Utrecht *sorry kon het nergens vinden*

Ik ga met een paar vriendinnen volgende week maandag naar utrecht om te shoppen. het is al een nadeel dat op maandag de winkels later open gaan, maar omdat het 4 mei is vroeg ik me af of ze ook eerder dicht gaan?

anders willen we zondag gaan, omdat het dan koopzondag is (toch?) maar hoe laat gaan de winkels dan open? en dicht?

Hoop dat jullie me kunnen helpen, ik kon het nergens vinden…

X

Ik wil naar Assen mara kan het ook nergens vinden ?? :S

Geen idee.
Up.

Ik dacht dat het wel op de gemeente site zou staan, maar miss bij assen is dat wel het geval…

Ik zou een willekeurig winkel in de stad in Utrecht bellen en het ze vragen.

Ik denk dat je anders even moet kijken op sites van winkels. Misschien dat het daar op staat.

www.koopzondagen.net

Jaah. ga anders idd wel bellen, maar als het zo kan is dat wel zo makkelijk. ben nu op vakantie en dat is zo duur, en krijg geen van mijn vriendinnen zover om hier moeite voor te doen…

4 mei zijn de winkels gewoon open maar omdat het maandag is gaan ze pas om 12 uur open! Zondag is het inderdaad koopzondag en dan zijn de winkels om 12.00 - 17.00 open.

Veel plezier in Utrecht.

ik heb geeeeeeeen idee … maar Utrecht is geweldig om te winkelen :stuck_out_tongue:

Oh, dan moet je echt ff langs de Men At Work op de Oude Gracht!

ooee. dankje… Ik ga altijd naar utrecht, al m’n vriendinnen gaan liever naar den haag, maar dat is stuk saaier xD
Dit keer mocht ik lekker kiezen!!

Yaaay! Assen, daar woon ik vlakbij haha. maar het is echt een kutstad om te shoppen hoor. ik waarschuw je maar even. enne @ het topic; ik heb ook geen idee.

Het is wel feestdag of niet?

maar het is maandag toch dodenherdenking
dat geldt als zondag toch?