden?
Heb een vriendin en is ook altijd verkouden. Je kunt dan je neus amandelen laten knippen en is het opgelost. Zij wilt het niet, maar haar moeder heeft het gedaan en is niet meer verkouden.