UvA Plaatsingslijsten

Misschien is het een beetje rare vraag, omdat waarschijnlijk niet veel mensen hier het antwoord zullen weten, maar ik wordt hier een beetje gek dus ik dacht: ik probeer het gewoon haha!

Ik ga komend jaar dus propedeuse Media & Cultuur doen aan de UvA, nu staat er dat de plaatsingslijsten 22 augustus zouden worden geplaatst, maar ik kan ze dus echt niet vinden (ook niet in blackboard).
Maar ik moet mijn rooster nu echt weten om allerlei afspraken te kunnen maken. Is er iemand die weet waar ik deze plaatsingslijst kan vinden?

Alvast bedankt!

Ik ga ook media en cultuur doen dit jaar! Maar wat zijn plaatsingslijsten? Ik heb daar nog nooit van gehoord… gewoon in welke groep je zit? (bijv. voor hoorcolleges Groep A/B en bij werkcolleges grooep 1 t/m 24?)

Maar ik denk dat we daar maandag antwoord op krijgen, aangezien dan de introductie is van de studie. (toch om 13u?)

Super leuk!
Ja volgens mij 13.30 ofso…
Ga jij ook naar de intro?
Idd, op de plaatsingslijsten staat in welke groep je zit, en ik moet het eig nu wel weten (bij het rooster staat dat het 22 aug. bekend zou worden gemaakt…)

Jup ga ook naar de intro.

Maar ik ging daarnet even inloggen bij blackboard en mijnuva enzo, maar daar snap ik echt de ballen niet van :'D. Bij blackboard staat sowieso dat ik bij nog niet een vak ben ingeschreven enzo, maar dat zal waarschijnlijk wel kloppen. Want ik heb niet een brief/mailtje gehad dat je dat zelf zou moeten doen. (en dat lijkt me ook zeer onwaarschijnlijk, aangezien dit ons eerste jaar is haha)

Maar misschien moet je de service balie even bellen?

Leuk! Ik ook! Heb jij trouwens iets van een brief ofso over intro gekregen? Of moet je zelf gwn alle info van internet halen?
Blackboard is best vaag ja, begrijp er ook vrij weinig van maar ik heb me ook nergens zelf voor ingeschreven hoor! Volgens mij moet dat pas in het tweede semester ofso…

Ik had al wel gemaild, maar de UvA heeft echt zoveel verschillende afdelingen dat ik geen flauw idee heb waar ik naar toe moet bellen zeg maar…

Ik wil inderdaad ook wel even weten wat mijn rooster is, ivm rijlessen. (ik heb rijles in het oosten des lands :'D lekker handig, maara… aangezien ik nu in A’dam woon.)

Ga jij trouwens op kamers?

Ik heb vanmiddag een mailtje gekregen waarin basis info staat en waar verder ook in staat dat ik dit weekend nog een mailtje krijg met de laatste informatie. Ook staat in het mailtje dat ik in cluster 3 zit (oid).

Tijdens de intro kunnen we toch ook onze boeken kopen? (als je je ingeschreven hebt bij Offscreen? Want daarbij krijg je korting op de boeken)

Hmmm, dat mailje heb ik nog niet! (ook niet bij ongewenst…)
Bij is het idd ook ivm rijles (ik moet mijn TTT en afrijden afspreken).
En idd, volgens mij kan je dat idd tijdens de intro doen!
Ik wil wel heel graag op kamers, maar heb er nog geen, ben wel hard aan 't zoeken! Maar nu slaap ik tijdens de intro maar in 't USC… Jij wel al dus? Waar?

Jup, ik woon op de Uilenstede. Op dit moment ben ik nog thuis, maar morgen of overmorgen ga ik daarheen en blijf ik daar tot de intro. (eventjes de buurt verkennen, kijken hoe lang het fietsen is naar het centrum enzo.)

Uilenstede is trouwens echt een aanrader! Je bent zo in het centrum, en de kamers zijn groot zat. (en een eigen badkamer!!!)

Ik ga Rechten doen aan de uva maar snap ook niks van dat hele systeem met aanmelden enzo :’) en wat er nou van je verwacht wordt om te doen.
Het enige wat ik heb gedaan is me aanmelden voor de intreeweek…

Haha ja ik ook. Ik laat het volgende week maar allemaal op de af komen. Het wordt uiteindelijk vast wel duidelijk.\

Ik ging mijn rooster bekijken, en daar snap ik nu ook al helemaal niets meer van…
achja eerst nog even een weekje introductie. Hebben jullie er al zin in?
Ik heb echt gemengde gevoelens, heb er wel zin in maar ik ken echt helemaal niemand xD dus wel heel spannend.

Dat is idd wel heb beste: gewoon alles op je af laten komen!
Ik vind het ook super spannend, want ik ken ook helemaal niemand!
Fijn om te weten dat er meer mensen zijn die dat hebben…

@alexanderplatz, zou wel lachen zijn als we toevallig in hetzelfde groepje worden ingedeeld tijdens de intree!

Ja zou idd grappig zijn!

Heb je trouwens al iets gevonden over die plaatsingslijsten?

waar kun je je rooster bekijken dan?:open_mouth: IK ga ook naar de UvA en ik wil het wel graag zien…

rooster.uva.nl

Maar je hebt er nu vrij weinig aan want er staat bijv ‘groep A/B/C of groep 1/2/3’ en je weet nog niet in welke groep je zit.

Hee ik heb precies hetzelfde haha :slightly_smiling_face:

Ik begin nu aan mijn tweede jaar (Scandinvistiek) aan de UvA en ik snap nog steeds niets van die hele universiteit. Vorig jaar mailden ze me zelfs een keer, in oktober of september dat ik zogenaamd uitgeschreven was en moest ik me weer helemaal opnieuw inschrijven via Studielink en heb ik uren bij de studentenadministratie doorgebracht. :confused:

Ik kreeg toen ik me net had ingeschreven een mailje over dat ik me moest herinschrijven voor het volgende jaar :'D. (dus 2e studiejaar, niet propedeuse.) Ik had dus echt iets van ‘wtf?’. Maar ‘gelukkig’ kreeg ik een aantal dagen later een mailje over dat het een foutje was en dat ze die mail nooit hadden moeten sturen. Wat een organisatie daar haha.

Ja, ik word er vaak gewoon niet goed meer van, alles is daar echt zó slecht geregeld. Ik ben blij dat ik mijn derde jaar in Zweden ga doen.