(V) Laura and Mr.Perfect?

Dit verhaal gaat over Laura, ze is 17 en ze is bezig met haar laatste jaar van HAVO, hierna wil ze binnenhuisarchitect worden. Ze woont in een groot dorp in Nederland en haar beste vriendinnen heten Karin en Lisa. Ze kennen elkaar al heel hun leven en hopen dat dit ook altijd zo zal blijven. Vaak gaan ze met hun anderen vrienden naar een kroeg in het dorp, het is daar altijd gezellig en je blijft nieuwe mensen ontmoeten. Haar ouders vonden dat ze wel is een bijbaantje mocht nemen, dus ging ze op sollicitatie gesprek bij de grootste supermarkt in het dorp. Allebei haar vriendinnen zijn al helemaal inlove en ook Laura zou graag de Mr.Perfect ontmoeten…

Ik heb niet veel ervaring, maar ik kan het altijd proberen!
Wat vinden jullie ervan? Leuk ideetje?

het lijkt me leuk…

eerst zien, denk ik (:

Eerst even leren, en dan komt er een stukje! (sorry) x

Na een lange dag was het eindelijk weekend! Vrijdagavond is mijn relax-avondje, een masker, een kopje thee, tienduizend tijdschriften en die heerlijke muziek mag natuurlijk ook niet ontbreken. Opeens werd er op mijn deur geklopt.

‘Jaaa, kom binnen’ zei ik op een geïrriteerde toon.
Mijn zusje kwam binnen lopen en zette de muziek uit.
‘Mag ik alsjeblieft jou nieuwe shirtje lenen?’
'Nee Kim, die heb ik zelf pas één keer aangehad, en straks maak je ‘um kapot’
'Aaawh, please? Ik beloof je dat 'ie helemaal heel blijft, en zondag ligt ‘ie gewassen en-al terug bij jou in de kast’

Ik knikte en stond op om het shirtje te pakken.
Ik reikte het voor me uit en Kim gaf me een knuffel, pakte snel het shirtje uit me hand en liep ermee mijn kamer uit.
Wat een irritant kind kan dat soms zijn… Als zij wat nieuws heeft mag je er nog nét naar kijken, en moet je niet eens durven vragen of je het mag lenen.
Durf je dat wel… zoals ik eerst deed, dan krijg je een arrogante blik toegeworpen.
‘Ach Laura, wees de volwassene en laat haar maar, jij krijgt ook zat nieuwe kleren’ moet je dan van je moeder aanhoren.