V&D Prijzencircus! Wat heb jij gescoord?

Hellooo!

Vanavond (aan de tijd te zien -00:01- gisteravond) was de VIP voorverkoop van het prijzencircus van de V&D. Het prijzencircus is vanaf vandaag gestart! :grinning:

Wat heb jij gekocht, of wat ben je van plan te kopen (bijv. folderacties)?

xx

Ikzelf wilde nieuwe converse all stars halen, maar het was daarbij echt ontzettend druk dus ben daar niet tussen gaan staan wroeten in de schoenen :grin:

Ik heb gekocht:

• Nike sportbroek
  • Adidas sportbroek
  • Grijze tas met lang hengsel
  • Tuniekje
  • DVD box ‘Gooische Vrouwen’

-foutje-

Ik werk daar… :see_no_evil:

Ik werk er ook… En ik ben van plan de dvd-box van Gooische Vrouwen te halen en wil ook voor de Sephore 3 = ¤10,- gaan maar dat hebben we niet in ons filiaal :frowning: dus hoop dat ik nog een plekje vind om naar Breda te gaan!

Ga der nu heen!

Voor all stars & sapph boxers.

Ik wil de all-stars!
Die zijn gewoon te goedkoop (A)

Niks.
Ik hoef ook geen all stars (tenzij ze oranje of paarse hebben), want ik heb er toch al te veel (lees boven de 10)

ik ga vandaag daar wat formulieren inleveren en dan mag ik er beginnen met werken ^^

niks.
maar van die folder moet ik wel echt kwijlen, al die lekkere dingen.

Ik wilde eigenlijk woensdag al gaan, toen waren de allstars maar 20 euro met Airmiles. Maar toen kon ik niet, en nu zijn ze toch weer 40 euro en vast al uitverkocht : p

ik heb alleen een tas gescoord…
van 35 euro voor 19 :grinning_face_with_smiling_eyes:
en ik ging voor de all stars maar die waren al weg

Ik ben gisteren geweest. Ik wilde zwarte All Stars, maar er stonden nog maar tien dozen. En ze waren allemaal knalblauw en maat 46. Na twintig fucking minuten. :confused:

Kloteallstars warennog geneens binnen

6 Sephora producten voor 20 euro, precies welke ik wilde:

• Sun disk
  • Sculpting disk
  • Blush me! (met 3 kleurtjes) roze
  • Blush me twice! (roze/bruin)
  • 2 Highlighters (goud en roze)

:grinning:

niks, stond 08:01 bij de allstars, maar die waren allemaal al weer weg, alleen roze maat 44 was er ._.

was bij mij ook…

Ik heb zaterdag pas tijd… Hopen dat ze dan nog wat hebben:’)

Ik heb;
-Birkenstocks (zwart)
-2 Sephora make-up dingen (heb met mijn tante en mama gesplist hadden allemaal maar 2 product haha)

En dat was het alweer.
had heel veel leuke dingen gezien maar toen ik het eenmaal zag vond ik het niet meer zo leuk.
En de BH van Sapph die ik wou hebben staat in het Zaterdagkrantje grrr…

oja shit,
gaat dat snel? ik wil eigenlijk de all stars. maar aangezien ik niet in de buurt van een v&d woon…