uri geller: the joker is...

Het is Andrew Melia, ik vind het zoooo dom dat hij gister op tv kwam zonder z’n joker kostuum. Kom op je ziet het aan zijn gezicht en lichaam, je hoort zijn stem…
Hij is ‘toevallig’ ook engels…
Het is hem gewoon! :stuck_out_tongue_winking_eye:

The Joker is idd niet blond, die is gewoon groen gespoten. Zijn haar dan XD

Ik had het ook gezien, ik vind 'm wel grappig! en ik dacht inderdaad ook gelijk dat het die ene Andrew was want dat gezicht lijkt er hartstikke erg op en die stem ook! ik vind het best wel dom, want iedereen heeft toch gelijk wel door dat ze dezelfde zijn…

Ik denk dat sbs dat met opzet doet. Moet je eens zien voor hoeveel commotie dit heeft gezorgd. Hoe meer mensen ervan komen te weten, hoe meer mensen het zullen gaan kijken. Als sbs écht niet wilde dat mensen het te weten zouden komen, hadden ze het heus wel anders aangepakt. Ze willen gewoon hogere kijkcijfers en ik denk dat dit op deze manier heel goed gaat lukken :’).

Jaaa, inderdaad. Toen ik gister naar uri geller keek, zag ik dat er ook ene Andrew meedeed. En hij ziet er eigenlijk uit als de Joker maar dan zonder make-up. Denkt sbs 6 echt dat we zo dom zijn, dat we hem niet herkennen? kom op zeg, dat kan iedereen wel zien , haha.;

Het is ook denk ik gedaan, zodat iedereen het te weten komt.
Omdat The Mask hadden ze vorig jaar beter verkleedt.
Dus het zal wel met opzet gedaan zijn, om de kijkcijfers te verhogen.
En ik denk dat het wel gaat lukken, iedereen hoort nu van mensen dat ze weten wie The Joker is. En dan gaan die mensen weer kijken wie dat dan is.
Ja, misschien vaag uitgelegd x)
Maar best wel raar, want dan moet die zich in de liveshows steeds gaan douchen xD
Omdat dat groene wegmoet x)
Achja ;p

ik ben the joker

typisch…
je weet gewoon al dat hij de finale gaat halen, en waarschijnlijk ook gaat winnen.

The Mask heeft dan ook wel de finale gehaald, maar niet gewonnen. (:

Dit jaar gaat denk ik sowieso anders zijn, gezien er enkel amateurs mee doen.