Vaak Hoofdpijn

Heej

Ik heb echt super vaak hoofdpijn en ik weet niet waar het aan ligt :S Ik heb me niet laten onderzoekn op migraine enzo, want ik wil eerst zelf naa oplossingen zoeken.

Soms kan ik gewoon echt niet normaal functioneren omdat ik er zown last van heb, en een paracetamol doet bijna niks. Het zit vooral bij me voorhoofd. Khoop dat jullie me kunnen helpen en tips kunnen geven :slightly_smiling_face:

xxx

Misschien heb je een voorhoofdontsteking? Dat heb ik ook gehad… en ik had toen zo erg hoofdpijn en ging gewoon huilen van de pijn… (het is vooral als je verkouden bent en dan zit je neus dicht…) En migraine heeft niet veel met vaak hoofdpijn te maken… alhoewel als je telkens vlekken ziet bij je hoofdpijn is het vaak wel migraine…
Vele succes! (En gewoon naar de dokter gaan! Want ik deed het ook gelijk en je krijgt gelijk goeie medicijnen ervoor!)

Hoe lang heb je het al? Want als het nog niet zo lang is, heb je misschien voorhoofdsholte ontsteking, zoals JNKOMATIC zegt. Heb ik ook een keer gehad, daar kan je inderdaad behoorlijke pijn van hebben.

Ik heb ook vaak last van hoofdpijn, praktisch elke dag. Ik heb me er uiteindelijk op laten testen, ook scans laten maken om maar dingen zoals hersentumors uit te sluiten. Migraine had ik maar soms, dus daar kon het niet echt aan liggen. Conclusie was, was dat ik heel stress gevoelig ben en dat mijn spieren dan vast gaan zitten, en daardoor krijg ik hoofdpijn. Heb je veel stress, wordt je snel zenuwachtig of krimp je snel in elkaar (door kou oid)? Dan heb je waarschijnlijk het zelfde, en het enige wat je kan doen, is naar de fysiotherapeute gaan of proberen elke dag even goed te ontspannen.

Idd voorhoofdsholte ontsteking denkik! Vroeger ook gehad, doet echt pijn!

ik heb ook voorhoofdontsteking gehad, dat had ik vooral als ik met mijn hoofd nar beneden ging zegmaar als je zit tussen je benen.
en ik heb mirgaine, dat begint met aura’s (van die zwarte vlekken). ik zou echt naar de dokter gaan. en nurofen? advil?

ik denk ook voorhoofdondsteking

ja, dat heerst nu heel erg.
flink stomen meid XD
als het dan niet over is zou ik toch maar naar de dokter gaan.

Ik heb zelf al me hele leven veel hoofdpijn. Bij mij komt het door m’n nek.
In je nek bouw ik spanning op (van stress en dergelijke) en door onbewust spanning in me nek te hebben komt de hoofdpijn.

Wat bij mij er tegen helpt is regematig te laten masseren, bij een chinees vrouwtje, dan wordt het eerst ff erger en dan minder en dan ist weg.

En mn nek soepel houden… mn hoofd op m’n borst, op mn linker schouder, rechter schouder, helemaal naar achteren…
Geen rondjes draaien, dat schijnt slecht te zijn.
En af en toe laten kraken…

Misschien komt het bij jou ook daardoor… maar ook als je voorhoofdsholteontsteking hebt, eventjes naar de dokter. Kan namelijk ernstiger worden.
Succes!

Mischien je ogen laten testen? mischien heb je wel een bril nodig
en anders zou ik naar de dokter gaan.

Kheb al lenzen, laatst nog getest. Voorhoofdsholte onsteking is het niet. Dat heb ik wel gehad, maar wat ik heb is echt chronisch…

Hmm…Ik heb ook een hele tijd gehad dat ik hoofdpijn had, ben zelf naar de dokter geweest maar die kon niet echt een verklaring geven…Heb je het misschien druk op school,werk ofso? maar je je ergens zorgen over??

Anders is het misschien een tip om je te laten masseren? het kan zijn dat je spieren in je nek,schouders "vast"zitten…

Veel sterkte ermee!

heb ik ook! dan bokt t ontzettend in me hoofd, vooral vlakbij mijn ogen, echt zo irritant… paracetemol helpt indd ook niet…

Euhm, mijn moeder had dat ook & toen ging ze naar de opticien en die zei dat ze een bril nodig had, omdat ze dan geen hoofdpijn meer had. & het werkte…

Ik denk een voorhoofdholte ontsteking of een bijholte ontsteking. Ik heb ook een bijholte ontsteking gehad, en had vaak pijn in mijn hoofd, ook aan de achterkant en vaak aan 1 zijde.
Ik zou er als ik jou was even mee naar de dokter gaan, krijg je een kuurtje en ben je er zo weer vanaf:)

Ik heb het ook en dat is dan meestal na de grote puaze op school, en ik heb het bijna elke dag…

het kan ook psychologisch zijn, 'm’n zusje had een half jaar geleden ook heel veel hoofdpijn en niks hielp
toen heeft de huisarts haar doorverwezen naar een psych en die heeft haar geholpen er vanaf te komen.
ze was namelijk best wel gestresst doordat er veel ruzie in haar klas was etc

Ik herken het ik heb precies hetzelfde bijna elke dag hoofdpijn de ene keer valt het mee en is het van die zeurderige hoofdpijn waar je nog bij kunt functioneren maar soms is het zo erg dat mijn hoofd bijna uit elkaar knalt en dan helpt zelfs een ubiprofine niet en het gaat ook gepaard met hele erge steken. Maar ik ga me ook laten testen of ik geen bril moet misschien ligt het daar aan … maar ik zou eventjes naar de dokter gaan als asprines ook niet helpen. Maar het zou best eens stress kunnen zijn of idd chronisch een tip, ga niet aan de migraine pillen want daar kom je heel moeilijk vanaf.
Laten even weten als je naar de dokter bent geweest
x

Nou, het was dus inderdaad psyche, daarom hielp niks. Maar ik heb er met me vriendin en een vrouw bij de receptie over gepraat en nu gaat het wel beter :slightly_smiling_face:

Het kan ook door de stress komen hoor, ik heb zowat elke dag hoofdpijn en meestal maak ik me te druk of heb ik gewoon zoveel stress… maar netzoals miiamore zei gewoon even naar de dokter gaan en dan laten doorverwijzen…

Uhm, dat zeg ik :wink: