[v]de gebroken pijn[v]

Het gaat over Aubrey een meisje dat gepest word en een rotleven heeft, maar dan komt David haar enige vriend… Nouja Lees het maar…

Na school gaat Aubrey mee naar David’s huis. Ze fietsen zo’n 15 minuten, maar dan vraagt Aubrey: “Waar woon je eigenlijk?” “Eh, je ziet het zo wel.” “Oké.” Zegt Aubrey. Ze wordt nu toch wel een beetje nieuwsgierig. “Het is nog ongeveer 10 minuutjes fietsen.” Zegt David. Op een gegeven moment komen ze in een straat aan met gigantische huizen. “Woon je hier?” vraagt Aubrey verbaasd. “Ja, hier zo.” Zegt David verlegen. Ze staan voor een supermooi huis, er is een zwembad en een tuinhuis. “Wauw, ruilen?” Zegt Aubrey lachend. “Ja!!” Zegt David meteen. “Het was maar een grapje, hoor.” Zegt Aubrey. “Meende je het?” “Nee, natuurlijk niet.” Zegt David lacherig. Maar op een of andere manier leek het niet op een grapje.

Nou dit is het eerste stukje…

Verder! :]

verderr leukkk:)

verderr!! :grinning: ik volg dit uiteraard ook!

verderrr

je Trouwe lezeressen zijn er weer :grinning:
VERDERRRR :slightly_smiling_face:

heeeeuj dat vind ik heus wel coel:-D

Oke!

Als ze het huis binnenstappen kijkt Aubrey haar ogen uit, ze heeft nog nooit zo’n mooi huis gezien. “Laten we maar naar mijn kamer gaan.” Zegt David.
Op David’s kamer springt David meteen op zijn bed, maar zij blijft verlegen staan. “Je mag best naast me komen zitten.” Zegt David lachend. “Oh, oké.” Verlegen loopt ze naar zijn bed, ze voelt zich helemaal rood worden. “Waar zullen we het over hebben?” vraagt David. “Eh, geen idee, vertel is wat van jezelf.” “Oke, wat wil je weten?” “Waarom zijn je ouders hier komen wonen?” “Nou we woonde eerst in Zeeland, maar me vader kon hier beter werk krijgen, dus moesten we verhuizen.” “Vond je dat erg?” vraagt ze. “Eerst wel, maar nu niet meer.” Zegt die heel vrolijk. Hij kijkt haar heel lief aan, en ze voelt zich weer rood worden, snel eroverheen praten." “En je moeder?” Zegt ze snel. “Me moeder heb ik nooit gekend.” Hij begint verdrietig te kijken. “Sorry.” Zegt ze zachtjes. "O, dat maakt niet uit, jij kan er niks aan doen.

verder?

Verder!! :]

verder?

verduuuur :grinning:

verder?

duh

ik ga niet meer verder heb geen zin meer,
en niemand leest het ook dus daarom ook niet meer,
en omdat ik gewoon veel problemen heb en er dus eigelijk niet zoveel zin meer aan heb

Heey,
Jammer dat je gaat stoppen, het is een heel leuk verhaal !
x groetjes x

Jammer…
Ik had het verhaal best wel verder willen lezen…

Ja jammer:( succes met je problemen, en het was echt een leuk verhaal!. xx

aw zo spijtig :frowning_face: naja jij moet het weten natuurlijk in ieder geval sterkte

bedankt voor al die lieve reacties(L)

als ik toch nog verder ga dan note ik jullie weer okeej?:blush:

(ll)