[V] Engel

```html
Spannend, het allereerste verhaal dat ik schrijf en ook hier post. De titel is trouwens tijdelijk, tot ik iets beters heb gevonden.
Het verhaal lijkt in eerste instantie misschien op een standaard liefdesverhaal, maar dat is het totaal niet. Trust me, als je doorleest zal het hele verhaal veranderen. Ik ben heel erg benieuwd wat jullie er van vinden. Het verhaal is deels geinspireerd op waargebeurde gebeurtenissen.
Tips, kritiek en comments zijn altijd welkom! Enjoy!

Image and video hosting by TinyPic

‘O, sorry!’riep ik en keek naar de jongen waar ik tegen op was gebotst. De helft van zijn bier was op zijn shirt beland. ‘Maakt niet uit.’lachte hij terwijl hij zijn hand aan zijn broek afveegde. Er brandde pretlichtjes is zijn groene ogen. Hij knipoogde nog een keer naar mij en liep toen verder. Ik bleef hem aanstaren tot hij zich bij een groep jongens had gevoegd.

En dat was het moment. Het moment waarop ik wist dat liefde op het eerste gezicht bestond. Het moment waarop ik reddeloos en onvoorwaardelijk verliefd werd. Het moment waarop ik wist dat ik nooit zoveel om iemand zou geven als om hem. Het moment dat mijn hele leven veranderde.
Wat begon als een zwoele zomervakantie in Kroatië, bepaalde uiteindelijk de rest van mijn leven. Die avond. Het is inmiddels al weer 10 jaar geleden, maar ik herinner het me als de dag van gisteren.

```

Ga maar verder. (:

‘Maakt niet uit.’lachte hij terwijl hij zijn hand aan zijn broek afveegde.

Daar moet in plaats van een punt een komma, dus; ‘Maakt niet uit,’ lachte hij. Dus daar moet gewoon een spatie tussen, net zoals bij; ‘O, sorry!’ riep ik…
Als er achter een gesproken zin nog iets komt als; riep ik, mompelde ik, lachte ik, blablabla, moet je de vorige zin afsluiten met een komma in plaats van met een punt. Een vraagteken en uitroepteken mogen wel.

Leuk geschreven
Verder!

@heartattxck. Thanks voor de tip. Nooit geweten dat het zo moest. Ik ga er op proberen te letten.

Ik bracht een laagje lipglos aan en keek tevreden in de spiegel. Ik had een blauw zomerjurkje aan en mijn haren werden nonchalant bij elkaar gehouden met een paar speldjes. ‘Ben je klaar, Sas?’ vroeg ik aan mijn beste vriendin. Ze verkeerde, zoals gewoonlijk, in een kledingcrisis. ‘Ja, bijna!’ antwoordde ze gehaast. ‘Zou ik dit aandoen vanavond?’ Ze hield een strapless jurkje omhoog. ‘Of toch die nieuwe spijkerbroek?’ Ze graaide alweer in haar koffer.
Ik vroeg me af hoe ze het voor elkaar kreeg om zoveel bagage mee te kunnen mee nemen. Ze zou meer dan de helft niet eens dragen.
‘Wat je nu aan hebt is prima. Je ziet er super mooi uit, Sas!’ zei ik. Sacha stond op en keek twijfelend in de spiegel. ‘Ik weet het niet.’ mompelde ze in zichzelf.
‘Sas.’ zuchtte ik geïrriteerd. ‘Schiet nou op.’ Sacha lachte. ‘Jaja, ik weet dat je Mister Blond Hear And Green Eyes weer wilt zien.’ Ik bloosde. ‘Dat is niet de reden,’ stamelde ik, maar Sacha had wel gelijk. Ik wilde die jongen weer graag zien. Ik kon aan niks anders denken sinds ik gisteren tegen hem aan was gelopen. Die groene ogen hadden me zo doordringend aangekeken. Mijn hart begon sneller te slaan als ik eraan terug dacht.
‘He dromer, zullen we dan gaan?’ Sacha zwaaide met haar hand voor mijn ogen. Ik schrok op uit mijn gedachten. Ze had een spijkerjasje over haar outfit heen getrokken en haar tas al gepakt. ‘Ja, natuurlijk. Kom op!’

up