[V] Even weg, eindelijk.

Lief dagboek, 2 juli
Vandaag is het zover, we gaan naar Spanje. Ik stik van de zenuwen. Ik ga voor het eerst alleen op vakantie en dan is het kamperen. Ik heb mijn koffers al gepakt, ik mocht er alleen maar 2 meenemen met ook nog eens een gewichtslimiet. Maar het is goedgekomen.
Om 19:00 uur vertrekt het vliegtuig en het is inmiddels zes uur. We zijn hier een beetje met z’n vieren rond aan het slenteren. We hebben alle winkeltjes al gezien en er is hier niks te betalen.
We hebben afgesproken dat iedereen elke week vijftig euro in het potje doet. 200 euro per week om rond te komen, is dat genoeg?
Kaylee heeft net al 40 euro moeten betalen omdat het bij haar niet goed gekomen is, haar koffer zat 4 kilo over het limiet heen!
Kaylee, Daphne en Zoë zitten nu maar memory te doen. Winnie the Pooh memory. Van Zoë moest ik die meenemen.
Nou ja, Straks meer, vanuit España!

‘Hèhè, eindelijk klaar?’ vraagt Daphne die de memory opruimt.
Marieke ruimt haar dagboek op en stopt het terug in haar handbagage, die ook wel vrij vol zit.
‘Ik heb er zo’n zin in!’ Zegt Zoë vol enthousiastme.
Daphne knikt. ‘Ik ook, voor de eerste keer alleen, kamperen in een camping aan zee, als dat maar goed gaat komen.’
‘Inderdaad, dadelijk komen wel niet eens in spanje aan maar storten we neer.’
Kaylee geeft Marieke een duw. ‘Trutje, ik ben doodsbang, dat jullie wel eens gevlogen hebben!’
Zoë kijkt op het bord met de vluchten. ‘Hee, we hebben vervroeging, de vlucht start om half zeven.’ Ze kijkt op haar horloge. ‘En dat is over vijf minuten!’
Met z’n vieren staan ze op en rennen ze naar de gate. Ze geven de tickets aan de stewardess en rennen het vliegtuig in. Marieke gaat naast Zoë zitten.

ow laat dit topic maar , ik heb geen zin in dit verhaal:P

hahah gelijk eerste reactie geen zin meer.
Er is een topic waar je je topic kunt laten verwijderen (:

waar?