Vaagheid ;s

[i]Heleuwhh iedereen n.n

Het is dus nu al iets van 1 maand uit ofzo met mijn vriendje (langer volgens mij maarja, ik hou het niet bij).
Hij had het uitgemaakt omdat hij in de war was en we heel veel ruzie hadden.
Toen de 3 weken daarna hebben we elkaar nog vaak gezien&gezoend. Hij zei dat hij me nog leuk vond maar erg in de war was en daar eerst uit moest komen enja ik was nog heel erg verliefd op hem dus…
1x heeft ie me weer verkering gevraagd en heb ja gezegd, 3 dagen erna heeft ie het weer uitgemaakt omdat hij toch te erg in de war was ><
Aan het einde van die 3e week vertelde hij me via msn dat hij verliefd was geworden op een meisje die hij alleen via msn kent. (ik praat ook met haar)
Let Op: in de 1e week nadat het uit was gegaan was hij verliefd op haar geworden dus hij loog wel mooi 2 weken keihard tegen me.
Dus ik het contact verbroken met beide&toen 2/3 weken later hoorde ik van een vriend dat hij alweer verliefd was op iemand anders.
Nouja, ik ging verder met mijn leven want ik heb op het moment genoeg andere dingen aan mijn hoofd.
Hij was 1x ook nog heel boos op me geweest&heeft me geblokt + 1 week niet tegen me gepraat. Toen hebben we het goed gemaakt en hij wilde vrienden blijven. Daarna negeerd hij me gewoon serieus 2 dagen ><.
Dan begint hij wel weer tegen me te praten en vroeg om eens af te spreken om bij te praten.
Ik vroeg of dat was vanwege wat een vriendin van mij tegen hem gezegd heeft (dat het op het moment niet goed met me gaat&alles) maar daarover wilde hij niet praten zei hij. Gewoon bijpraten.

Edit: Hij zou vandaag komen maar is toch niet doorgegaan. Hij zou eerst om 1 uur komen, daarna smste hij dat hij zich had verslapen dus het zou 2 uur worden&daarna smste hij dat zijn vader weg wou gaan dus hij kon niet komen en vroeg wanneer ik dan deze week kon. Ik kan deze week niet dus we zouden nog wel kijken zei hij. (Hij wilde wel snel afspreken viel mij op)

Sorry van het lange verhaal maar wat moet ik hier nou van denken?
Dat hij afzegt en alles ben ik van hem gewend dus dat was niks nieuws. Ben ik nou de enige die dit vaag vind? ;s
En wat moet ik hier nu mee?[/i]

nou gewoon niet afspreken! of ben je nog gek op hem? het is toch niet voor niets uitgegaan…

Los laten. Het is moeilijk, maar er zijn meer jongens dan kerktorens.

ik zou hem dus echt een klap geven!
LATEN GAAN MET DIE HAP!

Ik ben nog steeds verliefd op hem.
Al is het zolang ik hem niet spreek of zie het steeds een beetje minder word maartoch…

Inderdaad loslaten. Je hebt al genoeg dingen aan je hoofd en dan hoeft een jongen die moeilijk en vaag doet er niet bij.

Wat een rare jongen, zeg. Hij wil alleen met jou praten als het hem uitkomt. Eerst is hij in de war, maakt hij het uit. Daarna wilt hij weer met je en maakt het drie dagen later weer uit :’)?
Ik had het wel geweten hoor, gewoon laten gaan.

Weg met die jongen!
Is je dus echt niet waard.

Hij maakt je knettergek! Ik ben verward dus is het uit. dan weer aan en dan is hij verleid op iemand anders?! Weg ermee.

Een vriendin van mij zegt dat het ook kan dat hij probeerd om verliefd te zijn op die andere meisjes maar dat hij eigenlijk nog verliefd is op mij en daarom wil afspreken.
Ik had me dat zelf ook al bedacht maar ik wil daar niet aan denken want ik weet bijna zeker dat hij niet meer verliefd op mij is en ik wil niet weer gekwetst worden maar natuurlijk blijft het door mijn hoofd spoken ;s