vaag of ligt het aan mij?

Hai meiden,

Sinds 2 weken ga ik met een jongen, vind hem helemaal leuk. Hij stuurt me allemaal smsjes met erin : pop , ik ben verliefd op je , enzo . Ik zette een paar keer op zijn tijdlijn op Facebook : i love you. Maar hij verwijderd t steeds. Ik vroeg hem via sms waarom hij het steeds verwijderd maar hij reageert niet. Er stond ook dar ie in augustus 2012 met iemand had , maar er staat nergens vrijgezel… ik vind hen zo leuk en wil niet belazerd worden… wat te doen? X

Aangezien het niet normaal is om na 2 weken al I love you te zeggen? En op een facebook wall kan dat klef en beschamend overkomen voor sommige mensen.

Bel hem op.

Sommige jongens vinden het gewoon niet fijn of ongemakkelijk als er zoiets op hun Facebook komt te staan. Maar als je de reden hierachter wilt weten, zou ik als ik jou was gewoon even afspreken met hem, leuke dingen doen en erover praten.

Meer kan je niet doen.

Ik zou het ook niet leuk vinden als een jongen dat na 2 weken al op mijn facebook zou zetten.
Je kent elkaar amper, en houden van is wel erg ver gezocht.
Als jij je er geen raad mee weet zou ik hem bellen om te vragen hoe het zit. Of nog eens smsen met die vraag.
Reageert ie niet? Verwijderen uit je telefoon en facebook.