Vaak je haar krullen / stylen.

Hoi!

Ik gebruik wel 3x in de week voor mijn haar een krultang / stijltang.
Nu was ik gister bij de kapper en die zei dat het echt slecht voor mijn haar is om dat zo vaak te doen. Je haar gaat dood van al die hittebronnen.
Ze raadde mij aan om een verzorgingsproduct te kopen om in mijn haar te doen voordat ga krullen / stijlen. Maar bij de kapper betaal je daar al snel 30,- of meer voor.
Nu blijkt dat je van goedkopere merken ook goed spul hebt.
Mijn vraag is of jullie weten welk spul ik het beste kan gebruiken, hoe het heet en waar je dat kan kopen, als je je haar ook vaak krult/stylt?

xxxxx.

syoss heatprotector bij de kruitvat ong 5 euro

Oops, ik doe het 5x per week haha.
Ja dan zoek ik ook wel wat goede producten ja! :grinning:

ik stijl m’m haar elke dag.
en gebruik syoss heat protect volgens mij is die rond die 5 euro fso

ik gebruik ook syoss heat protect spray, 5à6 euro
niet dat ik heel veel merk van heat protect maar haha het zal wel iéts van werking hebben :stuck_out_tongue:

als het om je haar gaat, vind ik het het geld wel waard
mn nicht heeft het superkort moeten knippen omdat het dood was, dat wil je toch ook niet

Ja, ze zei dat het echt heel slecht was en dat je haar dan afbreekt als je het zo vaak doet. Soms doe ik het ook wel meer dan 3x.

More? =)

@ Limoenade, mijn haar is niet dood, het ziet er nu gezond uit nadat ze het geknipt had.
Ik vraag me alleen af welke producten ik dan nodig kan hebben voor goedkoper dan 30 euro, want die kunnen soms net zo goed zijn als bij de kapper zelf. =)

ja die van syoss!

joh, tuurlijk is het krullen en stijlen super slecht voor je haar.
producten kun je echt overal halen voor zelfs minder dan 5 euro.
ik stijl en krul mijn haar ook best vaak per week maar ik verzorg mijn haar ook goed. wassen, na het wassen masker en conditioner. en voor het stijlen en krullen een speciaal product.

Al gebruik je beschermproducten van 100 euro, het blijft nog steeds slecht voor je haar. Dat snappen jullie hopelijk… :stuck_out_tongue:

En als je teveel spul in je haar doet is het weer slecht voor je krul/stijl tang. Dus hou daar ook rekening mee.

Ik zelf heb een mousse van new wave, een rode bus en die heeft heat protector. Andrelon heeft ook fijne producten.
Maar eigenlijk moet je het zelf uitproberen iedereen heeft een andere smaak.

ohja, die producten bij de kapper zijn toch echt wel het beste en producten van minder geld zullen echt niet even goed of beter zijn, maar minder.

Oke, thanks.

Hoe kan het dat er nog steeds meisjes zijn die niet weten hoe slecht dat wel niet is?

Haha, ik weet wel dat het slecht is. Ik wil er daarom ook verzorgingsproducten voor kopen, en ik vraag welke producten de meisjes hier gebruiken.

En dat het je haar steil maakt en niet stijl XD

Mijn nederige excuus! Maar wat is nou eigenlijk het probleem om dit te vermelden? Ik vraag alleen maar om tips, niet om verbetering of steken onder water met opmerkingen.

Ik steil mijn haar 4-6 keer per week meestal ook ja, haha.
en ik wissel een beetje af tussen studio line silk en gloss hot straight van loreal paris ( die maakt mijn haar wel minder pluizig gelijk maar ook plakkerig)
en gliss kurr (die gaat wel maar tot 80*(, maar ruikt wel heerlijk en maakt me haar ook zacht) :grinning:

en ik zou niet die van de kapper kopen, veel te duur haha :’) (geen ervaring ermee hoor… )

ik heb een hele goeie, maar die is van CHI en die krijg je er bij een stijltang bij.

Bedoel je biosilk? Want dat valt ook te halen bij de douglas.