Vaag.. die mannen..

Hoi, hoi.

Nou, om gelijk maar even met de deur in huis te vallen… gisteren heb ik een date gehad met een onwijs leuke jongen! Heb hem leren kennen via het internet en het klikte goed.
We hebben gezellig wat gedronken samen.
Afgelopen weken dat we contact hadden was het contact erg intensief, veel whatsappen en hij belde regelmatig. Dit gaf mij ombewust ook een soort bevestiging.
Nu we hebben afgesproken is hij (voor mijn gevoel) stiller. Hij stuurde wel een uur na de date hoe het is en nog wat vragen en gisteravond wou die me nog even snel bellen voor hij ging slapen.
Vanochtend vroeg whatsappte ik hem en we hebben vandaag ook geregeld gewhatsappt.
Alleen ik heb een soort vaag onderbuik gevoel en weet niet zo goed wat ik er mee aan moet.
Hij blijft veel interesse tonen, zegt wat hij gaat doen en als hij weer terug is (op whatsapp) en vraagt veel, verteld veel. Alleen afgelopen weken zei hij bijvoorbeeld als die ging slapen van, ja ik ga slapen mop en hartjes emoticons. En nu vanavond was het echt: ik ga slapen weltrusten xx
Hij doet op de één of andere manier wat korter, stiller, droger.
Ik had vanmiddag gestuurd naar hem: Binnekort weer een keer wat leuks doen?
Daar antwoordde hij op: ja, kunnen we wel een keer doen! Alleen deze week ben ik druk (en hij legte uit waarom). Dus ik zei dat ik het begreep en dat ik deze week ook niet kon/kan. Toen zei hij gelijk: oh dus het had sowieso niet gekund?. Dus ik zei: inderdaad.
Maargoed, ik kan er geen peil van trekken en het is een beetje verwarrend.
Ik ben absoluut niet wanhopig hoor, want ik stuur soms ook (bewust of ombewust) laat of later wat terug naar hem, maar terwijl ik een soort probeer te ‘flirten’ op één of andere manier, lijkt hij dat totaal niet op te pakken.

Wat denken jullie? Tot nu toe van dit dan…
Ik weet ook niet zo goed hoe ik dit verder moet aanpakken, haha.

X

Jongens zijn wel vaker wat onverschillig, maar hoe hij je welterusten zegt herken ik wel (het verschil) maar ik denk dat je hier niet echt over kan oordelen omdat het via whatsapp gaat misschien was hij wel heel moe of voelde hij zich kut ofzo . Als jullie al een tijdje het goed met elkaar kunnen vinden zou je natuurlijk kunnen vragen hoe hij dingen voor zich ziet of wat hij voelt.

Volgens mij maak je je zorgen om niks.

Flirt eens in het echt, in plaats van op Whatsapp. Als hij het dán niet lijkt op te pakken, kan je je zorgen maken.

Serieus. Op Whatsapp zou een grote waarschuwingstekst moeten komen, zoals op de pakjes sigaretten: “Niet geschikt om met jongens te communiceren in de beginfase van je relatie.”

Haha mee eens!

Volgens mij ben jij hier degene die wat verwarrend reageert, en reageert hij gewoon nog helemaal leuk?? Niks om je druk over te maken lijkt me.

Er is niks aan de hand volgens mij. En jij hebt nu de boot afgehouden om af te spreken, want je had ook kunnen zeggen: ‘‘Ergens volgende week doen?’’

hij speelt hard to get denk ik

haha hij zegt tenminste welterusten. De jongen die ik leuk vond deed dat in t begin en later niet eens meer… Dus maak je niet druk.