Utrecht

Heej girls! Ik ga zaterdag met mn vriend naar Utrecht, maar daar ben ik dus nog nooit geweest;) Hebben jullie misschien tips voor places to be, leuke winkeltjes, restaurantjes etc.?
Xx

Ik ga ook naar Utrecht. Wie weet er leuke winkels?

xx

Ik vind utrecht nou niet een bepaald goede winkelstad.
Alleen de netjes ga ik altijd naar binnen, maar da’s dus een alternatieve kledingzaak en je moet er van houden.

Je hebt er alle winkels die je zeg maar in alle steden hebt, h&m en mango en sacha enzo. Ik ga altijd naar de plato, dat is best een goede muziekwinkel.

hmm… er zijn zat leuke winkels in Utrecht. waar ik altijd heen ga is de Sting op de oudegracht en de tally weijl.

Vind ik ook, het is meer leuk om gewoon rond te lopen.:v
Er is wel een leuk winkeltje die amerikaans eten verkoopt (achterlijk duur) maar ik weet niet hoe het heet.

jah was het maar zo’n feest dat we mango hebben !:stuck_out_tongue: we krijgen wel had ik gehoord een zara dus wie weet xD

Up

ik ben er vroeger paar keer geweeest. vond het toen leuk maar weet er niet meer zo veel van. dus zie maar als up

http://www.girlscene.nl/fashion/hotspots/Utrecht

Revenge, lock n load en zo’n winkel vlak naast de lock 'n load.

Revenge zit vlakbij de V&D, maar moet je verder doorlopen langs de weg…
lock n load ook, maar dan de andere kant op de weg af :wink:

x

ik ga meestal naar de vans store. En ze hebben een leuk hebbedingetjes-winkeltje vlakbij het conservatorium. Ennnnnn de Stairway to heaven, da;s een eetcafe, zeg maar a la hardrockcafe, en ze hebben er heeeeeeerlijke hamburgers, en een studentenmenukaart (=kortiiiing!), die zit tegenover het conservatorium.

Oh, heeft Utrecht een vans-store? <3 Waar zit die dan?

up

vans store zit op de oude gracht. en ik vind utrecht wel heel leuk om te winkelen hoor! je hebt er de h&m, drie invito’s, amigo, pieces, vero moda, paar only’s, america today, men & work (sinds een paar weken terug is er een tweede!), WE en nog veeel meer. ook heel veel schoenenwinkels enzo, zoals sacha, tango, PRO sport, footlocker. poeh, wat heb je er eigenlijk niet? ;p