[V] Mijn tweede wereld

hoi hoi!
Ik ben een nieuweling wat verhalen schrijven betreft dus ben ik eens benieuwd wat jullie ervan vinden!
graag opbouwend critiek&tips, alvast bedankt voor het lezen!

En daar lig ik dan, vragend hoe het allemaal in mijn leven is gekomen, hoe heb ik daar ooit mee te maken gekregen? Ik ben bang, mijn ogen zijn groot en het is donker.
Ik geloof dat ik gek word.
Snel trek ik mijn deken over me en kijk om me heen,
ik hoor gefluister, ik wil het niet horen! Het komt maar dit keer niet alleen.
Ik stop mijn vingers in mijn oren hopend niks te horen ,maar nee het geluid galmt door mijn oren,ik word gek! begin te trillen het gefluister wordt sterker.
Zenuwen gieren door mijn lichaam, ik maak me klein,heel klein denkend dat ik dan onzichtbaar word en ze me niet kunnen zien, hopend dat ze me met rust laten!
Het geluid komt dichterbij, het wordt sterker, ik kan ze voelen.
Dit wil ik niet, ik wil het niet!
Op mijn nachtkastje naast me zie ik mijn pillendoosje,
zonder getwijfel pak ik het doosje en pak mijn medicijnen met tientallen.
Mijn handen als kommen met daarin de medicijnen zittend in een hoekje kijkend naar de medicijnen.
Ik ga het doen! het is genoeg geweest!
Ik slik ze door.
Ik voel ze mij benaderen, ze zijn bij me.
Mijn naam wordt geroepen ik hoor het duidelijk!
voor dat ik het weet zijn ze weg, ik ben ervanaf.
Ik zie mezelf liggen, ik weet het zeker ze zullen nooit meer terugkomen.

oeh spannend! Best leuk! Ik kan alleen niet zo goed advies of tips geven… dus upje!! :slightly_smiling_face:

echt een leuk begin!:slight_smile:
maar mischien is het handiger om het “verhaal” gewoon door te schrijven nadat een zin is geeindigd ipv op een nieuwe regel.
Als er dan bijv. ooit een “gesprek” in het verhaal voor komt, kun je dat wel per zin op een nieuwe regel beginnen…zodat je wat verschil ziet!(A)

XXX
verder is het echt spannend!

Dankjewel! @mellowmood je hebt gelijk ik heb daar inderdaad niet aan gedacht bedankt!

niemand meer iets? :slightly_smiling_face: