[v] Beroemd!

Nicole is 15 jaar en woont in Los Angeles.
Ze is een cheerleader en net zoals de andere een gewoon meisje dat in het weekend uitgaat en wat leuks met haar vrienden doet.
Maar haar hele leven verandert totaal nadat ze de kans krijgt om in een reality show met nog een paar andere uit haar klas, Nicole is de hoofdrol speelster erin. En Kevin!
In een klap is ze wereldberoemd.
Ze weet van de boeken van Lauren Conrad en intervieuws hoe moeilijk het is om zo beroemd te zijn en in een realityshow te zitten, maar Nicole ondekt ook de leuke kant. Maar er gebeuren natuurlijk ook nare dingen, in en van de vakanties die ze gekregen hebben wil Nicole stoppen. Maar wat als ze er achterkomt dat ze het echt met plezier doet en ze helemaal niet wilt stoppen?
Ze besluit dan toch verder te gaan, Eric en de rest zijn er heel blij mee en niet alleen hun maar het meest, de FANS!.

Begin maar. Het klinkt alleen wel als een look-a-like van de serie van LC.

Wiskunde was zoals gewoonlijk weer een saaie les, Mevrouw Andrew bleef maar door zeuren over hoe belangrijk wiskunde wel niet was, en hoe leuk het wel niet kon zijn als je een keer je ´ hoofd ´ erbij hield. Nou ik haat wiskunde of ik mijn hoofd erbij heb of niet, Ik ga dus ook nooit iets met wiskunde doen later! Ik keek naast me, daar zat Rose mijn beste vriendin, als sinds de basisschool. Ook zij leek half in slaap te vallen, dat verbaast me niks over haar, ze valt bijna bij elke les in slaap. Rose is een echte feestbeest, en dat niet alleen ook een jongensgek! Ik ben eigenlijk helemaal niet meer benieuwd meer met wie ze nou weer ´ heeft ´. Bijna elke week heeft ze wel iemand anders, maar naar dat alles is ze een hele goeie vriendin, en als je haar nodig hebt is ze er wel altijd voor je.

Ik stond bij mijn kluisje om mijn cheerleaderpakje eruit te halen, Bijna iedereen heeft nu uit behalve de cheerleaders en de voetballers, zij moeten nu gaan trainen. Ik cheerleade al sinds mijn 5e, Cheerleaden hoort gewoon bij mij, Rose cheerleade niet. Sinds ik in het schoolcheerleaden team zit zie ik haar wat minder, doordat ik ook op de zaterdag moet trainen en dan ook nog met mijn vriendinnen van het cheerleaden wat ga doen. Maar we proberen zoveel mogelijk tijd met elkaar door te brengen.
“ Nicole! Ik ga hè, Ik zie je vanavond om half 8 bij jouw hè? “ , schreeuwde Rose vanaf de kant waar haar kluisje is. “ Ja Rose, tot dan! “

“ 5 Extra rondjes erbij, omdat ‘ madame ‘ Karen weer eens wat belangrijkere dingen had te doen dan een warming up! “ , schreeuwde onze coach Merel.
“ Oh nee he!, en bedankt Karen, kun je ook nooit je mond houden en gewoon de warming up doen. “ , vroeg Sara de rest van de meisjes zuchtte. “ Whatever .“ , zei Karen.
Karen was echt een bitch, andere interesseerde haar totaal niet, de wereld draait alleen om haar dacht ze.

Na een vermoeiende training liep ik naar huis, het was 5 uur. Thuis nog even het huiswerk maken,om 6 uur eten, en dan kan ik nog een paar dingen voordat Rose komt om ons klaar te maken voor het feest van Ian! Jay zou ons ophalen, hij was al 17, en reed dus ook al. Vorig jaar heb ik een tijdje iets met hem gehad, maar daarna hebben we het uitgemaakt, omdat we liever beste vrienden waren.

“ Ha schat en weer een vermoeiende training gehad zie ik! Nou drink maar gauw iets. En ga je vanavond uit met Rose? “ , vroeg mijn moeder. “ He mam, ja weer een vermoeiende training maar het ging goed. Ik ga vanavond uit met Rose en Jay ja. “ , zei ik. “ Nou leuk, om 6 uur eten we hè hoe laat komt Rose? “ , vroeg mijn moeder. “ Ja weet ik, Rose komt om half 8 ongeveer, maar ik ga naar boven hè. “ , zei ik.

Nadat ik mijn huiswerk af had was ik aan het msnen met Marieke,

[i]Marieke tonight party Ian (Y).Heb je het al gehoord?

Nicole, tonight with my girls! (Y).
Nee, wat zou ik moeten gehoord hebben? Kom op vertel snel word nieuwsgierig!

Marieke tonight party Ian (Y).
Het is uit tussen Kevin en Karen ! AAAAH WERELDNIEUWS OF NIET DAN?[/i]

Ik las het zinnetje wat Marieke had geschreven nog een paar keer door, Ja ze had het echt geschreven! Het was EINDELIJK uit tussen Kevin en Karen, Kevin was de hunk van onze school. Zo iemand die nooit iets met mij zou willen, Alleen met van die mooie populaire blondines als Karen. Ik ben alles behalve blond, ik heb zwarte haren tot ongeveer op mijn middel, Blauwe ogen en ik ben een beetje getint. Hij was wel aardig tegen mij, ik praatte vaak met hem, Maar hij is helaas niet verliefd op me… Hij had ongeveer een half jaar met Karen, zij is populair hij is populair, dus ze passen perfect bij elkaar. Sindsdien haatte elk meisje Karen nog meer dan ervoor, Karen werd al gehaat, omdat ze iedereen die geen merkkleding of niet rijk zoals haar was pestte. Gelukkig zat ik daar niet bij, want wij zijn net als Karen ook rijk. Helaas voor mij zijn haar ouders en mijn ouders super goed bevriend.

en ehh up … ??

up !
doorgaan !!

Hallo? Nicole ben je er nog ? Joehoe xd?
Ik keek verschrikt op, het was Marieke.

‘ Nicole, tonight with my girls! (Y).
Ja sorry ben er nog.

Enne was je aan het dromen over Kevin? Hihi… ik ook hoor.

Ja ik ben zo blij dat hij het eindelijk heeft uitgemaakt met die bitch! Zou hij vanavond ook komen denk je?

Ik hoop het! Zorg er dus voor dat je er extra goed uitziet je weet maar nooit ! (A).

Vanonder schreeuwde mijn moeder: “ Nicole eten! “
“ Ik kom eraan ! “

Ja haha! Maar ik moet gaan eten, dus tot vanavond Marieke ! loveuxxxxxxxxx.

Smakelijk, tot vanavond babyxxx.

“ En van wie is dat feest vanavond dan? “ , vroeg mijn vader. “ Van Ian, ik denk dat je hem niet kent. Hij heeft vorig jaar bij mij in de klas gezeten. “ , zei ik.
“ Oké, je weet hoe laat je thuis moet zijn hè. “ , zei mijn vader. “ Nee pappie dat weet ik niet meer, kun je dat nog een keer vertellen? “ , ik probeerde heel lief te kijken. “ Nicole! Hier geen flauwekul over half 1 is half 1. Het is half 1 omdat hij hier dicht bij woont. “ , zei mijn vader streng.
Mijn broer keek me grijnzend aan, ik wierp hem een vernietigende blik toe. “ En blijft Rose hier slapen? “ , vroeg mijn moeder. “ Ja mam. “ , zei ik. “ Oké gezellig! “ , zei mijn moeder.

Ik was mijn haren aan het krullen toen Rose kwam binnenstormen. “Nicole! Schatje! “
“ He Rosie, schatje , wat ga jij met je haren doen stijlen of krullen? “ , vroeg ik vanuit de spiegel.
“ Ik maak me een staart, ik ga dus echt wel helemaal los vandaag. Ik hoop maar dat Ian een goede DJ heeft anders heeft ie een probleem! “ , zei Rose. Ik keek haar glimlachend aan vanuit de spiegel en zei: “ Ja tuurlijk Roosje, Maar heb je het goede nieuws al gehoord? Het is uit tussen Kevin en Karen! “ , vertelde ik haar opgewonden. Fronsend keek ze me aan en zei: “ Is dat goede nieuws?, kom op wat boeit ons hun nou Kevin is een player vergeet hem Nicole, jij kunt een veel beter iemand krijgen! “

upp??

“ Hij is geen player! Hij heeft toch een half jaar met Karen gehad, sommige houden het niet eens een week uit. “ , zei ik, en ik keek haar via de spiegel aan, als teken dat ik haar bedoelde. Maar Rose was te druk bezig met of ze een zwarte of een blauwe jurk zou aantrekken. “ Rose, weet jij misschien of Kevin ook komt ? “ , vroeg ik haar. “ Ja hij komt ook. “ , zei Rose geërgerd ze draaide met haar ogen, ik besloot het maar te negeren. Ik liep naar mijn kast, het was een grote inloopkast. Ik was er echt blij mee, zo hoefde ik me geen zorgen te maken of er nog wel plaats was in mijn kast. Ik liep naar het rek waar alle jurkjes aan hingen en keek of er nog iets leuks tussen zat voor vanavond. “ Hm …. “
Ik pakte het dunne strakke donkerblauwe jurkje met witte bolletjes, het kwam ietsjes boven mijn knieën, en om mijn buik was het bedekt met net. Mijn zwarte pumps met hakken van 8 cm eronder en het was compleet. Ik kleedde me om en liep naar Rose toe om het haar te showen. “ Is dit leuk zo? “ , vroeg ik haar. Rose draaide zich om en slaakte een kreetje en zei: “ Sowieso alles staat jou! Maar wat een schattig jurkje! Het heeft iets schattigs en sexy tegelijk, echt leuk Nicole.” , zei ze opgewonden. “Oh en, ehh heb jij misschien hakken die ik mag lenen? Ik heb echt geen leuke die onder dit zwarte jurkje passen!” , vroeg ze. Ik dacht na welke leuk zouden staan onder haar jurkje. “Ja ik heb er wel een paar! Maar Ik weet wel een leuke die perfect bij jouw jurkje zou staan, Alleen moet je even zelf kijken of je ze ook leuk vind, anders moet je maar een andere kiezen. “ , zei ik.
Het waren zwarte schoenen met witte hakken van ook 8 cm.

We wachtte tot Jay kwam. Wie heeft het eigenlijk uitgemaakt? Karen of Kevin? “ , vroeg ik aan Rose. “ Jij houd ook nooit op over hun hè, maar goed Kevin heeft het uitgemaakt, en voordat je vraagt waarom. Omdat ze steeds vaker ruzie hadden en etc. “ , vertelde Rose. Ik keek haar glunderend aan, en zei: “ Geweldig, dank u lieve Rosie. Hoe weet je dit trouwens allemaal? ” , vroeg ik haar. “ Ach ja je weet wel, Ik liep naar huis en toen kwam ik Melanie tegen die weet elke roddel dus.” , vertelde Rose. Ik knikte.
De deurbel ging, het was Jay. “ Meiden daar ben ik dan, en wauw wat zien jullie er mooi uit zoals altijd, vooral jij Nicole ! “ Bewonderend keek Jay me van top tot teen. “ Dankje Jay.” , zeiden Rose en ik. Ik zat voorin en ik pakte mijn Blackberry en twitterde nog snel : Vanavond word geweldig met mijn schatjes, Party Ian here we coming ! XXX. " Trouwens hadden jullie het al gehoord van Karen en Kevin?” , vroeg Jay. “ Ja!” ,zei ik en ik keek Jay blij aan. “ Jay hou alsjeblieft op over die 2 ik heb net al de hele tijd van alles er over moeten aan horen. “ , zei Rose vanaf de achterbank en ze kreunde.

Er waren al veel mensen hoewel het nog niet zo heel laat was. Rose en ik baande een weg tussen alle mensen op zoek naar Marieke, Helen en de rest van de meiden. Jay was naar zijn vrienden toe, maar hij zou daarna nog wel met hun langskomen had hij beloofd. “ NICOLE ! ROSE !, HIERO ! “
Ik draaide me om, om te kijken wie mij en Rose riep, Het was Marieke. Ze zwaaide wild met der armen. Ik grinnikte, en liep samen met Rose naar ze toe. “ AAAH, WAT ZIEN JULLIE ER GEWELDIG UIT!” , gilde Marieke. “ WAT EEN SCHATTIG JURKJE NICOLE! “ , gilde Megan. “ DANKJE! “ , gilde ik terug. “MAN WAT STAAT DE MUZIEK HIER HARD, NIET NORMAAL IK GA EVEN NAAR DIE VERDOMDE DJ TOE!” , Gilde Rose, ze had gelijk de muziek stond echt hard.
Nadat Rose terug was, hoefde we niet de hele tijd te gillen. “ En lady’s nog hotties gespot? “ , vroeg Rose. “ Ja! , Kevin! En hij is vrijgezel.” , vertelde Marieke glimlachend. “Hou a.u.b je kop over hem! Echt ik kan die naam niet meer aan horen. “, zei Rose. Ze keek om zich heen en stond op, waarschijnlijk had ze weer iemand op het oog. “ Lady’s ik ben weg, heb er eentje gespot dus. Enne succes vanavond als ik jullie daarna niet meer spreek. “ , Grijnzend keek ze ons aan, daarna was ze weg. “ Ik ga ook even wat te drinken halen hè, zie jullie misschien zo wel. “ , zei ik en liep daarna na de bar.

“ Zo dame wat mag het zijn.” , vroeg de barkeeper. “ Één Red Bull. “ , zei ik .
Naast me stond een jongen, vanuit mijn ooghoeken zag ik dat hij zich steeds naar mij omdraaide.
Ik draaide me om, om te kijken wie het was, Kevin. “ Oh Hey Nicole! Je kwam me al bekend voor, maar ik wis niet zeker of jij het was. “, zei hij glimlachend. “Ha Kevin, ja dat kan best. “ , zei ik. We keken elkaar aan, ik werd er nerveus van, voordat ik iets doms ging doen vroeg ik hem snel: “ En geniet je al van het single leven? “ , vroeg ik. Nee he een dommere vraag had ik niet kunnen bedenken, nu denkt hij vast dat ik achter hem aanzit. Een paar seconde keek hij me onderzoekend aan en zei: “ Ja ik geniet er echt van, dit is echt stukken beter, je kunt doen wat je wilt. En ehh… Je ziet er goed uit. “ , zei hij. Hij vind het dus leuker om single te zijn, Geen enkel meisje maakt dus kans. Maar hij zei dat ik er goed uitzag! Ik worstelde met mijn gedachten “ Ja als je single bent hoef je niet rekening te houden met de gene waarmee je hebt, en kun je doen wat je wilt, en dankjewel! “ , zei ik.
Zijn ogen leken recht door mij heen te kijken, hij zei: “ Ja maar zo ben jij toch helemaal niet, of in ieder zo kom jij niet over. Een meisje dat op elk feestje met 5 verschillende jongens zoent? “ , vroeg hij. “ Nee zo’n type ben ik inderdaad niet. “ , zei ik en keek hem flirterig aan.
Hij glimlachte. “ Één Red Bull voor mevrouw alstublieft. “ , de barkeeper gaf me mijn Red Bull.
Daarna draaide ik me weer om naar Kevin en vroeg: “ Hoe gaat het in het voetbalteam? “
“ Goed. En in het Cheerleader team? “, vroeg hij. Verrast keek ik op, dat hij wist dat ik cheerleade.
“ Ook goed. “ Een paar seconde keken we elkaar aan. Daarna vroeg hij: “Nou zullen we dansen? Ik heb daar echt zin in. “ , Ik knikte en samen gingen we de dansvloer op. De hele avond danste we, en een paar meisjes keken mij steeds jaloers aan. En Karen, ach die keek me aan met haar eeuwige kwade blik.

Ik opende mijn ogen, en keek om me heen. Naast me is het leeg, Rose was dus al wakker.
De deur ging open, het was Rose. “ Goedemorgen slaapkop! ” , zong ze vrolijk.
“Goeimoggen…” , mompelde ik half slapend. Ik was nog niet helemaal wakker. Rose was een echt typisch ochtend mens, Ik niet, ik was precies het tegenovergestelde.
Ze sprong op het bed, en kwam naast me zitten. “Nou kom op, vertel ik heb het heus wel gezien hoor met Kevin! “ , zei ze. Meteen was ik klaarwakker toen ik de naam Kevin hoorde. “Wat bedoel je, wat Kevin? “ , vroeg ik haar. “Nou… jullie hebben gister de hele avond samen gedanst, en konden maar niet van elkaar wegkijken. Dus, Vertel op! “ , zei ze. Ik glimlachte en dacht terug aan gisteravond, het was geweldig de hele avond had ik gedanst met Kevin, en gepraat. “Roos, ik ben zo verliefd! Hij was zo lief gisteravond! “, zei ik.

Nadat we ontbeten hadden, was Rose naar huis gegaan. Ik had mijn trainingskleren aangetrokken, mijn Ipod gepakt en ging een stukje joggen, en wie ik daar tegen kwam…

Upjeee.

Ik rende door het park, en opeens riep iemand mijn naam. “ Nicole? “ , ik keek om. Het was Karen.
Ze kwam naar me toe en zei: “ Kijk eens wie we daar hebben, het meisje dat denkt dat ze iets met Kevin zal krijgen. Nou lieverd ik zal je eens wat vertellen, Kevin en ik hebben het namelijk weer goed gemaakt. Je maakt geen kans bij hem!, want ik ben weer zijn vriendinnetje. Sowieso gebruikte hij jou als troost, Ik bedoel wie wil er nou met zo’n iemand als jij! “ , zei ze en ze lachte verwaand. Ik keek een andere kant op zodat ze niet kon zien dat ik tranen in mijn ogen had. Ik wist het wel!, hij heeft me nooit leuk gevonden. Gisteravond danste hij alleen met mij om Karen te vergeten. “ Oh niet huilen, je vind vast net zo’n lelijk iemand als jij.” , zei Karen en ze ging nog harder lachen. Dit pik ik niet dacht ik en zei: “ Misschien ben ik lelijk, maar ik ben tenminste echt. Jij bent net zo nep als Heidi Montag alleen heb jij je laten verbouwen in China, want daar wisten ze precies hoe ze een echte barbiepop van je moeste maken. Jouw gezicht is helemaal van plastic dat zie je gewoon, het glimt zo erg dat ik mijn zonnebril nodig heb.” , daarna draaide ik me om en jogde weg, voordat ik instortte, bij Karen. “ Bitch ik krijg jou nog wel! “ , schreeuwde ze naar me . Wat ze nog meer schreeuwde hoorde ik niet meer, mijn Ipod beschermde mij tegen haar gekrijs.

upje. (:

verder

Vanavond nog een stukje!

leuk !!!

Upjee!!

Ik was bezig met een lijntje boven mijn oog aan het trekken, toen Rose mijn kamer kwam binnenstormen en gilde: “ Heb jij Karen voor Heidi Montag en nep, uitgescholden? “ , vroeg ze opgewonden. Ik trok keek haar verbaasd aan en vroeg : “ Ja en, Hoe weet jij dat nou ?”
“ Melanie liep met der hond door het park en ze had dat gehoord, Bijna iedereen weet het van jou ‘coole’ actie ! “ , vertelde ze me opgewonden. Ik zuchtte en draaide me weer om naar de spiegel, het voelde goed om Karen eens terug te pakken. Maar ze heeft nu wel weer wat met Kevin…
“ He wat is er?, Je kijkt alsof je er helemaal niet blij mee bent! “ , vroeg Rose en ze keek me bezorgd aan. Ik zuchtte weer en ging op de bank zitten en zei: “ Ik ben er ook wel blij mee, maar veel ermee bereikt heb ik niet. Je had gelijk dat Kevin niet goed genoeg voor me was! Ik had naar jou moeten luisteren, sorry… “ Rose keek me even raar aan en zei: “ Wat bedoel je? Ik maakte me alleen maar zorgen dat hij je niet pijn deed!” Ik liep naar het balkon toe, Rose liep me achterna en zei: “ Nu wil ik weten wat je ermee bedoelde! “ Ik vertelde haar het hele verhaal wat er in het park was gebeurd.
“ Dat meen je niet! “ , riep ze uit. “Jawel.” , knikte ik. “ Nee ik bedoel daarmee, dat ze gewoon nog die leugens vertelt. Natuurlijk heeft ze niks meer met Kevin! Dat zweer ik, anders wist Melanie dit heus wel en had ze me dat wel vertelt hoor. “ , zei ze. “ Rose, ik wil het er niet over hebben. Zullen we naar de stad? Ik heb zin in een smoothie. “ , zei ik. Ik voelde me moe. “ Ja tuurlijk! Kom dan gaan we.” , zei ze, en ze springde opgewonden op en neer. Ik keek haar glimlachend aan, altijd als ik me niet goed voelde en iemand nodig had, dan was zij daar altijd voor me.

“ Mam, Rose en ik gaan naar de stad hè. “ , riep ik naar mijn moeder, ze was Dr.Phill aan het kijken.
Ze keek op en zei: “ Ja is goed schat, en kun je meteen voor een nieuwe jurk kijken, voor vanavond. “
Verbaasd keek ik haar en vroeg: “ Vanavond? Daar weet ik niks van! “
“ Heb ik je dat dan niet verteld? De ouders van Karen hebben ons uitgenodigd, Ze vroegen ook speciaal naar jou. “ , verbaasd keek ze me aan. Ik keek snel naar Rose en zei: Maar mam dat kan niet, want ik heb al met Rose afgesproken. “ Rose knikte.” Jullie spreken zo vaak af, Ze vroegen echt speciaal naar jou hoor. Karen ook ze had er echt zin in. “ , zei mijn moeder. Ik keek paniekerig naar Rose, kom op Roos bedenk iets! Dacht ik bij me zelf. “ Ehh, Nicole moet mij, ehm een paar wiskunde sommen uitleggen die snap ik echt niet. We hebben bijna kort een wiskunde toets.” , zei Rose, en ik knikte. “ Kan dat zondag niet dan?” , vroeg mijn moeder. “ Nee dan moet ik naar mijn oma.” , Zei Rose. “ Maar je had toch helemaal geen oma meer? “ , vroeg mijn moeder aan Rose. Oh nee hè…
“ Uh, ik bedoel kerkhof, en daarna gaan we nog op bezoek. “ , Hakkelde Rose verder. Mijn moeder keek ons raar aan en zei: “ Nou vooruit dan maar, Veel plezier in de stad! “

Upjeee!

ik vindt het best goed om beroemd te zijn

wat vindt jij bedia

kom op msn