[V] Na zonneschijn komt regen [V]

Dankjewel! Ik wacht nog even met verdergaan tot er meer reacties zijn :wink:

leeeeuk veder :slightly_smiling_face:

wupje ^^

upupup, leuk,
x

leeuk,
ga snel verder!

Snel verder!

DOOOR!

Sorry ik ga waarschijnlijk morgen verder! ik ga vroeg naar bed want morgen is mijn eerste schooldag!

door door door!!!

en hoe was je eerste schooldag?
en trouwens, nu kan je wel verder gaan hé? :smirk:

Haha, mijn eerste schooldag was leuk hoor! :stuck_out_tongue:
En nu ga ik verder, zoals beloofd(sorry dat het zo lang duurde)
einde vorige keer:
Het ziet er best grappig uit, ik giechel. En hij kijkt weer naar mij.

Eindelijk, het vrijdagavond, dus weekend. Ik zit met Kim, papa en mama aan de grote, houten keukentafel. We staren een beetje voor ons uit, en wachten tot de schelle piep van de eierwekker de stilte verbreekt.
Ik zucht. Kim zucht. Mama kijkt mij aan. Papa doet niks.
Pieeeeeeeep! Ik gil, ik schrik me dood! De rest ook, zo te zien. Mama loopt naar de keuken en gaat verder met koken.
‘Wat moest jij vanochtend met Thijs?’ zegt Kim terwijl ze me vals aankijkt. ‘Weet ik niet, deed ik iets verkeerd dan?’ vraag ik met mijn allerzoetste stemmetje en mijn aller onschuldigste gezicht. Ik weet best waar ze het over heeft, ze kan het niet uitstaan dat hij naar míj keek. en stiekem vond ik dat helemaal niet zo erg. ‘Jij moet ophouden met dat geflirt en die uitsloverij.’ bijt Kim me toe. Ze staat op en loopt weg.
Mama kijkt me verbaasd aan. ‘Waar gaat die heen? Wat is er gebeurd?’ Ik trek mijn schouders op.

Ik lig op mijn bed. Kim is woest op me. Ze zag een kans in die Thijs, maar zij weet net zo goed als ik dat hij mij opeens wel heel erg aantrekkelijk vindt. Ik wil hem bellen. Opeens bedenk ik me iets. Waarom wil ik hem nou bellen? Alleen om Kim jaloers te maken? Ja, ik geloof dat dat het is ja.
‘Thijs ten Bokum.’
‘O, hoi. Met Suze.’ zeg ik met mijn allerliefste stemmetje.
‘H…hai.’ hij stottert. Dat is een goed teken.
‘Hoe is het met je?’
‘Eh, goed hoor. Waarom?’
‘Oh, gewoon. Heb je zin om iets af te spreken?’ glimlach ik.
Opeens gooit Kim mijn slaapkamerdeur open. Snel druk ik mijn telefoon uit en gooi 'm naast me neer. ‘Wie was dat?’ vraagt ze achterdochtig.
‘Wat gaat jou dat aan?’
‘Heel veel.’
‘Oke, het was Thijs.’
‘Wat!?’ roept Kim woest. Ik kijk haar zo onschuldig en lief mogelijk aan, maar volgens mij lukt het niet helemaal.
‘Nou en, ik maak zelf wel uit wie ik bel.’ snauw ik, ‘en rot nu op!’
Kim snelwandelt weg en trekt de deur keihard dicht.

ai ai ai verder

oeh aah verder!

wup ^^

Ik kon mijn topic eerst niet vinden, hij stond veel te ver onderaan, haha :stuck_out_tongue:
Nog een upje (deze dus) en dan ga ik verder :slightly_smiling_face:

hahaha dat is klote XD

maarja ga maar weer verder he :smirk:

Haha jaaa Lisa!
Einde vorige keer:
‘Nou en, ik maak zelf wel uit wie ik bel.’ snauw ik, ‘en rot nu op!’ Kim snelwandelt weg en trekt de deur keihard dicht.

Het is 11 uur 's avonds als ik op mijn fiets spring. Ik wil er even uit. Ik besluit naar de plaatselijke disco te gaan, ik wil even alles vergeten. Met flink wat geld op zak race ik er naartoe. Bij aankomst staan er twee beveiligingsmannen voor de deur. 'Hoe oud ben je?' vraagt er een als ik naar binnen wil lopen. '17.' lieg ik. Ik weet zelf wel dat ik er oud uitzie, dus waarom zou ik er geen gebruik van maken? 'Hm. Heb je een identiteitsbewijs bij je?' vraagt hij. 'Nee, maar u ziet zo toch ook wel dat ik 17 ben?' zeg ik onschuldig. Hij laat me door. Yes!

Ik zit aan de bar met een groot glas bier voor me. Ik heb nog nooit gedronken. Ik neem een slokje en ik moet kokhalzen, wat is dit smerig! Maarja, ik heb me voorgenomen dat ik persé dronken wil worden deze avond, ik wil weer eens ècht leven!
Ik knijp mijn neus dicht en drink het glas in één teug leeg. ‘Doe nog maar eentje.’ zeg ik tegen de barman.
Een uurtje later zweef ik, geloof ik. Ik dans en laat me helemaal gaan. Mijn hoofd wordt licht maar dat kan me niks schelen, wat een lekker gevoel geeft dit zeg! Ik zou dit echt vaker moeten doen.
Wat zie ik opeens een lekker ding lopen, zeg! Ik loop naar hem toe en knijp in zijn billen. Hij draait zich meteen om. ‘Hey, schoonheid.’ zegt hij. Dan schrik ik, het is Thijs! Ik snap nu pas wat Kim in hem ziet. Ik glimlach en ga tegen hem aanstaan. Hij heeft een glas bier in zijn handen en neemt een grote slok. ‘Laten we dansen.’ hikt hij. Hij zet zijn glas neer en lijd me de dansvloer op.
We staan samen met volle teugen te genieten, we gaan helemaal los. Opeens zoent hij me. Ik heb nog nooit gezoend. Ja, wel zonder tong, maar dat telt niet, dat is niet echt. Eigenlijk is dit zo slecht nog niet. Ik giechel. Ik omhels hem en woel met mijn hand door zijn haren, terwijl we wild staan te kussen. Hij laat los en dan loopt hij weg, zonder iets te zeggen. O, gaan we hard to get spelen? denk ik giechelend. Ik besluit eerst nog wat moed in te drinken, en dan ga ik weer naar hem toe.

5 glazen bier later loop ik naar hem toe, ik moet echt de moeite doen om overeind te blijven. Als ik vlak bij hem ben, val ik en opeens is alles zwart.

aaight weer een nieuw stukje ;d

snel weer verder (aa)