[V] Je liegt

http://i51.tinypic.com/2zg6smw.jpg

http://i54.tinypic.com/2h2jkmq.jpg

http://i54.tinypic.com/r8cnj5.jpg

(Foto 1 &2)
Jessica is een lief meisje dat je meer leert kennen uit het verhaal. Ze heeft bruin haar en is altijd erg nieuwsgierig en lief. Soms kan ze ook wat bozig zijn maar dat gaat altijd snel weer over. Ze heeft bruin haar en een blanke huid. Zij leert de jongen Lucas kennen.

(Foto 3 & 2)
Lucas is een stoere jongen waar de meeste jongens tegenop kijken. Hij heeft veel interesse in Jessica. Hij leert haar kennen. Lucas is een stoere maar lieve jongen. Hij is erg geliefd bij de meisjes maar is dan ook zeer populair in de wijk waar ze wonen.

Leuk:D

Leukk! uppjeee.

Kittig gooi ik de doos in een hoek. ‘‘Lukt het je dan ook nooit?’’ Mijn oudere zus Nadja staat om de hoek van de woonkamer. Ik ben net bezig de spullen die bij papa en mama in de woonkamer stonden in een doos te stoppen. Degene die van mij waren althans. Mijn kamer is al helemaal leeggehaald. Ik til de doos samen met Nadia op en zet hem in de auto. Vincent mijn oudere broer zit achter het stuur en wenkt me om in te stappen. Het is een tijd rijden maar dan heb ik er ook wat voor. Na lang zeuren bij mijn ouders was het dan eindelijk zover. Het ging eigenlijk toch wel snel. Ik mocht eindelijk op mijzelf wonen in een appartement. Het gebouw is groot en er wonen ongeveer vier mensen in. Suze, mijn Chihuahua zit op schoot en kijkt naar buiten. Ik heb Suze net een jaar en twee maanden. Toen ik haar zag bij de fokker wist ik al snel dat zij het werd. Op haar kop had ik een blauwe strik vastgemaakt en ik had netjes haar vacht gekamd. Nadja had me een eet en drink bak voor Suze gegeven waar haar naam met nep diamanten op stond. Toen we na zo’n drie kwartier rijden aankwamen hielp Vincent mij met de dozen in het huis te zetten. Het was al laat, zag ik op mijn horloge. Het was half 11 en ik was ook best wel moe. Ik zwaaide mijn broer uit. Daarna liep ik naar buiten om Suze even uit te laten.

In het park was het donker en mistig. Ik kreeg er de rillingen van. Ik liet Suze even rond rennen maar al gauw verloor ik haar uit het zicht. Ik ging op zoek en kroop tussen de bomen door, Suze stond daar in een konijnenkuil te graven. Ik tilde Suze op en nam haar mee naar huis.

Thuis legde ik voor deze ene nacht de matras, slaapzak en het kussen neer. Daarna viel ik al vlot in slaap. Ik droomde over de leukste tijd die ik ooit in mijn leven zal hebben. De toekomst van waar ik nu woonde.
De volgende morgen word ik wakker van geklepper met de brievenbus. Snel schiet ik mijzelf in een oversized shirt en terwijl ik naar de deur loop in een spijkerbroek. Ik haal de deur van het nachtslot en doe open. Voor de deur staat Lieke. Lieke is mijn beste vriendin. Ik heb haar ontmoet in de derde klas van de havo-opleiding. Ze draagt een vintage jurk met daaronder ballerina’s en heeft in haar hand een overvolle tas. Ik begroet haar en begeleid haar naar binnen. Ze overhandigd de tas aan me. Ik gluur er snel even in en leg hem dan op de grond.

Even later staat heel het kleine halletje vol met vrienden die komen helpen met het uitpakken. Ik begroet ze allemaal een voor een en zet ze daarna aan het werk. Lieke en ik zorgen er voor dat er telkens voor iedereen lekkere hapjes en wat te drinken klaar staat. Een uur later zit iedereen zwetend op een paar meubelen te drinken en te eten. Ze zien er uitgeput uit en het zweet staat op hun voorhoofd. Ik ga staan en sla zachtjes met een vorkje op een theeglas. Het word doodstil. ‘‘Ik wil jullie allemaal super erg bedanken met het inrichten van mijn appartement. Jullie mogen altijd langskomen’’ Begin ik. ‘‘Hebben jullie mijn nieuwe huisnummer al?’’ Vraag ik. Een paar knikken en de andere pakken hun mobiel om even te checken. De meesten knikken en aan de andere geef ik het nummer even door. Als iedereen weer vertrokken is maak ik het bed op met het beddengoed dat ik van Lieke gekregen heb. Het appartement ziet er al een stuk gezelliger uit! Ik glimlach en loop nog even een rondje door de nieuwe kamers. Wat ben ik gelukkig.

leuk

Dankjulliewel allemaal!

Leukkk (:

Woehoe! Up??

Leuk, uppjeeee.

Sorry voor de late nieuwe post, maar ik was gisteren de hele dag bij oma. Het volgende stuk komt er straks aan!

Vandaag had ik een hele leuke jongen leren kennen, Lucas heet hij. Hij woont ook op zichzelf en heeft een erg mooi appartement. Het is modern ingericht. Als huisdier heeft die ook een hond die Rufus heet. Het is een herdershond pup. Lucas is al ervaren met honden. Vroeger had hij er ook een maar die moest ingeslapen laten worden. Lucas was er dagen treurig over, vertelde hij mij.
Als ik thuiskom en nog snel even Suzie uitlaat kruip ik m’n bed in. Het was laat geworden dus ik was erg moe, aangezien ik nog niet heb kunnen uitrusten van de vakantie. Wat was die Lucas trouwens leuk! Wat zal die van mij denken? Na lang nadenken val ik dan eindelijk toch in slaap. Het was een mooie dag.

De volgende dag om twee uur ging de bel. Mijn ouders stonden voor de deur met een vaas waar een mooie bos rozen in zat in mama’s armen. Ze overhandigde het aan mij en ze begroette me. Ik zette de rozen op de tafel en maakte een kop koffie voor mijn ouders. Vader en moeder waren helemaal trots dat ik nu al zo’n mooi appartement had. Ik bleef maar lief glimlachen. De bel ging opnieuw. Nu stond Vincent er ook. Ik begroette hem en haalde een cola. Na twee uur lang kletsen gingen ze alle drie weer naar huis.

Ik liep met Suzie door de wijk heen. ‘‘Jessica! Wacht op mij.’’ Hoorde ik iemand achter me roepen. Ik draaide me om en zag Lucas aan komen gesneld. Hij omhelsde me en liep met me mee. We kwamen aan bij een JOP (Jongeren-Ontmoetings-Plaats). Blijkbaar zaten daar een paar van zijn vrienden. Lucas wilde ze perse aan me voorstellen ook al weigerde ik. Uiteindelijk tilde ik Suzie op en liep achter Lucas aan het huisje in. Lucas stelde me aan iedereen voor. Ik had er geen spijt van dat ik mee was gegaan. Nu had ik hier ook al een paar vrienden. Gelukkig maar.
In de avond nam Lucas me mee uit eten. Buiten was het al donker toen we van huis vertrokken. We namen zijn auto. Dat was ook de enigste keuze want ik ben namelijk pas 17 en hij 21. Lucas had alles al geregeld, zo was er al een plek gereserveerd op het balkon voor ons tweeën. Ik voelde een paar druppels op mijn hand. Ik keek naar de lucht waar een grote wolk voor de maan schoof. Het begon hard te regenen. Twee obers kwamen er aan gesneld en namen de spullen mee naar binnen. De eigenaresse van het restaurant verontschuldigde zich tientallen keren terwijl ik en Lucas het niet erg vonden. We konden er wel om grinniken.

Toen Lucas betaald had en we naar de auto wilde lopen regende het nog steeds. ‘‘Wacht hier maar, ik rijd de auto wel voor’’ Zei Lucas grijnzend. ‘‘Nee, ik ben niet van suiker’’ zei ik lachend. Ik volgde Lucas plagend. Hij tilde me op en hield me boven een grote plas. Ik begon te gillen en hem beet te pakken ookal wist ik dat hij het nooit zal doen. ‘‘Ik laat je vallen hoor’’ Zei Lucas grijnzend. ‘‘Nee!’’ gilde ik lachend. Lucas zette me weer naast de plas. Ik rilde van de kou. ‘‘Heb je het koud, Jess?’’ Vroeg Lucas aan me. Ik knikte. Lucas maakte zijn rits los en sloeg de andere helft om mij heen terwijl we dicht tegen elkaar aan verder liepen. Bij de auto aangekomen waren we allebei zeiknat. Lucas hield het portier voor me open terwijl ik ging zitten. Lucas kwam achter het stuur naast me zitten. Rillend sloeg ik mijn armen om me heen. Lucas trok zijn jas uit en legde hem voorzichtig om mij heen. Een tijdje kruiste onze blikken elkaar waarna ik een blos op mijn wangen kreeg en snel weer wegkeek. Hij lachte en sloeg een arm om me heen. ‘‘Ondanks de regen vond ik deze avond waanzinnig’’ Zei hij. ‘‘Ik ook’’ Zei ik lief glimlachend. Lucas trok me tegen zich aan en wreef mij warm.

Toen we bij zijn huis aankwamen en het nog regende vroeg Lucas of ik bij hem kwam slapen door het slechte weer. Dat wou ik wel. Gelukkig had ik Suzie bij Lucas zijn hond achtergelaten. We lieten snel nog even de honden uit.

In de avond zat ik op het randje van Lucas zijn bed. Wat moest ik aan? Ik kon moeilijk een eerste nacht naakt slapen of alleen met onderbroek. Lucas was nog in de badkamer. Toen Lucas terug kwam en ik vroeg wat ik aan moest trekken zei hij: ‘‘Je hoeft niks aan joh, ik ga heus niks bij je doen’’ Zei hij grijnzend. Ik knikte en trok met mijn rug naar Lucas toe mijn shirt en beha uit. Ik keek even achterom en zag Lucas al in bed liggen. Hij keek snel weg. Ik besloot wel mijn string aan te houden en kroop toen maar in het grote bed. Lucas trok me dicht tegen zich aan en wreef over mijn arm en schouders. Rustig ademhalend viel ik in slaap.

-

-

Als ik thuiskom en nog snel even Suzie uitlaat kruip ik m’n bed in. Het was laat geworden dus ik was erg moe, aangezien ik nog niet heb kunnen uitrusten van de vakantie. Wat was die Lucas trouwens leuk! Wat zal die van mij denken? Na lang nadenken val ik dan eindelijk toch in slaap. Het was een mooie dag.

De volgende dag om twee uur ging de bel. Mijn ouders stonden voor de deur met een vaas waar een mooie bos rozen in zat in mama’s armen. Ze overhandigde het aan mij en ze begroette me. Ik zette de rozen op de tafel en maakte een kop koffie voor mijn ouders. Vader en moeder waren helemaal trots dat ik nu al zo’n mooi appartement had. Ik bleef maar lief glimlachen. De bel ging opnieuw. Nu stond Vincent er ook. Ik begroette hem en haalde een cola. Na twee uur lang kletsen gingen ze alle drie weer naar huis.

Ik liep met Suzie door de wijk heen. ‘‘Jessica! Wacht op mij.’’ Hoorde ik iemand achter me roepen. Ik draaide me om en zag Lucas aan komen gesneld. Hij omhelsde me en liep met me mee. We kwamen aan bij een JOP (Jongeren-Ontmoetings-Plaats). Blijkbaar zaten daar een paar van zijn vrienden. Lucas wilde ze perse aan me voorstellen ook al weigerde ik. Uiteindelijk tilde ik Suzie op en liep achter Lucas aan het huisje in. Lucas stelde me aan iedereen voor. Ik had er geen spijt van dat ik mee was gegaan. Nu had ik hier ook al een paar vrienden. Gelukkig maar.
De volgende morgen werd ik om tien voor elf wakker. Lucas lag nog naast me te slapen en had zijn arm om mijn middel heen geslagen. Ik lag eigenlijk ook nog wel lekker. Ik rekte me uit en keek door het gordijn naar buiten. Het was nog steeds een sombere dag en het regende. Wat gek dit weer in de zomer. Lucas zijn arm gleed van me af en hij rekte zich uit. ‘‘Goedemorgen’’ Zei ik terwijl ik naar hem keek. ‘‘Goedemorgen’’ Zei Lucas glimlachend. ‘‘Ik ga ontbijt maken, blijf jij maar hierzo’’ Zei Lucas. Hij kroop uit bed en trok een oversized overhemd aan. Hij liep naar de keuken waar hij het ontbijt op een dienblad zette.

Even later kwam Lucas er aan met op een dienblad de ontbijt spullen. Hij kroop weer naast me in bed. Hij schonk een glas thee voor me in en gaf het aan me. ‘‘Dankjewel’’ Zei ik glimlachend en liefkozend. Ik belegde het broodje met drie plakjes kaas. Lucas nam hetzelfde. Hij keek steeds naar me al ik even niet keek en hem betrapte wanneer ik me weer omdraaide. Ik grijnsde. ‘‘Is er wat?’’ Vroeg ik. ‘‘Nee hoor’’ Zei Lucas lachend. ‘‘Oke’’ Zei ik terwijl ik verder van mijn broodje met kaas at.
Die middag zijn Lucas en ik samen naar het overdekte winkelcentrum gegaan. Dat was ook wel handig want het regende nog steeds. ‘‘Nog even en het overstroomt hier’’ Grapte ik voor de gein. Lucas schoot in de lach. ‘‘Vast niet.’’
We aten een ijsje bij de Prego, een italiaanse ijs zaak. Ik nam de vanilleijs met stukjes witte chocolade. Het smaakte erg lekker. In de avond hebben we bij mij thuis een pizza besteld. De pizza kwam zo rond zes uur aan. In de avond laat ging Lucas weer naar huis. Ik zette nog even de afgewassen spullen in de kasten en ging toen ook maar naar bed nadat ik Suzie uitgelaten had.

De volgende morgen werd ik wakker van de wekker. Ik maakte mijn ontbijt klaar en ging eten. Na het ontbijt trok ik snel wat leuke kleding aan en ging met Suzie naar buiten. Nadat Suzie geplast had ging ik gelijk even bij Lucas langs. Hij was helaas heel de dag niet thuis, stond op een briefje geschreven dat aan de brievenbus hing. Ik ging dus maar thuis met een bak popcorn oude films zitten kijken. ’ S avonds ging ik vroeg naar bed. Ik stond voor de spiegel mijn haren te borstelen toen ik twee tikjes tegen het raam aan hoorde. Ik schoof de gordijnen opzij. En keek het raam uit. Onderaan de regenpijp stond Lucas. ‘‘Wacht even!’’ Riep ik. Ik rende de trap af en haalde de deur van het nachtslot terwijl Lucas naar binnenkwam. Ik trok mijn nachtjapon wat verder over mijn slipje. ‘‘Ik verveelde me’’ Zei Lucas. ‘‘Ik was om 10 uur thuis gekomen, en toen verveelde ik me.’’ Ik grijns. ‘‘Mooi, ik ook’’ Zei ik lachend. We gingen op de bank zitten en praatte over koetjes & kalfjes. Lucas keek uit het raam. ‘‘Ah, shit. Het regent’’ Zei hij treurig. ‘‘Je mag wel hier komen slapen anders?’’ Vroeg ik voorzichtig aan hem. Lucas zijn gezicht klaarde op. ‘‘Oke!’’ Zei hij grijnzend. ‘‘Dat is waarop je doelde toch?’’ Vroeg ik lachend. Hij knikte met een grote grijns op zijn gezicht. ‘‘Jessica?’’ Vroeg Lucas aan me. Ik knikte: ‘‘Ja?’’ Lucas keek naar de grond en kreeg een blos op zijn wangen. ‘‘Nou…’’ Begon hij. ‘‘Ik vind je al een hele tijd leuk, en. Wat vind je van mij?’’ Vroeg hij. Duizenden gedachten sprongen door mijn hoofd. ‘‘Ik jou ook’’ Zei ik zachtjes. Lucas kreeg een glimlach op zijn gezicht. ‘‘Oke’’ Zei hij. ‘‘Moment!’’ Riep hij terwijl hij naar buiten rende. Hij kwam met een tulp van langs de weg voor me knielen. ‘‘Allerliefste Jessica, wil jij mijn meisje zijn?’’ Vroeg hij heel schattig. Ik beantwoordde zijn vraag met een knuffel. ‘‘Tuurlijk!’’ Zei ik blij. Lucas tilde me op en draaide een rondje met me.
Lucas en ik kenden elkaar nu al drie weken. We hadden al anderhalve week dikke verkering. We deden alles samen. De volgende morgen lag er op de mat in de gang een envelop. Ik maakte hem open en las de brief.

Lieve Jessica en Lucas,

Omdat wij het zo leuk vinden dat jullie verkering met elkaar hebben,
hebben wij voor jullie een reis geregeld.
Jullie kunnen met de kaartjes die bij deze envelop zitten
een week naar een hotel aan de duinen en de zee verblijven.
Ik hoop dat jullie het leuk vinden.
Jullie vertrekken morgen al, dus pak snel jullie spullen in!

Liefs Papa, mama en Vincent.

Ik las de brief nog een paar keer door. Wat was ik blij! Toen Lucas wakker werd liet ik hem de brief lezen. Ik had die avond al mijn spullen ingepakt.

De volgende morgen zwaaide papa, mama en Vincent ons uit bij de boot. We gingen voor een weekje naar Terschelling! Wat waren we blij. We hadden zelfs een vreugdedansje gedaan. Lucas had me rondgezwierd in de lucht. Toen we weg vaarden duurde het ongeveer twee uur voordat we bij Terschelling waren. Toen we er dus eindelijk waren namen we de koffers mee en liepen naar het hotel. Het lag erg leuk bij het hotel. Het was een nogal heel erg ouderwets hotel maar wel smaakvol.

Toen we de deur van onze suite openmaakte waren we erg onder de indruk. We hadden uitzicht op de zee en de duinen. Er was een groot hemelbed en een ouderwetse badkamer met marmeren vloertegels. Op de grond bij het bed lag rood tapijt.

In de avond laat liepen we door de duinen. Het was al donker. Helaas konden de honden niet mee dus die zaten voor een weekje in het pension. Gelukkig had ik een extra trui meegenomen tijdens het lopen. Ik kreeg het koud en trok hem aan. We gingen even pauzeren. Lucas had een picknick kleed meegenomen en een lampion. Hij had ook een kan met thee en koekjes. Even later zaten we gezellig bij lampionlicht met elkaar te kletsen. Lucas trok me naar zich toe en gaf me een zoen op mijn mond. ‘‘Mijn eerste zoen van Lucas!’’ Ging het rond in mijn hoofd. En dat was inderdaad zo. Ik was zo blij en zoende hem terug. Lucas ging op het kleed liggen en ik legde mijn hoofd op zijn buik. We keken naar de sterren en zwegen allebei. Lucas aaide me over mijn buik. Ik genoot van de aandacht die ik kreeg van hem. Na een lange tijd zo gelegen te hebben kwam Lucas wat omhoog. Mijn hoofd gleed op zijn benen. Hij gaf me kusjes over mijn hele gezicht. Ik kwam wat overeind en begon terug te kussen. Toen het zachtjes begon te regenen zijn we terug naar het hotel gegaan.

Meer??

Leeuk:)…

Dankjewel!

Die middag zijn Lucas en ik samen naar het overdekte winkelcentrum gegaan. Dat was ook wel handig want het regende nog steeds. ‘‘Nog even en het overstroomt hier’’ Grapte ik voor de gein. Lucas schoot in de lach. ‘‘Vast niet.’’
We aten een ijsje bij de Prego, een italiaanse ijs zaak. Ik nam de vanilleijs met stukjes witte chocolade. Het smaakte erg lekker. In de avond hebben we bij mij thuis een pizza besteld. De pizza kwam zo rond zes uur aan. In de avond laat ging Lucas weer naar huis. Ik zette nog even de afgewassen spullen in de kasten en ging toen ook maar naar bed nadat ik Suzie uitgelaten had.

De volgende morgen werd ik wakker van de wekker. Ik maakte mijn ontbijt klaar en ging eten. Na het ontbijt trok ik snel wat leuke kleding aan en ging met Suzie naar buiten. Nadat Suzie geplast had ging ik gelijk even bij Lucas langs. Hij was helaas heel de dag niet thuis, stond op een briefje geschreven dat aan de brievenbus hing. Ik ging dus maar thuis met een bak popcorn oude films zitten kijken. ’ S avonds ging ik vroeg naar bed. Ik stond voor de spiegel mijn haren te borstelen toen ik twee tikjes tegen het raam aan hoorde. Ik schoof de gordijnen opzij. En keek het raam uit. Onderaan de regenpijp stond Lucas. ‘‘Wacht even!’’ Riep ik. Ik rende de trap af en haalde de deur van het nachtslot terwijl Lucas naar binnenkwam. Ik trok mijn nachtjapon wat verder over mijn slipje. ‘‘Ik verveelde me’’ Zei Lucas. ‘‘Ik was om 10 uur thuis gekomen, en toen verveelde ik me.’’ Ik grijns. ‘‘Mooi, ik ook’’ Zei ik lachend. We gingen op de bank zitten en praatte over koetjes & kalfjes. Lucas keek uit het raam. ‘‘Ah, shit. Het regent’’ Zei hij treurig. ‘‘Je mag wel hier komen slapen anders?’’ Vroeg ik voorzichtig aan hem. Lucas zijn gezicht klaarde op. ‘‘Oke!’’ Zei hij grijnzend. ‘‘Dat is waarop je doelde toch?’’ Vroeg ik lachend. Hij knikte met een grote grijns op zijn gezicht. ‘‘Jessica?’’ Vroeg Lucas aan me. Ik knikte: ‘‘Ja?’’ Lucas keek naar de grond en kreeg een blos op zijn wangen. ‘‘Nou…’’ Begon hij. ‘‘Ik vind je al een hele tijd leuk, en. Wat vind je van mij?’’ Vroeg hij. Duizenden gedachten sprongen door mijn hoofd. ‘‘Ik jou ook’’ Zei ik zachtjes. Lucas kreeg een glimlach op zijn gezicht. ‘‘Oke’’ Zei hij. ‘‘Moment!’’ Riep hij terwijl hij naar buiten rende. Hij kwam met een tulp van langs de weg voor me knielen. ‘‘Allerliefste Jessica, wil jij mijn meisje zijn?’’ Vroeg hij heel schattig. Ik beantwoordde zijn vraag met een knuffel. ‘‘Tuurlijk!’’ Zei ik blij. Lucas tilde me op en draaide een rondje met me.
We kwamen weer aan bij onze suite. Ik trok mijn nachtjapon aan en ging op de dekens liggen. Het was namelijk erg warm. Lucas kwam in zijn boxershort naast me liggen. Hij speelde wat met de touwtjes die de jurk vast hielden. Lucas wreef met zijn hand over mijn schouder en gleed toen naar mijn boven rug. Zijn hand gleed even later naar mijn borst. Ik duwde Lucas van me weg. Hij probeerde het opnieuw maar ik duwde hem nog een keer weg. Hij keek me verbaasd aan. ‘‘We hebben toch verkering?’’ Vroeg Lucas verbaasd. ‘‘Ja, dat is wel zo. Maar ik ben er gewoon nog niet klaar voor’’ Zei ik rood aanlopend. Lucas trok een pruillip. ‘‘Alsjeblieft? Ik hou zoveel van jou, en jij ook van mij’’ Zei hij zielig. Ik kreeg medeleiden. ‘‘Oke dan’’ Zei ik zacht. Eigenlijk was ik het er niet mee eens.

De volgende morgen werd ik wakker van het zonlicht dat door het gordijn heen kwam. Het eerste wat ik deed was naar Lucas kijken. Lucas lag er nog vredig bij te slapen. Wat was hij knap. Hij had een gespierd bovenlichaam en witte tanden. Gelukkig was hij de knapste jongen van de wereld, en nogwel de mijne.

Die avond waren Lucas en ik buiten. We liepen door het bos. Het was al een beetje schemerig en het gekwetter van de vogels was gestopt. We liepen naar de jeep van Lucas. Toen we een tijdje door het bos aan het rijden waren stopte de motor ermee. ‘‘shit, we zitten vast in de modder’’ Zei Lucas zuchtend. Hij stapte uit en vroeg me achter het stuur te gaan zitten. Terwijl Lucas de auto duwde, drukte ik op het gas pedaal dat hij me aangewezen had. Ik keek naar achter en schoot in de lach. Lucas zat onder de modder. Lucas kwam grijnzend op me af gerend en tilde me zo uit de auto. Hij zette me neer en bekogelde mij ook met modder. Gillend rende ik weg met Lucas in de auto achter me na. Hij stopte vlak voor me en sprong de auto uit. Hij kwam op me af gerend. Ik gaf me over. De vieze jongen tilde me op en zette me in de jeep. Hij ging naast me zitten. Het werd steeds donkerder. Lucas sloeg een arm om me heen en zoende me. Ik zoende hem terug en liet mijn tong in zijn mond glijden. Het werd een heftige zoen partij.

Na een lange tijd kwamen we weer terug bij het hotel. We waren nog vies van de modder en liepen dus maar snel terug naar de suite waar we ons van top tot teen afspoelde onder de douche. Het was een toffe avond geworden!

Lalalala