vaaaag.

ja, ik vind alweer diegene leuk, maar de vorige keer was er zo een heel drama omheen weetje, en toen vroeg iemand anders het aan hem, terwijl ze me dat pas erna zei, en dat vond ik dus niet leuk, en toen zei ie dus ook nee. maar nu vind ik hem dus wel weer leuk. maar nu is het net alsof hij mij ook leuk vind, want eind vorig jaar en nu weer betrapte ik hem vaker met naar me kijken, en ook, als ik zo door de klas kijk, en dan stop ik zo bij hem, kijkt ie me aan, of ie kijkt snel weg,m of kan me echt 5 min aanblijven kijken. de ene dag helemaal aandacht enzo, hel veel praten. en zoals vandaag 1x wat zeggen, ofja zeggen, mn lach na doen, en wat gezegd, dus het is, vaag,maar en goede vriend van me, zei dat het heel positief was wat hij deed, maar dus wat is het antwoord. denken jullie dat ie op me is ofniet?

o oke.
Na de 1e zin snapte ik het al nietmeer.

gebruik eens duidelijk interpunctie
wat diegene welk drama wat ik snap het niet sowieso al waar heb je het over ik word hier gek van ?!?!?!?!

sorry ik overdrijf.

Je titel geeft al aan wat ik van je verhaal vind :’)
snap er geen hol van

Als je met zo’n vaag verhaal aan komt moet je geen duidelijk antwoord verwachten.

:anguished:?

Jij vond hem niet leuk, maar vindt hem nu wel leuk… en je wilt nu weten of hij op je is door dat aan ons te vragen?

Vraag hem gewoon wat ie van je vind…
geen vaag antwoord, prettig lijkt me

nu heb ik hoofdpijn.

Ik vind een jongen leuk die ik al eerder leuk heb gevonden. Maar de eerste keer dat ik die jongen leuk vond was er nogal een drama omheen. Iemand vroeg aan hem of hij mij ook leuk vond. Hierna vroeg nog iemand dat aan hem maar hier wist ik niks van. Ik vond dit niet leuk dat het voor de 2e x aan hem gevraagt werd. Hij zei toen ook dat hij mij niet leuk vond.

Dit is het eerste deel want veel mensen niet begrijpen denk ik.

idd vaaaag

huh.

aha.