Usfoodz.nl

Heehallo.

Ik wil daar een x gaan bestellen en ik wou vragen of iemand dat al eerder had gedaan. Hoe dat beviel enzo (:

En gewoon aan de rest die op die site kijkt, wat lijkt jullie het lekkerst ?
Ik ben serieus gewoon verliefd op die site… :drooling_face:

oeeh,
amerikaans snoep :grin:
echt leuk, maar nee, nog nooit besteld daar!

Welke lijkt jou vooral heel lekker? + Linkje graag (: Want ik wil een lijstje gaan maken met wat ik wil hebben, en dan het totaalbedrag. En ervoor sparen :slightly_smiling_face:.

reese’s lijkt me superlekker!
zo een pindakaascupje (:

trouwens kijk dit filmpje eens:
http://www.youtube.com/wa…ature=channel_video_title

Nerds lijken mij ook erg lekker, alleen zijn ze niet in voorraad staat er. Betekent dat dat ze ooit nogwel komen?

Ik zal het filmpje zo eens bekijken (:

Upje

Mijn vriend heeft daar ooit besteld ^^ Maar je moet wel voor een minimaal bedrag bestellen als het goed is.

Sprinkles is een Nederlandse site en zit in veray en Barendrecht. Het is de goedkoopste Nederlandse site van nederland. En betrouwbaar. Ik maak geen reclame er voor maar USfoodz is veel duurder een doosje nerds(die je een keer moet bestellen) is 2,99 en 1,61 bij sprinkles. Toch een verschil van 1,40 waar je dus nog een doosje nerds voor kan halen.

nvm.

Laatmaar.
^ Hoe zit het met betalen enzo? zit hier wel verzendkosten bij, en hoe betaal je enzo ? (:

Gewoon met ideal of je kan mailen dat je er een rekening bij krijgt. Verzendkosten zijn pakketpost dus 6,75 (dat is overal zo opf ze sturen het niet met TNT) boven de 30¤ gratis verzenden

^ Ze verzenden alleen vanaf 30 euro. Als je een bestelling daaronder hebt dan verzenden ze helemaal niet, ook niet met verzendingskosten.

Kan ik een bestelling onder ¤30 plaatsen?
Nee, dit is niet mogelijk. De prijzen die we hanteren in onze webshop zijn inclusief verzendkosten. Het minimale orderbedrag bij USfoodz voor gratis verzending binnen Nederland is ¤30. Dit is het minimale bedrag dat we voor alle leveringen moeten hanteren. Onze check-out biedt helaas niet de mogelijkheid voor verzendkosten te betalen, want we voorzien onze klanten veel liever van Amerikaanse producten dan met verzendkosten. Er worden geen uitzonderingen gemaakt.

update; (Sorry voor het uppen)

IhateBananas heeft het als het goed is over een andere site ;p

Skittles ! :grinning:

haha, je moet even de filmpjes van teske gaan kijken! hahahaha

Www.sprinklesus-store.com ze hebben nu paas korting dus neem een kijkje !!!

ikzelf zou gaan voor de reeses en de pop tarts, die zijn zoooo lekker.
Heb die in Amerika ook gehad (;

ik vind pop tarts echt ontzettend goor lol