[V] Dark Blood

Hoi, ik heb dus een verhaal geschreven op Quizlet, maar omdat niemand daar antwoord dacht ik; ik maak hier ff wat reclame. Graag een reactie hier en daar? :slightly_smiling_face:
http://www.quizlet.nl/stories/66803/dark-blood/

Proloog
Hij loopt naar het meisje toe en streelt haar goudblonde haar.
Het is donker in het huis.
Het meisje huilt, heel zachtjes, alsof ze door niemand gehoord mag worden. Omdat het anders de laatste geluiden zijn die ze zal maken.
‘Hoe gaat het?’ Fluistert de jongen. Het klinkt bang maar tegelijkertijd sterk.
Het meisje snikt.
Haar witte satijnen jurkje valt licht op haar bleke huid. Het is vies en er zitten scheuren in, alsof iets met klauwen of scherpe nagels haar heeft aangevallen.
‘Slecht,’ piept ze.
Hij pakt haar ijskoude handen en tilt haar met een behendige en soepele beweging omhoog.
Hij pakt haar koude ronde gezicht in zijn handen en kust haar heel teder op haar mond.
Plots klinkt er een geluid van boven.
Een ijzingwekkend geluid, als een lange, uitgerekte grom.
Een vaas valt aan diggelen, een deur wordt opengesmeten, en snelle, gedempte voetstappen verbreken de stilte.
De jongen pakt het meisje bij haar hand en trekt haar de deur uit, de koude, mistige lucht in.
‘Ren!’ Zegt de jongen gesmoord.
Maar het meisje blijft staan. Ze ziet nog bleker dan eerst, bijna doorzichtig. Haar normaal lichtblauwe ogen worden rood.
Langzaam komt ze op gang. Ze rent naar de jongen. En voordat het meisje hem bijt, gilt hij van angst.

Ik vind het niet lekker lezen. Je zinnen zijn te kort, beginnen telkens op een nieuwe regel en je interpunctie klopt op sommige plaatsen niet.

Ik vind de zinnen niet te kort, hoor… Je wisselt prima af met korte en lange zinnen.
Maar je hoeft inderdaad niet elke keer je enter in te drukken na één zin. Ikzelf doe wel enters na de gesproken stukken, maar bij de omschrijvingen/handelingen niet.

ik wil wel meer lezen op de een of andere manier spreekt dit soort verhalen mij aan

http://www.quizlet.nl/stories/66803/dark-blood/
Daar komt de rest van het verhaal. :wink: