V&D Cadeaukaart.

Hoi Allemaal,
Ik vroeg me af of iemand weet of je een V&D Cadeaukaart ook bij Accessiorize/Jane norman kan gebruiken, aangezien deze andere kassa’s hebben?

Alvast bedankt :slightly_smiling_face:

Volgens mij niet, want de Accessorize in de V&D hoort deels bij de V&D, een gewone Accessorize niet.

^Dat geldt dus ook voor Jane Norman en alle andere dingen, volgensmij.

Ja ik bedoel gewoon in de v&d he, dus de Jane Norman en Accessiorize in de v&d. Want daar hoort het inderdaad deels bij de v&d maar toch hebben ze andere kassa’s bij onze v&d :slightly_smiling_face:.

Je kunt dingen van de accessiorize en jane norman ook bij normale kassa’s afrekenen, en dan kun je ze betalen met een gift card. Alleen als je een hele strenge boze verkoopster hebt niet, maar over het algemeen wordt daar niet op gelet.

Oke dankjewel! Dan ga ik dat proberen :wink:.

Beste Bruinlokje,
Hier een bericht vanuit V&D: de cadeaukaart is gewoon in te wisselen op Jane Norman en Accessorize binnen 1 van onze 62 vestigingen.
op vd.nl vind je meer informatie.
Veel plezier shoppen!

Nice, V&D die zelf even antwoord geeft op Girlscene :stuck_out_tongue:

^wauw, dat is service dat ze zomaar komen antwoorden op een forum!

vreemd? Hebben ze dat nou gewoon gegoogled en heel snel een account aangemaakt? Want die account is echt nét aangemaakt.

^Ik denk het ja! Best netjes.

Ik heb wel eens vaker zoiets zien gebeuren op een forum, denk dat ze inderdaad via Google in de gaten houden of er iets over ze gezegd wordt. Maar netjes dat ze dan ook even de moeite nemen om op zoiets te reageren inderdaad!

Dat was laatst ook al met een reisbureau dat ineens antwoordde via het forum, wel aardig!

Er zijn mensen die voor hun beroep in de gaten houden wat er allemaal op internet over een bedrijf geschreven wordt. Het is zelfs soms zo dat als er iets negatiefs gezegd wordt over een bedrijf het bedrijf zelf nep accounts aan gaat maken om positieve dingen te schrijven.
Dit is wel echt service natuurlijk. :wink:

Ik heb inderdaad ook eens zoiets gehad. ^
Ik had een klacht over een bedrijf wat over mysteryshoppen ging. Voor hun moest ik iets doen, terwijl ik dat helemaal niet kon. Had ik gemaild en kreeg geen reactie. Toen ik het hier neerzette hebben ze 4 minuten later gebeld… Zou opgelost worden; niets meer gehoord.

Haha als ze zo gaan doen valt het wel op :’) Zo’n bericht van iemand met maar 1 post… mwaaaah :stuck_out_tongue:

Oh nou dat is nog is service, dank jullie wel! :slightly_smiling_face:

Haha volgensmij kan er inderdaad bekeken worden wanneer er iets over een bedrijf gezegd wordt. En dat ze daarom een account hebben aangemaakt en gereageerd, wel aardig!

@ LaConasse
Dat vind ik inderdaad geen service, mensen mogen hun eigen mening uiten vind ik en als een bedrijf dan positieve dingen gaat beschrijven is dat eiegnlijk oplichterij :stuck_out_tongue: