USB draadje oplader Iphone 5 kapot

Hee meiden,
Sinds gister is mijn USB draadje van mijn Iphone kapot, er zit een knak in en doet helemaal niks meer als ik hem in het stopcontact steek.
Zou ik dit draadje terug kunnen sturen naar de Apple store om een nieuwe te krijgen? En hoe duur is een nieuw draadje ongeveer?

X

Zit er geen Apple store of een Dixons bij je in de buurt? Misschien kun je daar heen gaan. Gaat volgens mij een stuk sneller dan dat je hem naar Apple toe stuurt.
En je kan op Google kijken voor de prijs van zo’n draadje. Ga er maar van uit dat het prijzig kan zijn!

Volgens mij €19.-

Er zit sowieso geen garantie op, een nieuw kabeltje kost rond de 20/25 euro… ben wel voorzichtig en koop een echt apple kabeltje want de iphone 5 (c/s) werkt niet met een niet legitiem kabeltje

Of je haalt gewoon voor een paar euro precies zo’n soort kabeltje bij de action of de hema met het enige verschil dat er geen apple logo op staat.

Die werken 9 vd 10 keer niet bij iPhone 5/s/c.
Schijnt een ‘beveiliging’ in te zitten waardoor ie ‘neppe’ kabels herkent. En daarnaast spreek ik uit ervaring; heb 2 pogingen gedaan, werkten beide niet.

echt niet?
wat stom

Jawel werkt wel met de 5 hoor, maar dan moet je een gecertificeerd kabeltje hebben en niet 1 van 2 euro van de action ofzo.

Zou gewoon bij de hema proberen, mag je terugbrengen als hij het niet doet.

Waar vind je dan een gecertificeerd kabeltje?

Ritel, mediamarkt, apple store