Utrecht

Hallo iedereen

Ik had een vraagje, binnenkort ga ik met een vriendin van mij shoppen waarschijnlijk in Utrecht.
Maar mijn vraag was is de stad ver lopen vanaf centraal station? en is er ook een KFC in de stad?

Alvast bedankt!

die KFC kun je toch gewoon opzoeken?

kun je toch opzoeken met Google Maps ?

Ja klopt maar mijn laptop is kapot en zit nu op een hele oude en dan laat hij die site niet zien, en daarom kan ik ook niet opzoeken of het ver lopen is :slightly_smiling_face:

Nee niet ver en KFC is er ja.

^ vandaar dat ik het niet zelf kan opzoeken dus ik dacht vraag het hier wel even is vast wel iemand die het weet

LaConasse dankjewel:) hoelang is het ongeveer lopen ?

7 minuten… Utrecht is leuk!

haha ja er is een kfc.
hahahahah ik heb een beetje het idee dat jullie o.a speciaal voor de kfc naar utrecht komen, klopt dat? :stuck_out_tongue:

Utrecht is zo leuk :grinning:

ik vind utrecht zoooo stom XD hahaha

zo’n ovaal, dichtgevouwen broodje met tonijn. Yummyummm!!

hah nee hoor want er is ook wel een kfc dichter bij ons maar we wouden graag naar Utrecht en omdat me vriendin nog nooit bij Kfc had gegeten en dat graag wou, dacht ik laat ik even vragen of ze dat daar ook hebben :stuck_out_tongue:

^hahah misschien gaan we dat dan wel eten :stuck_out_tongue:

Tegen het centraal station aan ligt winkelcentrum Hoog-Catharijne, dat is ook wel leuk vind ik :slightly_smiling_face:

gisteren ben ik, na deze posts, een broodje mario gaan halen. Nou ik bestel dus een broodje tonijn. Hij doet hem in de oven. Na twee minuten stopt hij nog een broodje in de oven. Toen mijn broodje warm was, haalde hij hem uit de oven, en pakte hem in en deed hem in de zak. Vervolgens zei hij: ‘‘even wachten he!’’. Pakte het tweede broodje en deed die ook bij mij in het zakje. Zo lief, dat ik de tweede gewoon gratis krijg!
:grinning: