Vaag gedoe, maar toch ook weer niet.. Vraag!

Haii meiden. Ik zat te twijfelen om deze in het officiele vind die me leuk topic te gooien, maar toch ook weer niet omdat het vrij uitgebreid is.

Ik heb een jongen die ik al vanaf eind april leuk vind, we zagen elkaar op koninginnenacht, hadden gezoend met elkaar gedanst, het klikte enorm! :slightly_smiling_face: (nu nog steeds) Die dag daarna weer afgesproken tijdens het uitgaan, toen nam die me mee na een ander kroegje om samen wat te drinken nou weer gezoend en zo, en toen heeft die mij naar huis gebracht! :slightly_smiling_face:

Die tijd daarna elkaar lang niet gezien, maar wel elke dag gesmst! Nu heb ik hem donderdag, en vannacht weer gezien. Donderdag hadden we afgesproken in een discotheek, was super gezellig, ook gezoend. En vannacht smsde hij mij dat die in de kroeg was of ik wou komen, ik lag al te slapen (wist hij niet) maargoed toen ben ik uit mijn bed uitgestapt vannacht en direct naar hem toe te gaan op de fiets (zo verliefd!) En toen hebben we weer gezoend.

Maar nu is mijn vraag vind die mij wel leuk? Want, hij begint nooit haast over afspreken en zo, en ik moet vaak wel naar hem toe komen tijdens het uitgaan en zo (dat doe ik ook maar gewoon dan) Ook zit hij steeds over het leeftijdsverschil in (16-22) en zegt die van ja was je maar 18 blabla.

Oja en hij wou ook heel vaak samen op de foto, ging die met ze mobiel foto’s van ons 2 maken, dat is dan wel weer een pluspunt!

Wat hebben jullie hier voor mening over, vind hij mij leuk of niet?

Ik weet niet wat voor soort jongen het is, dus ik weet niet of hij je heeft als speeltje of dat hij je leuk vind.
Smst hij je ook uit zich zelf, gewoon voor de gezelligheid of begin jij met smssen?

Het is wel een serieuse jongen op het gebied van meisjes, hij heeft ook net 2 jarige relatie achter de rug;) Ja hij smst mij ook wel is!

vraag het hem?
er is niets raars aan
willen weten waar je aan toe bent

Ik weet niet, eerst dacht ik van: Dude, die gast is head over heels. Maar dat ie allemaal zeurt over leeftijd en nooit zelf afspraakjes maakt… Ik weet niet, misschien nog eventjes doorgaan met waar jullie mee bezig zijn?

Ja dat kan ook inderdaad! 'T is wel beetje lastig idd, maar ik moet misschien maar gewoon als ik met hem alleen ben, is keertje een serieus gesprek beginnen over hoe nu verder en zo, ik wil ook weten waar ik aan toe ben! :stuck_out_tongue:

Dat die nooit afspraakjes maakt bedoel ik mee, dat die nooit zegt van zullen we dan en dan film kijken of zo :wink: Het is altijd tijdens het uitgaan dat we elkaar zien, en dan vraagt die wel of we kunnen afspreken bij de bar of weet ik veel :stuck_out_tongue:

Ja praat erover! dan heb je idd wat zekerheid :wink:

ik denk dat hij je wel leuk vind, maar misschien moet je eerst wat meer afspreken voordat hij dat zeker weet?

denk dat hij twijfelt door jullie best wel heel grote leeftijdsverschil… jij begint aan je jeugd zegmaar, jongens blabla, en hij is er net mee klaar. grof gezegd dan…

mja who knows!:slight_smile:

upp?:stuck_out_tongue:

meeeeer mensen met een mening hierover? :frowning_face:

Vind het geen groot leeftijdsverschil eigenlijk?

Denk dat hij je leuk vind maar er nog niet helemaal uit is…