Haii meiden. Ik zat te twijfelen om deze in het officiele vind die me leuk topic te gooien, maar toch ook weer niet omdat het vrij uitgebreid is.
Ik heb een jongen die ik al vanaf eind april leuk vind, we zagen elkaar op koninginnenacht, hadden gezoend met elkaar gedanst, het klikte enorm! (nu nog steeds) Die dag daarna weer afgesproken tijdens het uitgaan, toen nam die me mee na een ander kroegje om samen wat te drinken nou weer gezoend en zo, en toen heeft die mij naar huis gebracht!
Die tijd daarna elkaar lang niet gezien, maar wel elke dag gesmst! Nu heb ik hem donderdag, en vannacht weer gezien. Donderdag hadden we afgesproken in een discotheek, was super gezellig, ook gezoend. En vannacht smsde hij mij dat die in de kroeg was of ik wou komen, ik lag al te slapen (wist hij niet) maargoed toen ben ik uit mijn bed uitgestapt vannacht en direct naar hem toe te gaan op de fiets (zo verliefd!) En toen hebben we weer gezoend.
Maar nu is mijn vraag vind die mij wel leuk? Want, hij begint nooit haast over afspreken en zo, en ik moet vaak wel naar hem toe komen tijdens het uitgaan en zo (dat doe ik ook maar gewoon dan) Ook zit hij steeds over het leeftijdsverschil in (16-22) en zegt die van ja was je maar 18 blabla.
Oja en hij wou ook heel vaak samen op de foto, ging die met ze mobiel foto’s van ons 2 maken, dat is dan wel weer een pluspunt!
Wat hebben jullie hier voor mening over, vind hij mij leuk of niet?