vaak moe

ik ben de laatste paar weken heel erg moe. in de ochtend als mijn wekker gaat 6:05 dan kan ik totaal mn bed niet uit komen. pas rond 6:35 als ik dan een halfuur mn ogen open lrobeer te houden lukt het om uit bed te komen. als ik rond 3 uur s middags thuis kom na school en mn hond uitlaat, ben ik rond 4 uur weer heel erg moe. en net vrienden, als ik bem vrienden ben is het precies hetzelfde. maar ook op zondag of op vrije dagen als ik uitslaap ben ik gewoon om 4 uur weer heel erg moe. en ik val altijd in slaap, en dan word ik rond 6 uur wakker. ik heb het meestal ook koud, ookal is het warm. ik heb echt geen idee wat het kan zijn. ik heb gegoogeld maar er stond niet echt iets bij wat er op lee k. weet iemand misschien hier iets over? ik wou naar mijn huisarts gaan maar die is afwezig tot september. iemand?

Kan van alles zijn. Pfeiffer, bloedarmoede, 's avonds te laat naar bed gaan. Met 1 dagje uitslapen is dat niet over.

Dus eerst even wat eerder op bed gaan en als het niet weggaat, bloed laten prikken.

Eet je wel gezond?

ik eet gewoon normaal,

dingen die mij als eerst binnenschieten zijn bloedarmoede, ijzertekort of te… hoge of lage… ik weet t even nietmeer… bloedruk… ik zou als ik jou was even een weekje rustig aan doen, veel groente eten, optijd slapen, en als het dan niet over is bloed laten prikken.

‘normaal’ oke ja en gezond? Eet en drink je genoeg, gevarieerd en gezond?
+ maak een afspraak bij je huisarts, het kan niet zo zijn dat je 2 maanden niet naar een huisarts kan. dan is er wel een vervanger ofzo

Ik zou even bloed laten prikken want het kan van alles zijn. Zoals al genoemd Pfeiffer, bloedarmoede, lage bloeddruk maar ook een langzaam werkende schildklier of allergieën. Als dit het allemaal niet is kan het ook nog aan de kwaliteit van je slaap liggen oid.

Het kan ook hooikoorts ofzo zijn, dat je lichaam heel hard bezig is het af te weren, en dat je daarom zo moe bent? Dat is bij mij nu ook zo

En het lijkt me niet dat je huisarts zolang weg is zonder een vervanger te regelen, dus ik zou gewoon daar even heen gaan.
Succes ermee!