uv lamp gel nagels

ik heb even snel een vraagje, ik heb nu UV gel besteld enzo gewoon voor zelf gelnagels te zetten, maar ik wil een nieuwe lamp. die van mij vind ik niet meer zo handig en is te klein.
weet iemand of de lampen van ebay het goed doen met het uitharden van de gel?

wat denken jullie bij deze:
http://www.ebay.nl/itm/18…_trksid=p3984.m1436.l2648

alvast bedankt xxx

Ik ken iemand met precies zo een in het wit. Het is heel goed, je kan al je vingers erin doen :wink:

btw. ik had het een keer gedaan… En het uitharden gaat goed, vertrouw me maar haha ik vond het echt verschrikkelijk, alsof je nagels samentrekken haha

maar de onderkant is met een speciale soort folie, werkt dat ook want duurdere lampen zijn gemaakt met echte spiegels :blush:

Je kunt met deze lamp goed uitharden ik heb m thuis in het wit alleen ik heb uiteindelijk toch een led lamp gekocht want je moet bij deze lamp telkens een minuut of twee wachten voordat je hand klaar is met uitharden en dit is bij een led lamp vijf sec en omdat je er drie keer per hand onder moet led lampen zijn alleen wel een stuk prijziger

Je kunt met deze lamp goed uitharden ik heb m thuis in het wit alleen ik heb uiteindelijk toch een led lamp gekocht want je moet bij deze lamp telkens een minuut of twee wachten voordat je hand klaar is met uitharden en dit is bij een led lamp vijf sec en omdat je er drie keer per hand onder moet led lampen zijn alleen wel een stuk prijziger

Dubbel

Dubbel

hihi, oke dan weet ik dat !! bedankt xxxxx

hee meid je kan ook acryl halen. dat heb ik nu ook zelf gehaald en daar heb je de lamp enz. niet bij nodig. dat is wel fijn! Veel succes ermee x

Zet jij die zelf? Hoe doe je dat? Ik betaal namelijk 53 per set en 35 voor bijvullen.

Ik ga morgen voor het eerst samen met een vriendin samen acryl nagels zetten! Iemand nog tips waar ik op moet letten/aan moet denken?

nee ik vind persoonlijk gel mooier en makkelijker, misschien dat ik een keer wat acryl poeder en dat vloeistof haal om te proberen maar voor nu hou ik het bij gel.
want acryl lijkt me best moeilijk… en ja ik ben al blij dat ik nu gelnagels kan zetten hihi.
toch bedankt voor je voorstel xx

dat je je kwastje goed nat houd dan kun je de acryl mooi neerleggen enz.

eerst je eigen nagel goed vijlen, dan even afdoen met nagellak remover, je tip erop plakken, goed wegvijlen en dan je de acryl erop, vijlen en dan nog 2 keer doen. daarna met een zachte vijl doen dat het niet ruw meer aanvoelt en dan de kleur erop doen die ik zelf wil. Veel succes xx

Ahh dat wel, ik heb ook heel lang gel nagels laten doen door een vriendin. maar die had opeens geen tijd meer, toen dacht ik ik ga zelf acryl doen. Volgend jaar ga ik daar ook een echte opleiding voor doen.

Teeeering, das echt heel veel! Ik zou gewoon zelf gel nagels gaan doen. Dat is een stuk makkelijker dan acrylnagels -ervaring- ookal heb je er een lamp voor nodig. Voor een set + bijvullen heb je al een starterspack.

Ik heb nog een gellamp van mijn cursus. Na de cursus nooit gebruikt. Alleen ja op ebay zijn ze waarschijnlijk heel goedkoop ofniet ?:stuck_out_tongue: note me anders maar

Alleen wat jullie vergeten, is dat een goede nagelstyliste goede materialen gebruikt… en kennis heeft van verschillende type nagels en de staat waarin nagels verkeren.

Er zijn zoveel verschillende factoren waar een styliste rekening mee moet houden wanneer zij een set plaatst/nabehandeld.

Daarnaast zitten er in de goedkopere poeders voor acryl 99 van de 100x de verschrikkelijk schadelijke stof MMA. Een styliste met respect voor zichzelf zal deze ook niet verwijderen, en wanneer ze dit wel doet altijd een mondkapje dragen en een afzuiger aanhebben.
Wanneer je zelf kwaliteitsproducten gaat kopen, ben je een godvermogen kwijt.

Ik ben styliste, en ik betaal voor mijn potje poeder al bijna 50 euro ex btw… en daar ben je zo doorheen.

Wat betreft gelnagels zetten, dit is geen kwestie van een laagje gel plaatsen zoals de meeste denken.
Ook hier zitten de nodige haken en ogen aan, en anatomie en theoretische kennis is hierbij ontzettend belangrijk. Nagels die gezet zijn zonder al deze kennis doen simpelweg niks anders dan de eigen nagel beschadigen, en vroeg of laat kom je hiermee op het punt dat je je handen nog niet in afwas water kan zetten zonder dat je gaat gillen…

Wil je goede nagels (laten) zetten, zonder je eigen nagels te beschadigen… zal je echt of een dure cursus moeten gaan volgen… Of naar een styliste met een gedegen cursus moeten gaan.